quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
De eerste die een gifje post is homo.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Erianus djoekt die mods voor onze vrijheid, ja toch?
Waarom ben ik Spuit11?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar je bent wel een beetje Spuit11
kéquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef TARDIS. het volgende:
Erianus
Ik ga ff thee zetten, blijf hier anders raak ik jullie kwijt zoals Ambicioso ons kwijt raakte.
GVD!!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef alexisbest het volgende:
ey ik wilde stoppen met FOK! maar na deze topic ben ik van gedachten veranderd
ik ga hier nooit meer weg iedereen mag me kijk nou 150 posts ofzo
Top!quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef alexisbest het volgende:
Nu raak ik jullie expres kwijt. Morgen even baggertopc in dm rond deze tijd aubquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef TARDIS. het volgende:
Erianus
Ik ga ff thee zetten, blijf hier anders raak ik jullie kwijt zoals Ambicioso ons kwijt raakte.
Ja man jij bent gewoon goede gast ja toch???quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef alexisbest het volgende:
Ik beloof niks.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Nu raak ik jullie expres kwijt. Morgen even baggertopc in dm rond deze tijd aub
Nee je blijft een kutuserquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef alexisbest het volgende:
ff kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
kijk spongeboss zijn post in de feedback
ok ff kijkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
Geef link bradda ben temoequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
link?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:28 schreef deadprez het volgende:
homoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef Spongeboss het volgende:
Is het geen idee voor een nieuwe slowchat, het lijkt erop dat een select groepje heel graag slow-chat, en dan steeds deeltjes opent. Als zo'n deeltje dat gesloten worden gaan ze gewoon een ander topic in, en veranderd dat in een slow chat.
KLB / mods
Dit topic bijvoorbeeld. Dat op een tijd van niets gevuld wordt.
Dit is slechts mijn input... Omdat het jammer is als nieuwe topics steeds prooi vallen aan de slowchatters. Kan je ze of beter na de oude slowchat verwijzen waar de mensen die daar bewoners zijn, niet blij mee zijn of een nieuwe dingen.
Als dat niet kan hoop ik wel dat er wat strenger kan worden opgetreden tegen slowchatters, want het wordt de laatste tijd steeds meer.
Dit is slechts een suggestie en geen huilie, huilie. Natuurlijk zijn jullie de mensen met bevoegdheid de gene die hier over gaan, ik geef slechts wat feedback. Dus neem dit bericht a.u.b. niet verkeerd!
ik ben bang nuquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Pharkus het volgende:
ff chips erbij pakken, kan ook nooit rustig voebal kijken.
Kom hier vechten danquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:27 schreef Spongeboss het volgende:
Is het geen idee voor een nieuwe slowchat, het lijkt erop dat een select groepje heel graag slow-chat, en dan steeds deeltjes opent. Als zo'n deeltje dat gesloten worden gaan ze gewoon een ander topic in, en veranderd dat in een slow chat.
KLB / mods
Dit topic bijvoorbeeld. Dat op een tijd van niets gevuld wordt.
Dit is slechts mijn input... Omdat het jammer is als nieuwe topics steeds prooi vallen aan de slowchatters. Kan je ze of beter na de oude slowchat verwijzen waar de mensen die daar bewoners zijn, niet blij mee zijn of een nieuwe dingen.
Als dat niet kan hoop ik wel dat er wat strenger kan worden opgetreden tegen slowchatters, want het wordt de laatste tijd steeds meer. Nu is bijvoorbeeld een deeltje gesloten en komt alweer een nieuw topic dat in 10 minuten 7 pagina's bereikt dat gebeurt niet gauw!
Dit is slechts een suggestie en geen huilie, huilie. Natuurlijk zijn jullie de mensen met bevoegdheid de gene die hier over gaan, ik geef slechts wat feedback. Dus neem dit bericht a.u.b. niet verkeerd!
Je stelt me teleur gquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:29 schreef Pharkus het volgende:
ff chips erbij pakken, kan ook nooit rustig voebal kijken.
Vieze kut eend hou je bek ekquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef BozeHaas het volgende:
dit was toch al een faaltopic, alleen de TS al
MODS GAAN MEE SC'EN HET IS EEN COMPLOT HET IS DE ILLUMINATIE OPEN JE OGEN OPEN JE OGEN DE TS HEEFT GELIJK ALEX IS EEN GOEDE USER!!quote:
Omdat hij graag Rez wil opvolgenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:30 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Waarom hommo plaatjes posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |