Oh zie het, alsnog een bazenpost.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik maakte een foutje met quoten, is hersteld.
Denk echt een naam, vast een zusje van Hope ofzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:05 schreef the-eye het volgende:
Zou Forest echt een naam van iemand zijn of moet ik denken aan zou het een bijnaam zijn?
Paints
Echt een naam.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:05 schreef the-eye het volgende:
Zou Forest echt een naam van iemand zijn of zou het een bijnaam zijn?
Paints
He baas,quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:10 schreef Syd het volgende:
Niet fucken met het o zo mooie landschap van Twente ja !!!! Enige uitschot wat dr woont komt uit Almelo.
Wie? Deze ?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
He baas,
Misschien kwam die wildparkerende hoer ook wel uit Almelo
die jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:19 schreef Syd het volgende:
[..]
Wie? Deze ?
Gezien het uit parkeren kan het wel eens kloppen
Ik kan Mario, Kitty en Hope wel vinden, maar Samir nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 18:25 schreef CrushedTinBox het volgende:
Was niet echt moeilijk om achter de facebookprofielen te komen, ze zien er in ieder geval niet bijster slim uit.
Oh Noesquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:01 schreef Remqo het volgende:
[..]
[..]
Na het lezen van die chat heb ik de hope in de mensheid opgegeven, de mensheid komt tegenwoordig in Hope
Allemaal gevonden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik kan Mario, Kitty en Hope wel vinden, maar Samir niet
Dit. Als ze elkaar niet binnen 10 reacties met de dood bedreigen is het de moeite niet waard om er naar te kijken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Afhaakt met die chat hoor, niet door heen te komen, wat een saai zwakzinnig geleuter.
Wie weet komt dat nog bij een break-up.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:03 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Dit. Als ze elkaar niet binnen 10 reacties met de dood bedreigen is het de moeite niet waard om er naar te kijken.
Ik hoop het, verder wel mooi topic trouwens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie weet komt dat nog bij een break-up.
Hoezo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef BookerDeWitt het volgende:
Ik kan niet reageren in dit topic godver. Dit is gewoon eng
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |