abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 januari 2014 @ 22:24:25 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_135826863

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_135827515
"extract"
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 januari 2014 @ 22:34:16 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_135827652
3-1 *O*
pi_135827686
*O* *O* *O*
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_135828095
Wát een repetitie _O_
We hebben ook weer een sax O+
En de middenstemmen (waar ik bij hoor) staan vooraan, voor het eerst, op verzoek :D
En de lage en hoge achter ons *)
pi_135828187
Oe een sax O+ wat super!
Heb je er al zin in? *O*
pi_135828386
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
Zoetstoffen in drinken kan ik niet tegen (hoofdpijn). Af en toe een glaasje gewone fanta is lekker maar niet meer, anders gaan mn tanden eraan.

Optimel Puur drink ik erg graag. Geen suiker en geen zoetstoffen. Sinds ik dat drink vind ik Yoki veels te zoet (gewone melk lust ik niet).
Dat is echt een broodje aap. Het gebit heeft de hele dag allerlei zuuraanvallen te verduren hoor, ook als je geen suiker gebruikt. Ook optimel, ook melk.
Zelfs té koud of té warm drinken is een 'aanval' op het glazuur.
pi_135828432
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Sarabi het volgende:
Oe een sax O+ wat super!
Heb je er al zin in? *O*
Jaaaa mijn duo-partner staat stijf van de zenuwen, dat moet nog ff minder worden, het is haar eerste keer in de spotlights :D
pi_135828506
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:44 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jaaaa mijn duo-partner staat stijf van de zenuwen, dat moet nog ff minder worden, het is haar eerste keer in de spotlights :D
Spannend :D hopelijk kan je haar een beetje meenemen en laten genieten.
pi_135829028
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat is echt een broodje aap. Het gebit heeft de hele dag allerlei zuuraanvallen te verduren hoor, ook als je geen suiker gebruikt. Ook optimel, ook melk.
Zelfs té koud of té warm drinken is een 'aanval' op het glazuur.
Nou ja, niet gelezen ofzo hoor maar ik voel gewoon aan mn tanden dat t slecht is haha, te zoet.
Favo blijft toch KC siroop met ijskoud water :9. Zal t eens met spa groen proberen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_135829073
Ranja met spa rood. :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_135836635
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Wát een repetitie _O_
We hebben ook weer een sax O+
En de middenstemmen (waar ik bij hoor) staan vooraan, voor het eerst, op verzoek :D
En de lage en hoge achter ons *)
Tof Bluezz *O* *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_135836980
Goedemorgen :O Kantoor c_/
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_135837136
Goedemorgen! Zo eens teruglezen. Ik zie al: sax. Leuk!

Vanmorgen bij wijze van experiment om 06:50 opgestaan voor het tweede hardloooplesje van deze week. Geen succes. :')

Ik snap ochtendlopers niet! Je lijf is toch 's avonds veel losser, veel minder stijf? Bovendien ben ik 's morgens vroeg drie keer sneller buiten adem dan later op de dag, ik merk dat al met naar mijn werk/weer naar huis fietsen..

Ik heb geen ochtendhumeur hoor, ik stap altijd heel blij uit bed. Maar bewegen lukt zo vroeg in de morgen niet zo goed. Ben ook veel instabieler, meer neiging tot struikelen, etc. Dat duurt echt wel tot een uur of wat na het opstaan.

Nee, sporten bij het ochtendgloren: ik snap het niet. Hoe dóén mensen dat toch? Ik vond het bijzonder onaangenaam! :D

Nu onder een dekentje met thee. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_135837250
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:28 schreef minilot het volgende:

Vanmorgen bij wijze van experiment om 06:50 opgestaan voor het tweede hardloooplesje van deze week. Geen succes. :')

Ik snap ochtendlopers niet! Je lijf is toch 's avonds veel losser, veel minder stijf? Bovendien ben ik 's morgens vroeg drie keer sneller buiten adem dan later op de dag, ik merk dat al met naar mijn werk/weer naar huis fietsen..

Ik heb geen ochtendhumeur hoor, ik stap altijd heel blij uit bed. Maar bewegen lukt zo vroeg in de morgen niet zo goed. Ben ook veel instabieler, meer neiging tot struikelen, etc. Dat duurt echt wel tot een uur of wat na het opstaan.

Nee, sporten bij het ochtendgloren: ik snap het niet. Hoe dóén mensen dat toch? Ik vond het bijzonder onaangenaam! :D

Sporten niet. Wandelen met camara wel. Zonsopkomst O+ Toch altijd een heel mooi moment. Mits geen 100% wolkendek :P

Ik heb wel eens in het donker in Kinderdijk gewandeld. Best creepy nog :+ Maar dan die zonsopkomst O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_135837289
In mijn pubertijd dronk ik de hele dag door Coca Cola regular, zelfs bij mijn ontbijt. 8)7

Ik kan me daar nu echt niets meer bij voorstellen! Ik drink al jaren nauwelijks frisdrank meer, standaard gewoon water en koffie en wat soorten alcohol. Heel af en toe heb ik ineens wel belachelijk veel zin in iets zoets met prik erin, en als er dan frisdrank in de buurt is gaat het op ook. Maar da's maar heel soms, en dan kan ik net zo goed een fles light-frisdrank weglurken.

Overigens bevredig ik die sporadische neiging sinds een paar maanden (dankzij onze Piet hier) bij voorkeur met koolzuurhoudend water en een flinke scheut Moninsiroop.

Heb er inmiddels een stuk of twintig verzameld, dus ik kan naar believen priklimonade maken in de smaken roos, anijs, lychee, pistache en meer lolligs. Dankjewel nog Piet! O+
pi_135837308
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:40 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb wel eens in het donker in Kinderdijk gewandeld. Best creepy nog :+ Maar dan die zonsopkomst O+
Wandelen is uiteraard geen punt. Daar raak ik sowieso niet buiten adem van. Als je in Kinderdijk langs de molens bent gaan wandelen dan kon ik je vanaf het balkon in de flat waar ik tot afgelopen herfst woonde waarschijnlijk zien. ;) Als heel klein Peetje in de verte, maar toch! :D
pi_135837362
Ik woonde ooit zelf eens vlakbij Kinderdijk, en toen we daar vandaag gingen verhuizen (wijk werd gesloopt) hebben we in plaats van een housewarmingparty een housecrashingparty gehouden. We waren zo'n beetje de laatsten in de straat, drie weken later zou alles plat liggen. We zaten toen in een nogal vage uitgaans-goatrance/psytrance-scène en ons eigen huisje in ons eigen dorpje raakte naarmate de nacht vorderde per ongeluk steeds voller met mensen die we niet eens kénden en die dan liepen te klagen dat de toiletvoorzieningen op deze feestlocatie maar matig waren. 8)7

Met iedereen die er om een uur of tien 's morgens nog was en ondanks alle verboden middelen nog in staat was om te lopen zijn we een groepswandeltocht door Kinderdijk gaan maken. Wat een idioot idee was dat, achteraf gezien! :D Het was heel mistig en we kwamen allerlei mensen tegen die net terugkwamen uit de kerk, die ons heel boos aankeken.. Alles bij elkaar behoorlijk creepy. Maar als ik P zo hoor kan dat dus ook onder normale omstandigheden zo zijn daar. :7
pi_135837635
ik heb al heel lang niet meer hardgelopen (nu is het te koud, t was -15 vannacht!), maar dan vind ik 's morgens lopen voor psychologisch lekkerder, zo van 'nu heb ik het gehad en hoef ik niet meer'.

Verder vind ik cola zo heeeel af en toe lekker, met frietjes ofzo. Thuis drink ik eigenlijk alleen maar water, koffie, thee, bier en wijn. En zo nu en dan een appelsapschorle. We hebben verder nooit frisdrank in huis.
  donderdag 23 januari 2014 @ 09:09:18 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_135837650
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:28 schreef minilot het volgende:

's morgens sporten is vreselijk :{. Ik kan dat ook niet. Het lichaam wilt gewoon nog niet.
pi_135837849
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:42 schreef minilot het volgende:
In mijn pubertijd dronk ik de hele dag door Coca Cola regular, zelfs bij mijn ontbijt. 8)7

Ik kan me daar nu echt niets meer bij voorstellen! Ik drink al jaren nauwelijks frisdrank meer, standaard gewoon water en koffie en wat soorten alcohol. Heel af en toe heb ik ineens wel belachelijk veel zin in iets zoets met prik erin, en als er dan frisdrank in de buurt is gaat het op ook. Maar da's maar heel soms, en dan kan ik net zo goed een fles light-frisdrank weglurken.

Overigens bevredig ik die sporadische neiging sinds een paar maanden (dankzij onze Piet hier) bij voorkeur met koolzuurhoudend water en een flinke scheut Moninsiroop.

[ afbeelding ]

Heb er inmiddels een stuk of twintig verzameld, dus ik kan naar believen priklimonade maken in de smaken roos, anijs, lychee, pistache en meer lolligs. Dankjewel nog Piet! O+
Ze hadden het niet bij de Makro, ik baalde.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 09:30:07 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_135838091
Zo gesprek zit erop. Mijn cv wordt iig doorgestuurd naar 1 bedrijf en kom in hun database terecht. Mochten ze een leuke startersfunctie weten dan bellen ze.
pi_135838195
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:30 schreef borisz het volgende:
Zo gesprek zit erop. Mijn cv wordt iig doorgestuurd naar 1 bedrijf en kom in hun database terecht. Mochten ze een leuke startersfunctie weten dan bellen ze.
Je wil niet bij een van de grote accountantskantoren beginnen?
pi_135838222
Brr net moed verzamelt om te bellen, moet ik over 1,5 uur terugbellen.....
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 09:41:13 #25
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_135838359
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:34 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je wil niet bij een van de grote accountantskantoren beginnen?
Laatste maanden natuurlijk nog over nagedacht en gesproken met anderen. Maar het antwoord is nee. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')