twitter:BartKleinjan twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:10:49Over respect gesproken, rood rookbommetje met tekst: "Onze rook is rooier dan rooie Marck" #Misselijkmakend http://t.co/d3qjq96NUR reageer retweet
Vooral Schaken...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef Sunri5e het volgende:
Immers en Schaken kunnen het niveau niet aan.
Ajax valt tegen inderdaad. Feyenoord stond de eerste 35 minuten uitstekend.quote:
Bijzonder triestquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:BartKleinjan twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:10:49Over respect gesproken, rood rookbommetje met tekst: "Onze rook is rooier dan rooie Marck" #Misselijkmakend http://t.co/d3qjq96NUR reageer retweet
brugginkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef vruchtensapje het volgende:
Wie weet hoe de twee commentatoren heten op Fox? De voor mij 'onbekende' stem vind ik echt zwaar irritant.
Leo Oldenburger en Arnold Bruggink.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef vruchtensapje het volgende:
Wie weet hoe de twee commentatoren heten op Fox? De voor mij 'onbekende' stem vind ik echt zwaar irritant.
Normaal is Feijenoord de tweede helft altijd vrij zwak, dus ik reken nergens meer op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ajax valt tegen inderdaad. Feyenoord stond de eerste 35 minuten uitstekend.
Maar ik hou een slag om de arm, want Ajax is typisch zo'n ploeg dat een totaal ander gezicht kan laten zien in de tweede helft, of desnoods, als het moet, zelfs in de laatste 15 minuten nog een wedstrijd volledig kan laten kantelen en Feyenoord helemaal ondersteboven spelen.
Kortom, ik durf nergens op te hopen.
Ja. Het is gewoon zo typisch...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar ik hou een slag om de arm, want Ajax is typisch zo'n ploeg dat een totaal ander gezicht kan laten zien in de tweede helft, of desnoods, als het moet, zelfs in de laatste 15 minuten nog een wedstrijd volledig kan laten kantelen en Feyenoord helemaal ondersteboven spelen.
Echt hé, ze hebben niet eens moeite gedaan om tenminste één Feyenoord-gerelateerde analist of commentator te regelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef TheFastOne het volgende:
Wat een neuzencommentatoren bij Fox joh.
Same old same old. Dit wordt gewoon 3-1. Rode kaart Mathijsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit zie ik ook nog wel gebeurenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Same old same old. Dit wordt gewoon 3-1. Rode kaart Mathijsen.
Of Van Beek die een fout van Joris moet corrigeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Same old same old. Dit wordt gewoon 3-1. Rode kaart Mathijsen.
Van Beek doet het voorlopig wel prima trouwens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Of Van Beek die een fout van Joris moet corrigeren.
Inderdaad. Dan heb ik liever de Neuzen Omroep Stichting die commentaar geeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef TheFastOne het volgende:
Wat een neuzencommentatoren bij Fox joh.
Hij doet het zeker prima voor zo'n jonge voetballer op een beslissende positie idd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Van Beek doet het voorlopig wel prima trouwens.
Ook dat, en Van Beek had natuurlijk al meteen door moeten lopen om het doel af te schermen, en ook Mulder was te ver uit z'n doel en te langzaam op de terugweg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Wat gaat die Janmaat er als een wijf in bij dat doelpunt zeg. Jezusmina.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Er had iemand zijn shirt niet uit gok ik zo![]()
Hij keek stiekem naar de wedstrijd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Bij gebrek aan uitsupporters gaan ze in Vak 410 maar onderling op de vuist. Inmiddels weer rustig. #ajafey
Er had iemand zijn shirt niet uit gok ik zo
T was gewoon echt heel domquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Haringkop het volgende:
Joris moet natuurlijk nooit gaan lopen met die bal.
Die zijn gewoon helemaal para gewordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Caland het volgende:
Bij gebrek aan uitsupporters gaan ze in Vak 410 maar onderling op de vuist. Inmiddels weer rustig. #ajafey
Er had iemand zijn shirt niet uit gok ik zo
Had niet veel gescheeld of hij was er daar gewoon afgestuurd hoor. Lompe tackle.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef Haringkop het volgende:
Joris moet natuurlijk nooit gaan lopen met die bal.
Echt hè? Ze kunnen het nog niet eens opbrengen om hun club te steunen bij een achterstand.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:39 schreef Vasion het volgende:
Doodstilte, fluitconcerten, maar na de gelijkmaker zingen hoor
ajax
Als het geen goal was geworden, had hij rood gegeven denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:41 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Had niet veel gescheeld of hij was er daar gewoon afgestuurd hoor. Lompe tackle.
Vorig jaar heeft ie maar 1 wedstrijd gespeeld ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
Bakkal zit op de bank. Hoe doet hij het op de training ? Is ie minder goed als vorig jaar ?
Je moet dit gewoon winnen. Klaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:43 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat de uitslag ook wordt, de eerste 35 minuten van deze wedstrijd vind ik sowieso weer hoopgevend voor de komende wedstrijden in de competitie.
Wat een KUT goal, een paar seconden lijkt het alsof die bal nog weg te werken is. Combinatie van 't balletje dat net verkeerd valt en niet rigoreus durven ingrijpen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook dat, en Van Beek had natuurlijk al meteen door moeten lopen om het doel af te schermen, en ook Mulder was te ver uit z'n doel en te langzaam op de terugweg.
Jammer, want daarvoor was er niets aan de hand, Ajax had letterlijk geen kans gehad totdat moment.
Vies dik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft ie maar 1 wedstrijd gespeeld ofzo![]()
Hij is vooral dik.
dan 2 jaar geleden dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vorig jaar heeft ie maar 1 wedstrijd gespeeld ofzo![]()
Hij is vooral dik.
Ik ben wel fan van hem. Speelt altijd simpel, sober en degelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:40 schreef Vasion het volgende:
Van Beek doet het fanatastisch. Ik heb hem sinds hij speelt weinig op fouten kunnen betrappen
Respectloos dit dat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Opstaan tegen kanker..
In die rolstoelvakken blijven ze gewoon zitten godverdomme
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij proberen ze nu de Feyenoorders te spotten, de echte Ajacieden moeten opstaan, en opstaan tegen kanker.
Ik dacht ook, hij zei "normaal vraag ik jullie op te staan voor ajax"quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Volgens mij proberen ze nu de Feyenoorders te spotten, de echte Ajacieden moeten opstaan, en opstaan tegen kanker.
En dan wel opstaan als je tegen kanker bentquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik zie hem en Boetius echte toppers worden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van hem. Speelt altijd simpel, sober en degelijk.
Pep Guardiola?quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Armenteros, Nelom en Goossens lopen zich warm.
Die denkt dat tie Messi is sinds Utrecht.quote:
Geen idee maar het lijkt nergens opquote:
Dat overleefde ik tegen Heracles al niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:54 schreef vruchtensapje het volgende:
Ik begin al nerveus te worden voor de pingels
No sweat. Armenteros loopt warm.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Dat overleefde ik tegen Heracles al niet.Laat staan tegen hunnie
Heeft critisi de mond gesnoerd vind die zelfquote:
Ja de trainerstaf...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:10 schreef PizzaGeit het volgende:
We hebben ook helemaal niks fatsoenlijks op de bank he
Ze zijn wakker geschud. Waarschijnlijk heeft de helft van hun de goal niet eens gezienquote:
Ja wat is dat voor zielig gedoe die ''nieuwe hype'' om telkens die Feyenoord-goal-tune na te joelen :Squote:
Naar huis bedoel je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef oinkoink12 het volgende:
Publiek blijft ook maar gaan, de hele wedstrijd al
stomme gquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:13 schreef Tropanzia het volgende:
Wie legt mij uit ''en wie niet springt die is een jood?''
ja, de wedstrijd is al een beetje gespeeld, dan peren ze hem altijd vroeg.quote:
Mwah. Kwam meer omdat ajax zo slecht was. We spelen vandaag gewoon bijzonder matigquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:12 schreef Wicky15 het volgende:
En we begonnen zo goed.. maarja dat is wel vaker het geval geweest
Ze zingen 'en wie die springt, wie die springt is een jood' ofzoiets.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:13 schreef Tropanzia het volgende:
Wie legt mij uit ''en wie niet springt die is een jood?''
Aah in die trant. Oké, maar gewoon Ajax dikke boete geven wegens aanzetten tot antisemitisch gedrag. En racisme.quote:
echte huilkop heeft die ook past wel bij dat clubjequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Blij dat die Bojan niet gekomen is wat een zeikerd
Dit ook weer gaat uit het niets ineens liggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:18 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
echte huilkop heeft die ook past wel bij dat clubje
Heb er ook geen goed gevoel meer over.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Jezus, dit gaan we echt niet meer winnen.
Ik zie het nog eerder 3-1 worden.
Hij heeft de looks er wel voor iig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
kan pelle niet een penalty versieren ofzo
Jawel hoor, kijk afgelopen weekend maar tegen Utrecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kan niet alles of niets spelen
Met Schaken, wa denkte zelluf...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
We kunnen altijd nog de lange bal spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Wat speelt die Schaken kankerslecht zeg
kk toch opquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijf hoop houden, want met vermeer in het doel weet je het nooit.
Boilesen is ook aan het eind van zijn latijn bij die wissel, zegt niets.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:23 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Conditie-verschil zou ook kunnen.
Mwoh, hij liep er langsheen en hield het vol...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Een goede actie van Armenteros
Zelfs met Clasie erbij niet...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:24 schreef Haringkop het volgende:
Immers en schaken komen samen niet eens aan een voldoende..
Clasie & Vilhena waarschijnlijk jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Muto het volgende:
Op dit soort momenten zie je wel wie er volgend jaar iets anders mogen gaan zoeken.
En wie moeten we dan halen? We hebben geen geld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Muto het volgende:
Op dit soort momenten zie je wel wie er volgend jaar iets anders mogen gaan zoeken.
grquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef donald_dick het volgende:
jezus wat zijn ze zuur in het Feijenoord topic
Gaan we nooit hebben ook waarschijnlijk gaat pelle naar 1 of ander woestijn land voor 8 mil en de rest zullen we wel ergens in de uitverkoop doen voor 5.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
En wie moeten we dan halen? We hebben geen geld.
Daar zijn alle Feyenoorders nu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Van Beek heeft echt de uitstraling van een vakkenvuller bij de Jumbo.
Maar is wel de beste man aan de kant van Feyenoord. Goede speler die jongen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Van Beek heeft echt de uitstraling van een vakkenvuller bij de Jumbo.
2-2quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:29 schreef Tropanzia het volgende:
91e minuut Pelle 1-1
Feyenoord wint na penalty's .
KOEKOEK!quote:
Ga toch weg man.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Zoveel vertrouwen door het spel tegen Utrecht en dan nu vanaf minuut 1 gaan tegenhouden. Aparte man die Koeman.
Lafjes op de counter spelen. Feyenoord verdient het gewoon niet. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat Ajax voetballend ook gewoon erg matig is mag je best wel wat meer lef tonen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:29 schreef Haringkop het volgende:
Wat is het aanvalsplan vandaag eigenlijk? Terugcombineren naar de keeper en dan met een pas over 90 meter Pelle vrij spelen?
Eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef oinkoink12 het volgende:
qua spel lag het eerste helft zeker dicht bij elkaar, maar het verschil nu in fitheid is wel schrikbarend.
Feyenoord heeft best wat kansen gehad die ze hadden mogen benutten. Maar inderdaad, na de 1-1 lijkt het nergens meer op. Al stond het organisatorisch helemaal nog niet zó slecht.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Lafjes op de counter spelen. Feyenoord verdient het gewoon niet. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat Ajax voetballend ook gewoon erg matig is mag je best wel wat meer lef tonen.
Achter je tegenstander aanlopen kost veel meer energie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef oinkoink12 het volgende:
qua spel lag het eerste helft zeker dicht bij elkaar, maar het verschil nu in fitheid is wel schrikbarend.
Op basis waarvan? Ajax kon niet voetballen en Feyenoord wou niet voetballen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:32 schreef arjan1112 het volgende:
Het had in de eerste helft gewoon 0-2 moeten worden
Dit. Ik had echt verwacht dat we met heel de ploeg druk durfden te zetten, maar gewoon vanaf minuut 1 speel je met 10 man achter de bal. Niks afjagen of het lastig maken. Ik kan daar echt niet bij na de wedstrijd van zondag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Lafjes op de counter spelen. Feyenoord verdient het gewoon niet. Helemaal als je in ogenschouw neemt dat Ajax voetballend ook gewoon erg matig is mag je best wel wat meer lef tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |