Wil je dan iig de link plaatsen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef fietsie het volgende:
Geenstijl had een mooie analyse van de "sport" echter wegens het tegen schenen schoppen van velen die er gek op zijn zal ik die maar niet quoten.
Dan verzinnen ze wel wat anders om te rellen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef PeuRac het volgende:
VoetbalAls ze ipv het geld aan die ongeschoolde mongolen te geven nu eens de gemeentes betalen voor de overlast en de schade die ze veroorzaken. Zijn we ook snel van die sport voor t volk af
Iedereen heeft zijn eigen mening toch.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef fietsie het volgende:
Geenstijl had een mooie analyse van de "sport" echter wegens het tegen schenen schoppen van velen die er gek op zijn zal ik die maar niet quoten.
Laten ze lekker hun eigen woonwijken en volk rellen, hek er omheen en dan heeft verder niemand er last van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:06 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan verzinnen ze wel wat anders om te rellen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:07 schreef fietsie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_sporten_in_ne.html
quote:2) Korfbal
Er is een reden dat korfbal vooral beoefend wordt door mensen die heel goed zijn in langer dan een uur in een kerkbank zitten om te zingen op hele noten. We zeiden het al eerder: korfbal is stom. Typisch dat dit de Hollandse bijdrage is aan de wereld van sport. Korfbal bestaat bij de gratie van eindeloos compromissen sluiten en is dan ook saaier dan een knijperknutselmarathon. De slechtste eigenschappen van damesvoetbal gemixt het minst spectaculaire aan het uitknijpen van puisten. Dat is korfbal.
Ik op Amateurwielrennen, schaatsen en judo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]![]()
* Huppelmuts heeft jarenlang op korfbal gezeten!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik op Amateurwielrennen, schaatsen en judo.
Briljant stuk. Ik snap alleen niet wat curling daar middenin de lijst doet. Die zou bij mij wel wat hoger eindigen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:07 schreef fietsie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)e_sporten_in_ne.html
3) Volleybalquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/12/korfbal_is_stom.html
quote:Natuurlijk, leuke vrouwen. Ontdekte ook CameraTwan ooit. Met de standaardgrap dat het gemengde douchen veel goed maakt. Nope, gebeurt nooit tot nauwelijks. Van dat gemengde heb je alleen de nadelen: elk team is zo sterk als de zwakste dame. Kun je nog zo'n mannelijk supertalent zijn, als er zo'n labialutser in je vak constant de bal vangt alsof het een paling met glijmiddel is ben je nog nergens. En schelden = huilen + vrouwenhaat. De sport, de snelheid en de regels zijn dan ook volledig afgestemd op het zwakkere geslacht. Leuk man.
Bingoquote:Van zichzelf is korfbal namelijk muffer dan een Bingo-avondje in een tehuis vol dementerende kwijlbejaarden met een dwangneurotische neiging tot praten over hun postzegelverzameling. En er zijn dus PVV-bijeenkomsten die multicultureler zijn dan complete korfbalcompetities.
Wie niet?quote:
Het ging toch altijd om het gemengd douchen?quote:
quote:
Oow sorry, ik moet natuurlijk niet generaliseren.quote:
jij had toch ook een hoog libido?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |