hoop het ook voor je ....quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog op natuurijs kan schaatsen
Voor zo ver ik nog weet niet
ow, hoe moet ik dat nu weten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk over de presentator van wie is de mol?, Die heet Art Rooijakkers,,,,,
ok, dus dan moet ik meteen weten wat de naam van de presentator isquote:
wie dan ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet dat er een aantal zijn die het niet met mijn eens is
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:59 schreef crv het volgende:
[..]
ok, dus dan moet ik meteen weten wat de naam van de presentator is![]()
De NS raakt al in paniek als het in Italië sneeuwtquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:50 schreef crv het volgende:
[..]
de verwachtingen zijn een koude winterse februari
Is de NS al in paniek ?
quote:
die is familie van vrienden van mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk over de presentator van wie is de mol?, Die heet Art Rooijakkers,,,,,
dan zouden ze al in paniek moeten zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De NS raakt al in paniek als het in Italië sneeuwt
hondaquote:
rot voor je vriendenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is familie van vrienden van mij
quote:
weet ik nietquote:
Okeequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die is familie van vrienden van mij
Mwa GF komt natuurlijk uit Eindhoven en Art en ik uit een dorp tegen Eindhoven aangeplakt Het is niet zo dat er 100 km tussen zitquote:
ik bedoelde TomTomquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Snel volstouwen en dan zijn we er vanaf
Maar het is ook niet zo dat eindhoven een boerendorp is met ons kent onsquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mwa GF komt natuurlijk uit Eindhoven en Art en ik uit een dorp tegen Eindhoven aangeplakt Het is niet zo dat er 100 km tussen zit
quote:
quote:
heb de TT van mijn (overleden) schoonpa nu hier, wil dat kreng updaten en die loopt dus kompleet vast en myDrive van TT herjent hem dus niet....zal wel aan W8 liggenquote:
Uhmmmquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is ook niet zo dat eindhoven een boerendorp is met ons kent ons
Dat is zeker wel balenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
heb de TT van mijn (overleden) schoonpa nu hier, wil dat kreng updaten en die loopt dus kompleet vast en myDrive van TT herjent hem dus niet....zal wel aan W8 liggen
nogal.quote:
ik wilde het ding al in de prullenbak donderen, maar mcht niet van mijn vrouwquote:
Stom zeg, gooi hem en in slootquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik wilde het ding al in de prullenbak donderen, maar mcht niet van mijn vrouw
iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar het is ook niet zo dat eindhoven een boerendorp is met ons kent ons
Je hebt het topic afgeplaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef wel.o.k het volgende:
zo, 3 rollen afplaktape gebruikt
morgen schilderen
quote:
hij wil het dood hebbenquote:
trusten gleuvenvullerquote:
Hahahoi, vanwaar jouw enthousiasme?quote:
Hee!quote:
meneerquote:
Gewoon, omdat jijquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahahoi, vanwaar jouw enthousiasme?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |