O ja, want emoties passen niet bij een echte ventquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:48 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Het roept een bepaald emo gevoel bij me op. Ik zie er niets in dat bij mij oproept ''wow, wat een vent''. Wat ik zie is een jongen.
quote:
Was niet specifiek naar jou gericht hoor. Eerder naar ons allemaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik kan er niks aan doooeeeen! Maar zodra mensen zulke extremistische kortzichtige statements maken uit de oertijd dan MOET ik er gewoon iets van zeggenVerder even goede vrienden hoor, maar ik vind t een enorm achterhaald en beschadigd beeld van de wereld en "de man".
Dat zeg ik niet. Een man mag zeker emoties hebben, graag zelfs. Maar een type dat te snel tranen laat rollen is niet mijn man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, want emoties passen niet bij een echte vent
Hallo, 1530 belde, wilde zijn statement terug!
Dat je dat allemaal kan zien aan een poster hoeveel seconden er tussen de emoties en de traan zitquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:05 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Een man mag zeker emoties hebben, graag zelfs. Maar een type dat te snel tranen laat rollen is niet mijn man.
Zo heb ik dat niet gezegd. Je hebt me gevraagd wat ik eventueel kon aanmerken op die poster en dus vertel ik je welk gevoel het plaatje bij me losmaakt. Ik zou in elk geval niet op dit type kunnen vallen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dat allemaal kan zien aan een poster hoeveel seconden er tussen de emoties en de traan zitWow! Je bent empatischer dan ik dacht
Dat heb je niet gedroomd, dat was echt. Je stal mijn bad eendje!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:18 schreef wonderer het volgende:
Hey Dirk, ik heb over jou en Pieter gedroomd vannachtWe gingen samen in bad
Ik vond de opening ook meteen al een typsich beeld geven wat voor mij niet had gehoeven, maar let's face it: Ook DAT is een onderdeel van gay societyquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Moofasah het volgende:
Nou begint al goed die serie, op een homo-ontmoetingsplek in het bos. Baardmans is waarschijnlijk getrouwd en heeft het kinderzitje achter op de bank staan. Vandaar dat ze het in het bos gaan doen in plaats van op de achterbank![]()
Ja sorry kan het niet laten, ik zit vol vooroordelen, zeker bij het zien van deze beelden
En jij vroeg me hetzelfde over de foto die jij liert zien, maar puur op de foto afgaand.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Zo heb ik dat niet gezegd. Je hebt me gevraagd wat ik eventueel kon aanmerken op die poster en dus vertel ik je welk gevoel het plaatje bij me losmaakt. Ik zou in elk geval niet op dit type kunnen vallen.
Juist dat is een onderdeel van gay society. Verder krijg ik er inderdaad een Sex and the City gevoel bij zoals die jongens met elkaar praten in de volgende scene...quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de opening ook meteen al een typsich beeld geven wat voor mij niet had gehoeven, maar let's face it: Ook DAT is een onderdeel van gay society
Dat vind ik dus zo zwak hè. Gespierde mannen afschilderen als wijven omdat ze zogenaamd zoveel met hun uiterlijk bezig zijn, aangezien ze dagelijks in de sportschool te vinden zijn. Dat heet inzetquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij vroeg me hetzelfde over de foto die jij liert zien, maar puur op de foto afgaand.
Als ik na ga denken over de foto zie ik daar twee grotere wijven dan op die van mij
In ieder geval twee mannen die vaker en meer met hun uiterlijk bezig zijn dan de gemiddelde vrouw al is
Misschien leest 'ie gewoon liever een boek?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Moofasah het volgende:
Waarom zit die emo niet in the gym dan, bang om een pols te breken?
Niet meer of minder zwak dan mannen die dat niet zijn afschilderen als "geen echte mannen".quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:27 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dat vind ik dus zo zwak hè. Gespierde mannen afschilderen als wijven omdat ze zogenaamd zoveel met hun uiterlijk bezig zijn, aangezien ze dagelijks in de sportschool te vinden zijn.
Dat heet uiterlijk.quote:Dat heet inzet![]()
Want jij ziet aan een foto af of hij ooit een gym bezoekt of niet, omdat ie op een hekje zit of zo?quote:Waarom zit die emo niet in the gym dan, bang om een pols te breken?
Nee man, dat kan ie nieet tillen boven de 200 pagina'squote:Op donderdag 23 januari 2014 12:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Misschien leest 'ie gewoon liever een boek?
Mensen bestaan toch alleen echt als je ze een keer ontmoet hebt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet echt maar eens ophouden met mezelf steeds hardop af te vragen of zulke mensen echt nog bestaan of een goede kloon zijn en ook echt niet meer fysiek gaan hoofdschudden voor t beeldscherm bij het lezen van bepaalde opmerkingen en het constateren van zulke extreme kortzichtigheid. Het heeft nl geen EN-KEL nut me er over op te winden want je kan het beter tegen een kartonnen bord hebben. Heb je nog meer invloed op
Let it goooo
Let it gooooo
I am one with the wind and sky
Eeeeeeen LOSSSSsssss!
quote:
Will you take this woman to be your trollfully wedded wife?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:50 schreef Gellarboy het volgende:
The only fixer-upper fixer than can fix a fixer-upper is true looooooooove.
Ik heb trouwens een vriendin en die lijkt echt SPRE-KEND op zo'n trolletje. Maar echt!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:52 schreef Ang3l het volgende:
Will you take this woman to be your trollfully wedded wife?
Ghehe, ik zou d'r de hele dag aaien!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een vriendin en die lijkt echt SPRE-KEND op zo'n trolletje. Maar echt!.
Ghehe, ja incl opgetrokken schoudertjes en zo!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef Gellarboy het volgende:
Oh, ik had er een timecode aan meegegeven, maar die pakt 'ie niet. Even doorspoelen naar 22:50 ofzo.
Cachorro?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een poos terug een goeie bear-film gezien, maar ik weet niet meer hoe die heet.
Spiergroei wordt bevorderd door testosteron. Vandaar dat veel grote jongens steroiden nemen. Meer testo = meer spier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind een baard en borsthaar eerder zichtbaar testosteron dan een door poeders en shakes aangewakkerde dikke nek, maar dat is dan weer puur persoonlijk
Nee, Bear city of zoiets. Ja, deze. Ik vond hem leuk.quote:
Ja duh, maar toen jij alleen testosteron tot je nam kwam er automatisch haar en je werd wel forser, maar zulke spierballen als die mannen, daar moet je toch echt ERK voor verrichten ipv dat de natuur dat met testosteron doet. Dus vandaar dat ik baardgroei en haargroei eerder aan testosteron koppel dan zo'n dikke nekquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Spiergroei wordt bevorderd door testosteron. Vandaar dat veel grote jongens steroiden nemen. Meer testo = meer spier.
Leer mijn testosteron kennen
O ja, die heb ik ook gezienquote:
Ah, zo. Ja. Maar het is er wel een symbool van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja duh, maar toen jij alleen testosteron tot je nam kwam er automatisch haar en je werd wel forser, maar zulke spierballen als die mannen, daar moet je toch echt ERK voor verrichten ipv dat de natuur dat met testosteron doet. Dus vandaar dat ik baardgroei en haargroei eerder aan testosteron koppel dan zo'n dikke nek
[..]
O ja, die heb ik ook gezien
En dat terwijl er anno 2014 een knop is die dat voor je doetquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:35 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Neu, dat niet. Maarruh, ook de nummering klopt niet. Je hebt 3176 overgeslagen.
Kun je nagaan. GB weet dus gewoon niet hoe Fok! werkt...quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl er anno 2014 een knop is die dat voor je doet
Wait what? Waarover?quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nou, dat kreng had dus wel echt aangifte gedaan bij de zedenpolitie.
Maar die hebben er uiteindelijk niks mee gedaan.
Ik heb de knop gebruikt! Dacht je dat ik de moeite had genomen om het nummer op te zoeken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:36 schreef Ang3l het volgende:
En dat terwijl er anno 2014 een knop is die dat voor je doet
Dit speelde een poosje terug:quote:
Ah dat wist ik ook niet, vond het er al wel iets van weg hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik zie nu pas dat ie van Haigh is, de regisseur van Weekend!Ahaaa, vandaar!
[ afbeelding ]
OMGquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Dit speelde een poosje terug:
[..]
Is een knip-en-plak van mijn FB wall.
Dan kun je de film L'inconnu de lac ook ook meteen overslaan, speelt zich volledig op op een naakstrand/homo-ontmoetingsplekbos.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:21 schreef Moofasah het volgende:
Nou begint al goed die serie, op een homo-ontmoetingsplek in het bos.
Mooie locatie, leuke en goede acteurs, mooi gefilmd vind ik al pluspunten. Dat t verhaal nergens heengaat vind ik na 1 aflevering nog wat vroeg om te zeggen. Dat is vaak alleen karakter introductie. Maar dat t gaat om zoeken en vinden, dat het gaat om "Looking", ze zijn op zoek. dat lijkt me helder. Iedere afleveringstitel begint ook met "Looking for....". Duidelijk dat de ene op zoek is naar een relatie, dat de relatie zelf op zoek is naar de grenzen daarbinnen en die derde die zoekt naar.... ja.... een ontsnapping uit z'n sleur of zo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Ah dat wist ik ook niet, vond het er al wel iets van weg hebben..
Ik weet het nog niet. Vond de pilot wel aardig, maar niet erg aansprekend. Maar ik vind ga niet graag af op alleen een pilot, die vind ik namelijk meestal niet heel erg representatief voor een serie. Wel een goeie locatie. En leuke acteurs. En mooi gefilmd. Ik hoop alleen dat het verhaal ook nog een beetje interessant gaat worden, want in de pilot ging het niet echt ergens heen.
En Weekend vond ik ook pas na de tweede keer gekeken te hebben goed, dus we zullen zien..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |