Zover kan dat toch niet lopen zijn? Ik heb het afgelopen half jaar toch aardig wat keren Korrewegwijk-Hoofdstation gelopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Vanavond na acht uur geen treinverkeer Groningen - Delfzijl/Roodeschool. Ze gaan de kruiswissels in Sauwerd definitief repareren.
Best kut, ik ben met de trein naar het werk gegaan.
Bus 2. Die stopt dichter bij huis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
bus 11 terug?
en anders een half uurtje lopen. is goed voor de beweging
3,6 km volgens Google. Maar ik heb geen zin om te lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:11 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Zover kan dat toch niet lopen zijn? Ik heb het afgelopen half jaar toch aardig wat keren Korrewegwijk-Hoofdstation gelopen.
Een wat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:12 schreef b2py het volgende:
Geen fabeltastisch Q-Link voor je deur?
Lui varken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
3,6 km volgens Google. Maar ik heb geen zin om te lopen.
quote:
Netbeheer is absoluut geen markt, het zijn lokale monopolisten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Uhu, maar wel in een markt met meerdere beheerders als ik Wikipedia goed volg.
Nee, meestal niet. In veel gevallen zijn de netbeheerder in provinciale handen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:05 schreef b2py het volgende:
En dat beheer is niet publiekelijk aanbesteed?
Dat maakt me wel nieuwsgierig:quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef James1988 het volgende:
Spanje gaat een deel van de hogesnelheidslijnen die in planning/aanbouw zijn als enkelsporige lijn uitvoeren, dit om kosten te besparen. De tracé's worden wel voorbereid op de latere aanleg van een tweede spoor.
Dus dubbele tunnels aanleggen moet je tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef James1988 het volgende:
Spanje gaat een deel van de hogesnelheidslijnen die in planning/aanbouw zijn als enkelsporige lijn uitvoeren, dit om kosten te besparen. De tracé's worden wel voorbereid op de latere aanleg van een tweede spoor.
dat kan natuurlijk ook. Die lijn was ook voor Klaasje aan te radenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bus 2. Die stopt dichter bij huis.
Toch knap zo'n precieze inschattingquote:Roosendaal-Dordrecht
Donderdag 23 Januari 19:46
Oorzaak
Tussen Roosendaal en Oudenbosch rijden minder treinen door een wisselstoring.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 45 min. De verstoring is naar verwachting rond 21:34 uur verholpen.
Misschien is het wel een klassieke wisselstoring.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo wisselstoring? Is het klemmen mislukt?
Oh gelukkig maar, een normale storingquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Misschien is het wel een klassieke wisselstoring.
edit: Inderdaad, een "normale" storing in een engelsman.
Mooie omgeving/natuur en heurlijk rustig!quote:straks weer Rail Away, derde avond op rij alweer. Canada vandaag. NL2, 19:50. Gaat dat zien.
Hu wacht? Wat? Foto?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:05 schreef Doc__Zenith het volgende:
Ik kon het bijna niet geloven, dat langzaam knipperende lichtbakje boven de blauwbeplakte deur naar de machinist in ICM.
Tjonge
Is de term klemmen nou ook echt dat er een klem opgaat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoezo wisselstoring? Is het klemmen mislukt?
Een soort zijwaartse lift dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:54 schreef James1988 het volgende:
Spanje gaat een deel van de hogesnelheidslijnen die in planning/aanbouw zijn als enkelsporige lijn uitvoeren, dit om kosten te besparen. De tracé's worden wel voorbereid op de latere aanleg van een tweede spoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |