Daar houden we juist vanquote:
En dat is iets slechts? Of iets nieuws?quote:
Tja...quote:Op maandag 27 januari 2014 20:59 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan me wel zo voorstellen dat het ook geld voor hetero's
Misschien meet je het verkeerd? Of in ieder geval op een andere manier dan de meetmethode uit de diverse penisonderzoeken?quote:Op maandag 27 januari 2014 20:25 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Op die van mezelf. Ziet er echt niet bijzonder groot uit en zou dan zogenaamd zo bovengemiddeld moeten zijn. Naar mijn idee is het gewoon een middelmaatje hoor.
Leg jij huis-meet-bezoeken af?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien meet je het verkeerd? Of in ieder geval op een andere manier dan de meetmethode uit de diverse penisonderzoeken?
Wat heeft ie dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:19 schreef Gellarboy het volgende:
P. heeft een écht lange pik en dat is regelmatig écht niet fijn hoor. Alsof 'ie zo ongeveer m'n maagwand perforeert.. Qua extreme formaten heb ik liever een dikke dan een lange. Die spier die rekt wel met wat goede wil, maar als m'n organen weer eens gerearranged worden is de lol er af en toe heel g-au-w af.
.
Gewoon vanaf het schaambeen toch? Van boven dus, niet van onder. Als je onder gaat meten komt ie langer uit dacht ik.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:21 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Misschien meet je het verkeerd? Of in ieder geval op een andere manier dan de meetmethode uit de diverse penisonderzoeken?
Ik zou zeggen, post een foto in KPD, met en zonder meetlint, en dan geven wij als ervaringsexperts wel aan of het gemiddeld is of niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:28 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Gewoon vanaf het schaambeen toch? Van boven dus, niet van onder. Als je onder gaat meten komt ie langer uit dacht ik.
Pik, waar zie je me voor aanquote:Op maandag 27 januari 2014 21:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, post een foto in KPD, met en zonder meetlint, en dan geven wij als ervaringsexperts wel aan of het gemiddeld is of niet.
Maar nou vraag je em precies om een lichaamsdeel dat ie niet kan trainen en overduidelijk (en terecht, want zonder 20cm = geen man) onzeker over is...quote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Als een dommige opscheppende macho bodybuilder?
Nja, ik heb qua pikgrootte niks om over op te scheppen. En al had ik dat, ik ging het echt niet posten op het net. Ordinair, daar heb ik toch echt een te hoog coltrui gehalte voorquote:Op maandag 27 januari 2014 21:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Als een dommige opscheppende macho bodybuilder?
Nja, ik zeg je heel eerlijk. Ik moet het puur hebben van het sporten, een geweldige kop zit er niet op. Dus houd dat in gedachten dan neemt die nieuwsgierigheid meteen af. En daarbij vinden de meeste hier mijn lichaam ook al ''te'' breed.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ben ook wel gewoon nieuwsgierig. Eigenlijk.
Waar blijft je lijstje?quote:Op maandag 27 januari 2014 21:39 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ik ben ook wel gewoon nieuwsgierig. Eigenlijk.
Dudequote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nja, ik zeg je heel eerlijk. Ik moet het puur hebben van het sporten, een geweldige kop zit er niet op. Dus houd dat in gedachten dan neemt die nieuwsgierigheid meteen af. En daarbij vinden de meeste hier mijn lichaam ook al ''te'' breed.
Jullie vinden immers al snel iets ''te'' breed
Ik ben niet onzeker. Ja oke, alleen over mijn penis dan. Maar voor de verdere rest ben ik gewoon nuchter.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:48 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Dudedoe eens niet zo fucking onzeker over alles
quote:Op maandag 27 januari 2014 21:56 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker. Ja oke, alleen over mijn penis dan. Maar voor de verdere rest ben ik gewoon nuchter.
Je weet van jezelf ook wel wat je in de spiegel ziet iedere dag. En nee ik heb bepaald geen mooi hoofd. Dat heeft met onzekerheid niets te maken, dat is gewoon een observatie.
Oh, ok..quote:Op maandag 27 januari 2014 22:02 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Tja, t'is echt waar vriend, lelijke mensen bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |