twitter:BartKleinjan twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:10:49Over respect gesproken, rood rookbommetje met tekst: "Onze rook is rooier dan rooie Marck" #Misselijkmakend http://t.co/d3qjq96NUR reageer retweet
Vooral Schaken...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:34 schreef Sunri5e het volgende:
Immers en Schaken kunnen het niveau niet aan.
Ajax valt tegen inderdaad. Feyenoord stond de eerste 35 minuten uitstekend.quote:
Bijzonder triestquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
twitter:BartKleinjan twitterde op woensdag 22-01-2014 om 21:10:49Over respect gesproken, rood rookbommetje met tekst: "Onze rook is rooier dan rooie Marck" #Misselijkmakend http://t.co/d3qjq96NUR reageer retweet
brugginkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef vruchtensapje het volgende:
Wie weet hoe de twee commentatoren heten op Fox? De voor mij 'onbekende' stem vind ik echt zwaar irritant.
Leo Oldenburger en Arnold Bruggink.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef vruchtensapje het volgende:
Wie weet hoe de twee commentatoren heten op Fox? De voor mij 'onbekende' stem vind ik echt zwaar irritant.
Normaal is Feijenoord de tweede helft altijd vrij zwak, dus ik reken nergens meer op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ajax valt tegen inderdaad. Feyenoord stond de eerste 35 minuten uitstekend.
Maar ik hou een slag om de arm, want Ajax is typisch zo'n ploeg dat een totaal ander gezicht kan laten zien in de tweede helft, of desnoods, als het moet, zelfs in de laatste 15 minuten nog een wedstrijd volledig kan laten kantelen en Feyenoord helemaal ondersteboven spelen.
Kortom, ik durf nergens op te hopen.
Ja. Het is gewoon zo typisch...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar ik hou een slag om de arm, want Ajax is typisch zo'n ploeg dat een totaal ander gezicht kan laten zien in de tweede helft, of desnoods, als het moet, zelfs in de laatste 15 minuten nog een wedstrijd volledig kan laten kantelen en Feyenoord helemaal ondersteboven spelen.
Echt hé, ze hebben niet eens moeite gedaan om tenminste één Feyenoord-gerelateerde analist of commentator te regelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef TheFastOne het volgende:
Wat een neuzencommentatoren bij Fox joh.
Same old same old. Dit wordt gewoon 3-1. Rode kaart Mathijsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:36 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit zie ik ook nog wel gebeurenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Same old same old. Dit wordt gewoon 3-1. Rode kaart Mathijsen.
Of Van Beek die een fout van Joris moet corrigeren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Same old same old. Dit wordt gewoon 3-1. Rode kaart Mathijsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |