abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:00:27 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135815464

Welkom bij SEX, in dit geval de slowchat

Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!

Uw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tally en Admiraal_Anaal

Daarnaast willen we graag in dit topic mededelen dat je toegang kunt vragen tot het Keldertje. Het Keldertje is een subforum van FOK! waar ook seksuele ervaringen worden besproken, alleen dan even net wat dieper of minder oppervlakkig dan in SEX. Werkelijk alles heeft daar een plekje en iedereen is vrij om daar te komen praten over allerlei onderdelen van seks, fetishes, sm of gewoon iets waarvan jij denkt dat KEL daarvoor is. Als je toegang wilt moet je een kleine motivatie geven en een lijstje invullen. Maak je niet druk, dit blijft privé en onder KELgangers. Mail naar yvonne@fok.nl en maak kans op een volledige kijk achter de kelderdeuren!

[ Bericht 4% gewijzigd door Huppelmuts op 23-01-2014 10:10:56 ]
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:03:15 #2
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135815619
LoLa?

Waarom is het jochie overstuur dan? Nog steeds vanwege de dood-fase?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_135815622
Voetbal :r Als ze ipv het geld aan die ongeschoolde mongolen te geven nu eens de gemeentes betalen voor de overlast en de schade die ze veroorzaken. Zijn we ook snel van die sport voor t volk af :r
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_135815713
Geenstijl had een mooie analyse van de "sport" echter wegens het tegen schenen schoppen van velen die er gek op zijn zal ik die maar niet quoten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_135815753
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef fietsie het volgende:
Geenstijl had een mooie analyse van de "sport" echter wegens het tegen schenen schoppen van velen die er gek op zijn zal ik die maar niet quoten.
Wil je dan iig de link plaatsen?
pi_135815801
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:03 schreef PeuRac het volgende:
Voetbal :r Als ze ipv het geld aan die ongeschoolde mongolen te geven nu eens de gemeentes betalen voor de overlast en de schade die ze veroorzaken. Zijn we ook snel van die sport voor t volk af :r
Dan verzinnen ze wel wat anders om te rellen. }:|
Professioneel gifmenger.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:06:32 #7
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135815813
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef fietsie het volgende:
Iedereen heeft zijn eigen mening toch.

Ik vind voetbal wel leuk, ik doe niet mee aan al die rellen, ik heb onderling met vrienden die voor feyenooit zijn heus wel rotgeintjes en ik respecteer het dat anderen voetbal niet leuk vinden. :)
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_135815841
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:06 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Dan verzinnen ze wel wat anders om te rellen. }:|
Laten ze lekker hun eigen woonwijken en volk rellen, hek er omheen en dan heeft verder niemand er last van.
pi_135815887
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:08:54 #10
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135815987
quote:
quote:
2) Korfbal
Er is een reden dat korfbal vooral beoefend wordt door mensen die heel goed zijn in langer dan een uur in een kerkbank zitten om te zingen op hele noten. We zeiden het al eerder: korfbal is stom. Typisch dat dit de Hollandse bijdrage is aan de wereld van sport. Korfbal bestaat bij de gratie van eindeloos compromissen sluiten en is dan ook saaier dan een knijperknutselmarathon. De slechtste eigenschappen van damesvoetbal gemixt het minst spectaculaire aan het uitknijpen van puisten. Dat is korfbal.
:{
* Huppelmuts heeft jarenlang op korfbal gezeten!
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:09:31 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_135816030
quote:
11s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

[..]

:{
* Huppelmuts heeft jarenlang op korfbal gezeten!
Ik op Amateurwielrennen, schaatsen en judo.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:09:44 #12
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135816048
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik op Amateurwielrennen, schaatsen en judo.
_O-
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:12:14 #13
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_135816208
pi_135816270
Volleybal ftw
pi_135816305
quote:
Briljant stuk. Ik snap alleen niet wat curling daar middenin de lijst doet. Die zou bij mij wel wat hoger eindigen.
Professioneel gifmenger.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:14:23 #16
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_135816331
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:13 schreef LovelyLady het volgende:
Volleybal ftw
3) Volleybal
Bij volleybal staan twee teams van zes spelers tegenover elkaar en heeft de bal de meeste sociale vaardigheden.
<knip>
Volleyballers drinken geen bier na de wedstrijd, maar gaan high tea-en. Thuis. En alleen.

Toch ook niet echt optimistisch...
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:14:42 #17
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_135816362
quote:
quote:
Natuurlijk, leuke vrouwen. Ontdekte ook CameraTwan ooit. Met de standaardgrap dat het gemengde douchen veel goed maakt. Nope, gebeurt nooit tot nauwelijks. Van dat gemengde heb je alleen de nadelen: elk team is zo sterk als de zwakste dame. Kun je nog zo'n mannelijk supertalent zijn, als er zo'n labialutser in je vak constant de bal vangt alsof het een paling met glijmiddel is ben je nog nergens. En schelden = huilen + vrouwenhaat. De sport, de snelheid en de regels zijn dan ook volledig afgestemd op het zwakkere geslacht. Leuk man.
_O-

quote:
Van zichzelf is korfbal namelijk muffer dan een Bingo-avondje in een tehuis vol dementerende kwijlbejaarden met een dwangneurotische neiging tot praten over hun postzegelverzameling. En er zijn dus PVV-bijeenkomsten die multicultureler zijn dan complete korfbalcompetities.
Bingo O+
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_135817522
hmm, heb zin in sex :9
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:33:17 #19
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_135817588
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:32 schreef PeuRac het volgende:
hmm, heb zin in sex :9
Wie niet?
pi_135817638
quote:
2s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

[..]

_O-

[..]

Bingo O+
Het ging toch altijd om het gemengd douchen? :D
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_135817722
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wie niet?
Ik
pi_135817746
quote:

[..]

Wie niet?
Ik.
Professioneel gifmenger.
  woensdag 22 januari 2014 @ 20:35:36 #23
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_135817763
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik.
Oow sorry, ik moet natuurlijk niet generaliseren.
pi_135817809
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:35 schreef Buurpoes het volgende:

[..]

Ik.
jij had toch ook een hoog libido? :o
pi_135817821
quote:

[..]