Theodore (Joaquin Phoenix) is een eenzame schrijver. Hij schaft zich een nieuw ontwikkeld besturingssysteem aan dat bestemd is om in alle behoeften van diens gebruiker te voorzien. Tot grote verbazing van Theodore ontspint zich een romantische relatie tussen hem en het besturingssysteem.''quote:
Klopt. Ik vind het wel heel tof overigens, kan mij niet gek genoeg. Ben ook heel benieuwd naar de ontwikkeling van zelf-rijdende auto`s.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik denk wel echt dat wij de generatie zijn die de meest bizarre kloof met onze nakomelingen zullen hebben.
Ahzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Theodore (Joaquin Phoenix) is een eenzame schrijver. Hij schaft zich een nieuw ontwikkeld besturingssysteem aan dat bestemd is om in alle behoeften van diens gebruiker te voorzien. Tot grote verbazing van Theodore ontspint zich een romantische relatie tussen hem en het besturingssysteem.''
Dat is die film.
En dan zie je mensen in de metro staan, en die praten allemaal met hun telefoon. Echt heel apart
Jetpacksquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:28 schreef Fok-it het volgende:
Zelf-navigerende auto`s eigenlijk natuurlijkZelf-rijdende auto`s spreekt redelijk voor zich
En dan de eerste die midden op de 300km/h weg ineens besluit om naar rechts te gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:28 schreef Fok-it het volgende:
Zelf-navigerende auto`s eigenlijk natuurlijkZelf-rijdende auto`s spreekt redelijk voor zich
Dat lijkt me erg sterk, maar ze zijn al wel bezig met een auto die zich ook in de lucht kan voortbewegenquote:
Ja en dan? Ik denk dat mensen in drukte eerder falen dan een machine.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En dan de eerste die midden op de 300km/h weg ineens besluit om naar rechts te gaan.
Jetpacks bestaan al, kwestie van duurzamere brandstof verzinnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, maar ze zijn al wel bezig met een auto die zich ook in de lucht kan voortbewegen
Dat wordt dan dus een even grote kans dan dat een dronkenlap besluit achter het stuur te stappen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En dan de eerste die midden op de 300km/h weg ineens besluit om naar rechts te gaan.
Die van blind is echt baas boven baas gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij is leuk he
Ook leuk dat die gifjes er nog in staan
blind is baasquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van blind is echt baas boven baas gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |