Ik ben er heilig van overtuigd dat het een Musical meesterwerk is maar ik houd niet zo van musicals.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb practicum hè, niet 8 uur hoorcollege.
[..]
[..]
Jongen, dit is een meesterwerk.Vergelijk het nou niet met je groep 8 optreden.
Ik weet wat ik gezien heb godverdomme.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gejodel? Jij hebt geen Les Mis gezien dan.![]()
Nee, er zit geen gejodel in Les Mis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ik weet wat ik gezien heb godverdomme.
Maakt niet uit. Belangrijkste is de vraag of je de afgelopen dagen goed geslapen hebt. Ik kan zonder problemen een nachtje doorhalen en de volgende dag nog steeds productief zijn, mits ik de dagen ervoor goed geslapen heb (+/- 8-9u per nacht).quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb practicum hè, niet 8 uur hoorcollege.
Gezang danquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er zit geen gejodel in Les Mis.
Ja inddquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef FL_Freak het volgende:
LOL! Ik was vandaag ingepland om te werken en deze nacht en hadden ze afgesmst. Krijg ik zojuist een sms binnen of ik nog kan werken.
JA KK LEKKER OP
ik ben iig geen gekke henkie. Eerst allemaal afzeggen en dan ineens zeggen dat ik kan komen. Dan zoeken ze maar lekker iemand anders.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ja inddwtf denken ze wel niet
Nee, alleen gisteren, dag ervoor 3 uur of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Belangrijkste is de vraag of je de afgelopen dagen goed geslapen hebt. Ik kan zonder problemen een nachtje doorhalen en de volgende dag nog steeds productief zijn, mits ik de dagen ervoor goed geslapen heb (+/- 8-9u per nacht).
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Gezang danIs toch godverdomme allemaal hetzelfde man.
quote:
hmm.. dan wordt het arelaxedquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, alleen gisteren, dag ervoor 3 uur of zo.
[..]
[..]
HARD AANPAKKEN!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:20 schreef BBQSausage het volgende:
Rez wil gewoon zelf ONZ mod worden. Met z'n ONZ-Rezime.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik duik m'n nest in, morgenochtend een tentamen verneuken en dan daarna weer de hele dag studeren zodat ik de rest van m'n tentamens niet verneukGelukkig zijn die ook een stuk interessanter dan die van morgen
#studentsbelikequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Achja, volgend jaar is er weer een her
Succes d'r mee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:21 schreef OllieWilliams het volgende:
Maarja ik duik m'n nest in, morgenochtend een tentamen verneuken en dan daarna weer de hele dag studeren zodat ik de rest van m'n tentamens niet verneukGelukkig zijn die ook een stuk interessanter dan die van morgen
Herkenbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:25 schreef OllieWilliams het volgende:
Zie het ook nog wel gebeuren dat ik me verslaap voor m'n tentamenZou niet de eerste keer zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |