WAT NOG NIET IS GEWEEST KAN NOG KOMEN!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Blijkbaar niet hè. Anders was ze al lang weg.
Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
Morgen van 9 tot 5. Zou ik dat volhouden als ik vier uur slaap?
Proeven kunnen ook pas af zijn na negen uur werk, ligt eraan.quote:
In dit geval niet. In ieder geval niet door kritiek van de users.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
WAT NOG NIET IS GEWEEST KAN NOG KOMEN!
NEE! BASTA! VIVA LA REVOLUTION! VIVA LA FOK!quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In dit geval niet. In ieder geval niet door kritiek van de users.
Maar bestaat er dan een geschikte kandidaat? Neem aan dat TS wel iemand in het achterhoofd had bij het typen over een plaatsvervanger.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
In dit geval niet. In ieder geval niet door kritiek van de users.
Tuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef Rezania het volgende:
Morgen van 9 tot 5. Zou ik dat volhouden als ik vier uur slaap?
musical zie ik? laat maar zittenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Rezania het volgende:
Echt een mooie film, Les Miserables.Alleen is hij zoooo lang.
musicals kan ik ook echt niet aanzienquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
musical zie ik? laat maar zitten
Ik heb practicum hè, niet 8 uur hoorcollege.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Morgen tentamen verneuken
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
musical zie ik? laat maar zitten
Jongen, dit is een meesterwerk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:10 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
musicals kan ik ook echt niet aanzien
Hopen dat het een gunstige dag wordt dus morgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Proeven kunnen ook pas af zijn na negen uur werk, ligt eraan.
Ligt aan de cellen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hopen dat het een gunstige dag wordt dus morgen.
Was 't maar waar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
NEE! BASTA! VIVA LA REVOLUTION! VIVA LA FOK!
Heb het in een theater in Londen gezien waar volgens mij 1400 man in pastquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb practicum hè, niet 8 uur hoorcollege.
[..]
[..]
Jongen, dit is een meesterwerk.Vergelijk het nou niet met je groep 8 optreden.
Ja, ik toch. Jwz.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Maar bestaat er dan een geschikte kandidaat? Neem aan dat TS wel iemand in het achterhoofd had bij het typen over een plaatsvervanger.
Gejodel? Jij hebt geen Les Mis gezien dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Heb het in een theater in Londen gezien waar volgens mij 1400 man in pastVond er niet veel aan, fucking irritant dat gejodel de hele tijd.
En je kan ze niet voor straf in een hoekje zetten als ze niet luisteren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt aan de cellen.En daar kan je tegen schreeuwen wat je wil, ze doen het toch niet.
Gewoon doodmaken met straling.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En je kan ze niet voor straf in een hoekje zetten als ze niet luisteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |