Ik ken meer honden die daar last van hebben/haddenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:48 schreef crv het volgende:
we hebben net wat kaasjes en toostjes op tafel gezet en nu zit Joey naast te tafel te brommen als een bronstige beer
![]()
Die gast is echt te verslaafd aan kaas
Picsquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb heel retro gevulde eieren gemaakt netwel met een goeie dosis chili
mijn vrouw maakt die ook af en toe maar ik vind dat niet te vretenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:49 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik heb heel retro gevulde eieren gemaakt netwel met een goeie dosis chili
trustenquote:
Trusten DMquote:
Ik lust ei voornamelijk alleen maar gebakkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:57 schreef crv het volgende:
[..]
mijn vrouw maakt die ook af en toe maar ik vind dat niet te vreten![]()
Durf het alleen niet te zeggen, dus neem ik er dan altijd 1 en zeg dat het wel erg vult
gekookt vindt ik het ook erg lekker.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten DM
[..]
Ik lust ei voornamelijk alleen maar gebakken
Op dit moment hou ik het alleen nog maar bij gebakkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
gekookt vindt ik het ook erg lekker.
Elke ochtend 1 gekookt eitje
Nikkiequote:
trevjequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op dit moment hou ik het alleen nog maar bij gebakken
[..]
Nikkie
hihi heerlijk.. alleen gun ik mezelf de tijd er niet voor..quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:10 schreef crv het volgende:
[..]
gekookt vindt ik het ook erg lekker.
Elke ochtend 1 gekookt eitje
playboyyyy dacht al dat k mn dag zonder jou moest afsluiten...quote:
geen idee je was zo stil.. hoe is t met jou.. en op school?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb weekend dus waarom zou ik al gaan slapen?
Volgende 2 weken toetsweken maar tot nu toe geloof wel alles gehaald.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
geen idee je was zo stil.. hoe is t met jou.. en op school?
altijd fijn gehaalde toetsen!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgende 2 weken toetsweken maar tot nu toe geloof wel alles gehaald.
Hoe gaat die daar?
Van de eerste periode wel maar voor de 2de moet ik mijn best gaan doen, maar dat komt wel goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
altijd fijn gehaalde toetsen!!
tja uhhmmm wel redelijk hoor
dat doe je gewoon ff... ik duim wel voor je hihiquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van de eerste periode wel maar voor de 2de moet ik mijn best gaan doen, maar dat komt wel goed
Dankje, gelukkig maar 1 leer toets maar des te drukker om dingen af te maken/ronden om te laten zien of in te leveren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:54 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
dat doe je gewoon ff... ik duim wel voor je hihi
natuurlijk nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
playboyyyy dacht al dat k mn dag zonder jou moest afsluiten...![]()
taxiquote:
vandaag en morgen nietquote:
yay.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag en morgen niet![]()
weekend![]()
![]()
Lekker lang weekend, hoef donderdag pasquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vandaag en morgen niet![]()
weekend![]()
![]()
morgen nog en dan 4 dagen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker lang weekend, hoef donderdag pas
Ik denk het eerstequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
gf word oud... hij reageert niet meer zo vlotjes...![]()
![]()
is oud.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef Nikkie_86 het volgende:
gf word oud... hij reageert niet meer zo vlotjes...![]()
![]()
qua gedrag wel. Lengte gaat niet zo hard nog.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
mooi zo! kleine word zeker al mooi groot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |