Dat is echt een broodje aap. Het gebit heeft de hele dag allerlei zuuraanvallen te verduren hoor, ook als je geen suiker gebruikt. Ook optimel, ook melk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoetstoffen in drinken kan ik niet tegen (hoofdpijn). Af en toe een glaasje gewone fanta is lekker maar niet meer, anders gaan mn tanden eraan.
Optimel Puur drink ik erg graag. Geen suiker en geen zoetstoffen. Sinds ik dat drink vind ik Yoki veels te zoet (gewone melk lust ik niet).
Jaaaa mijn duo-partner staat stijf van de zenuwen, dat moet nog ff minder worden, het is haar eerste keer in de spotlightsquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Sarabi het volgende:
Oe een saxwat super!
Heb je er al zin in?
Spannendquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jaaaa mijn duo-partner staat stijf van de zenuwen, dat moet nog ff minder worden, het is haar eerste keer in de spotlights
Nou ja, niet gelezen ofzo hoor maar ik voel gewoon aan mn tanden dat t slecht is haha, te zoet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is echt een broodje aap. Het gebit heeft de hele dag allerlei zuuraanvallen te verduren hoor, ook als je geen suiker gebruikt. Ook optimel, ook melk.
Zelfs té koud of té warm drinken is een 'aanval' op het glazuur.
Tof Bluezzquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Wát een repetitie
We hebben ook weer een sax
En de middenstemmen (waar ik bij hoor) staan vooraan, voor het eerst, op verzoek
En de lage en hoge achter ons
Sporten niet. Wandelen met camara wel. Zonsopkomstquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:28 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen! Zo eens teruglezen. Ik zie al: sax. Leuk!
Vanmorgen bij wijze van experiment om 06:50 opgestaan voor het tweede hardloooplesje van deze week. Geen succes.![]()
Ik snap ochtendlopers niet! Je lijf is toch 's avonds veel losser, veel minder stijf? Bovendien ben ik 's morgens vroeg drie keer sneller buiten adem dan later op de dag, ik merk dat al met naar mijn werk/weer naar huis fietsen..
Ik heb geen ochtendhumeur hoor, ik stap altijd heel blij uit bed. Maar bewegen lukt zo vroeg in de morgen niet zo goed. Ben ook veel instabieler, meer neiging tot struikelen, etc. Dat duurt echt wel tot een uur of wat na het opstaan.
Nee, sporten bij het ochtendgloren: ik snap het niet. Hoe dóén mensen dat toch? Ik vond het bijzonder onaangenaam!
Nu onder een dekentje met thee.
Wandelen is uiteraard geen punt. Daar raak ik sowieso niet buiten adem van. Als je in Kinderdijk langs de molens bent gaan wandelen dan kon ik je vanaf het balkon in de flat waar ik tot afgelopen herfst woonde waarschijnlijk zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wel eens in het donker in Kinderdijk gewandeld. Best creepy nogMaar dan die zonsopkomst
's morgens sporten is vreselijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:28 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen! Zo eens teruglezen. Ik zie al: sax. Leuk!
Vanmorgen bij wijze van experiment om 06:50 opgestaan voor het tweede hardloooplesje van deze week. Geen succes.![]()
Ik snap ochtendlopers niet! Je lijf is toch 's avonds veel losser, veel minder stijf? Bovendien ben ik 's morgens vroeg drie keer sneller buiten adem dan later op de dag, ik merk dat al met naar mijn werk/weer naar huis fietsen..
Ik heb geen ochtendhumeur hoor, ik stap altijd heel blij uit bed. Maar bewegen lukt zo vroeg in de morgen niet zo goed. Ben ook veel instabieler, meer neiging tot struikelen, etc. Dat duurt echt wel tot een uur of wat na het opstaan.
Nee, sporten bij het ochtendgloren: ik snap het niet. Hoe dóén mensen dat toch? Ik vond het bijzonder onaangenaam!
Nu onder een dekentje met thee.
Ze hadden het niet bij de Makro, ik baalde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:42 schreef minilot het volgende:
In mijn pubertijd dronk ik de hele dag door Coca Cola regular, zelfs bij mijn ontbijt.![]()
Ik kan me daar nu echt niets meer bij voorstellen! Ik drink al jaren nauwelijks frisdrank meer, standaard gewoon water en koffie en wat soorten alcohol. Heel af en toe heb ik ineens wel belachelijk veel zin in iets zoets met prik erin, en als er dan frisdrank in de buurt is gaat het op ook. Maar da's maar heel soms, en dan kan ik net zo goed een fles light-frisdrank weglurken.
Overigens bevredig ik die sporadische neiging sinds een paar maanden (dankzij onze Piet hier) bij voorkeur met koolzuurhoudend water en een flinke scheut Moninsiroop.
[ afbeelding ]
Heb er inmiddels een stuk of twintig verzameld, dus ik kan naar believen priklimonade maken in de smaken roos, anijs, lychee, pistache en meer lolligs. Dankjewel nog Piet!
Je wil niet bij een van de grote accountantskantoren beginnen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:30 schreef borisz het volgende:
Zo gesprek zit erop. Mijn cv wordt iig doorgestuurd naar 1 bedrijf en kom in hun database terecht. Mochten ze een leuke startersfunctie weten dan bellen ze.
Laatste maanden natuurlijk nog over nagedacht en gesproken met anderen. Maar het antwoord is nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je wil niet bij een van de grote accountantskantoren beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |