quote:Op woensdag 22 januari 2014 18:53 schreef Spatieloos het volgende:
Ohkay. Dus 'denn' is nevenschikkend en 'weil' is onderschikkend. Bij Denn staat het werkwoord niet achteraan. Ezelsbruggetje: Danny staat nooit achteraan.
Bedankt.
sterktequote:Op woensdag 22 januari 2014 18:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik heb een jodenkroeg gevonden voor vanavond
Hallo daar.quote:
Droppiequote:
Als we in gemeenschap van goederen trouwen.quote:
Okay.quote:
en danquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als we in gemeenschap van goederen trouwen.
aardig. Shoenen zijn binnen met een kalender van freshcotten. Fijne. Chicks.quote:
Dan ga ik scheiden van je en je leegplukken. En ben ik financieel onafhankelijkquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
aardig. Shoenen zijn binnen met een kalender van freshcotten. Fijne. Chicks.
Van een kale kip kan je niet plukken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ga ik scheiden van je en je leegplukken. En ben ik financieel onafhankelijk
Don`t denyquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van een kale kip kan je niet plukken.
Nicequote:
Weet jij hoeveel ik op mijn rekening heb staan. Dus hoe weet je dat je financieel onafhankelijk wordt?quote:
Ik heb een goed voorgevoelquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel ik op mijn rekening heb staan. Dus hoe weet je dat je financieel onafhankelijk wordt?
Dan heb je wel echt een bazengeheugen hoorquote:
?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze discrimineren mensen met grote voeten
waar?quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ze discrimineren mensen met grote voeten
Die maten zijn gewoon snel weg in een salequote:
Ze komen wel terug tweede helftquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:08 schreef Tchock het volgende:
PEC na 19 minuten 3-0 voor hihi. Kuthans.
NEC kan je niet verliezenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
PEC halve finale Beker dus... Als je Utrecht, NEC of AZ loot en dan een beetje mazzel hebt speel je Europees voetbal
Ja, en weer achteruit op de quotiëntenlijstquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:10 schreef Tchock het volgende:
PEC halve finale Beker dus... Als je Utrecht, NEC of AZ loot en dan een beetje mazzel hebt speel je Europees voetbal
mwah in europa maakt het niet uit wie het spelenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en weer achteruit op de quotiëntenlijst
Die spelen laatste tijd best aardig.quote:
De verliezer van de bekerfinale is nou niet iemand waar je alle hoop op moet vestigenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en weer achteruit op de quotiëntenlijst
Nou, Als AZ dat wordt welquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die spelen laatste tijd best aardig.PEC won met 1-5 eerder dit seizoen maar betwijfel of ze dat weer zouden kunnen.
[..]
De verliezer van de bekerfinale is nou niet iemand waar je alle hoop op moet vestigen![]()
Dubbel toch.quote:
Ess haar verjaardagstopic is al 4x gekaapt. Schoften.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:16 schreef Tchock het volgende:
Goede OP trouwens. Dat komt de sfeer van het topic vast ten goede.
De volgende is voor Essquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ess haar verjaardagstopic is al 4x gekaapt. Schoften.
Mijn peperpizza was te peperig waardoor de andere ingrediënten wegvielen
Einde recensie
Wat weinig zeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
50 voor jou dus.
Gaat weer over toekomst van de technologie. Is een film over de toekomst dat mensen met hun telefoon kunnen praten, en over een vent die een relatie krijgt met zijn computerquote:
wutquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat weer over toekomst van de technologie. Is een film over de toekomst dat mensen met hun telefoon kunnen praten, en over een vent die een relatie krijgt met zijn computer![]()
![]()
Ging ook over Black Mirror. en die serie moet je echt kijken trouwensAanrader.
Maar die Alexander Klopping zei dat dat al binnen 5 jaar zou kunnen, echt bizar
Ja,zulke dingen krijg je niet mee op jouw facebookquote:
In mijn tijd konden we al met onze telefoon praten. Tegenwoordig is deze al op aan FOK! voordat je kunt bellenquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat weer over toekomst van de technologie. Is een film over de toekomst dat mensen met hun telefoon kunnen praten, en over een vent die een relatie krijgt met zijn computer![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,zulke dingen krijg je niet mee op jouw facebook
Ik denk wel echt dat wij de generatie zijn die de meest bizarre kloof met onze nakomelingen zullen hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
Theodore (Joaquin Phoenix) is een eenzame schrijver. Hij schaft zich een nieuw ontwikkeld besturingssysteem aan dat bestemd is om in alle behoeften van diens gebruiker te voorzien. Tot grote verbazing van Theodore ontspint zich een romantische relatie tussen hem en het besturingssysteem.''quote:
Klopt. Ik vind het wel heel tof overigens, kan mij niet gek genoeg. Ben ook heel benieuwd naar de ontwikkeling van zelf-rijdende auto`s.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik denk wel echt dat wij de generatie zijn die de meest bizarre kloof met onze nakomelingen zullen hebben.
Ahzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Theodore (Joaquin Phoenix) is een eenzame schrijver. Hij schaft zich een nieuw ontwikkeld besturingssysteem aan dat bestemd is om in alle behoeften van diens gebruiker te voorzien. Tot grote verbazing van Theodore ontspint zich een romantische relatie tussen hem en het besturingssysteem.''
Dat is die film.
En dan zie je mensen in de metro staan, en die praten allemaal met hun telefoon. Echt heel apart
Jetpacksquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:28 schreef Fok-it het volgende:
Zelf-navigerende auto`s eigenlijk natuurlijkZelf-rijdende auto`s spreekt redelijk voor zich
En dan de eerste die midden op de 300km/h weg ineens besluit om naar rechts te gaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:28 schreef Fok-it het volgende:
Zelf-navigerende auto`s eigenlijk natuurlijkZelf-rijdende auto`s spreekt redelijk voor zich
Dat lijkt me erg sterk, maar ze zijn al wel bezig met een auto die zich ook in de lucht kan voortbewegenquote:
Ja en dan? Ik denk dat mensen in drukte eerder falen dan een machine.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En dan de eerste die midden op de 300km/h weg ineens besluit om naar rechts te gaan.
Jetpacks bestaan al, kwestie van duurzamere brandstof verzinnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me erg sterk, maar ze zijn al wel bezig met een auto die zich ook in de lucht kan voortbewegen
Dat wordt dan dus een even grote kans dan dat een dronkenlap besluit achter het stuur te stappen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 19:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
En dan de eerste die midden op de 300km/h weg ineens besluit om naar rechts te gaan.
Die van blind is echt baas boven baas gewoonquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij is leuk he
Ook leuk dat die gifjes er nog in staan
blind is baasquote:Op woensdag 22 januari 2014 19:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die van blind is echt baas boven baas gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |