Hehe je snapt het niet hé.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Is het dan zo raar dat ik het onder de overkoepelende term ongesteldheid vind vallen?
Je mag gewoon je fout toegeven, hoor. Je hoeft niet zo stoer te blijven doen.
Ja dat is raar en hetzelfde geldt voor jou. Jullie gaan overigens zwaar offtopic.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Is het dan zo raar dat ik het onder de overkoepelende term ongesteldheid vind vallen?
Je mag gewoon je fout toegeven, hoor. Je hoeft niet zo stoer te blijven doen.
Nee, jij leest mijn reactie verkeerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:01 schreef complicate het volgende:
[..]
Hehe je snapt het niet hé.
Zeggen dat iemand ongesteld is , is helemaal iets anders dan zeggen dat iemand last heeft van PMS.Herlees mijn eerste reactie (PMS) en jouw eerste reactie (ongesteldheid). Zie je het verschil niet?
mmmm je mag jouw fout toegeven hoor, maar Compl_Lex heeft gelijk , we zijn offtopicquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, jij leest mijn reactie verkeerd.
Ligt het aan mij dat ik nog nooit van PMS gehoord heb?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, misschien had/heeft ze last van PMS.
[..]
Ik neem aan dat je wel nog contact hebt met haar?
Yupquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik nog nooit van PMS gehoord heb?
Dat is wel zo ja...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:24 schreef Fascination het volgende:
Als het niet goed voelt, zit het meestal ook niet goed is mijn ervaring.
Dat ze in de kroeg daar geen zin in heeft snap ik best. Ondanks dat ik in haar stad niemand ken blijft dat wellicht wat awkward omdat zij wel de mensen daar kent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:19 schreef Cue_ het volgende:
Ligt t niet ook aan de locatie. stamkroeg = niet met iemand close willen zijn. E. daardoor sowieso een afstandelijker avond door werd?
Als je nu nog gewoon normaal contact hebt zou ik t even.laten voor wat t is en op de derde date verder zien.
Ik heb een vriend en zijn vriendin heeft er super veel last van, ze wordt dan in die "periode" heel afstandelijk, agressief en vaak hebben ze helemaal geen seks, het is misschien wel handig om te weten wat PMS is.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ligt het aan mij dat ik nog nooit van PMS gehoord heb?
Soms, soms is het gewoon online.quote:
Als die andere griet er zoveel last van heeft. Zou ze gewoon niet moeten daten in die periode. Heeft ze ook zihzelf mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb een vriend en zijn vriendin heeft er super veel last van, ze wordt dan in die "periode" heel afstandelijk, agressief en vaak hebben ze helemaal geen seks, het is misschien wel handig om te weten wat PMS is.
Hij heeft zich leren aanpassen
Als hij elke date wat verder wilt dan doet hij toch wat hij wilt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:29 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon date 5 regelen dan. Als dat tzelfde gaat is t wel duidelijk.
Geef mij verder maar een man die niet elke date wat verder wil, maar gewoon iemand die doet wat ie wil
ik wist dat die opmerking nog ging komen. Maar vond die disclaimer wat teveel om te typen op mn mobiel. Leek me ook wel logisch dat dat dan ook niet erg zou zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als hij elke date wat verder wilt dan doet hij toch wat hij wilt.![]()
Je bedoelt dat hij moet doen wat jij wilt?
Maar wat als jullie al bij date 1 een klik hebben, wacht je dan af tot date 3 om haar te zoenen? Ik bedoel als er een klik is, dan zit het toch goed...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ze in de kroeg daar geen zin in heeft snap ik best. Ondanks dat ik in haar stad niemand ken blijft dat wellicht wat awkward omdat zij wel de mensen daar kent.
Overigens was dit date vier al, en niet pas date twee cue. Normaliter is dat voor mij toch wel een punt waarop ik het wat meer richting het 'fysieke' of 'seksuele' trek. Date 1 is immers om uberhaupt kennis te maken, date twee voor wat meer verdieping om te kijken of de klik er nog steeds is en date drie is meestal het moment om via zoenen te kijken of de fysieke klik er ook is.
Denk sowieso dat je dat zo moet doen als man, even wachten op de ''toestemming'' van de vrouw.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef Cue_ het volgende:
En natuurlijk moet een man doen wat ik wil
Ja hoor faxie. De heb ik meer dan regelmatig gehad. Gewoon jezelf zijn is meestal genoeg voor een vervolgdate.quote:
Hey, hoezo?quote:
mmm ja, maar zij zal het mss niet erg vinden om in die "periode" te daten en probleem is , terwijl man waarmee ze op date gaat, snel kan denken dat ze hem niet wil, terwijl het hormaal isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als die andere griet er zoveel last van heeft. Zou ze gewoon niet moeten daten in die periode. Heeft ze ook zihzelf mee.
Dus denk dat t hele pms wel meevalt en andersi ze gewoon dom.
Die aantrekkingskracht heb ik weleens bij date 1 ja. Maar ik heb voor mezelf gewoon een soort principe dat ik het initiatief op date 1 qua verdere stappen volledig aan de vrouw laat. Als zij iets van me wil en ik heb een fysieke aantrekkingskracht met haar dan sluit ik niets uit, al gebeurt dat eigenlijk nooit (dat is me 1 keer gebeurt en leidde tot een relatie van een jaar). Neemt de vrouw geen initiatief ben ik een nette heer die haar gewoon netjes thuis af zet en dan naar huis gaat. Dat klinkt misschien ouderwets, maar zo ben ik nu eenmaal opgevoed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar wat als jullie al bij date 1 een klik hebben, wacht je dan af tot date 3 om haar te zoenen? Ik bedoel als er een klik is, dan zit het toch goed...
En heb je dan nooit fysieke aantrekkingskracht gehad bij eerste date?? Ik heb het gevoel dat je veel nadenkt over hoe het moet enz....volg je hart dan maar
Ik ben ook_gek. Ach weetje ... geen wrok ofzo. Het is gegaan zoals het is gegaan.quote:
Innerlijk + zelfverzekerd. Ik kan ook zelfverzekerd zijn ... maar dan ben ik weer kritisch. Inception?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor initiatief moet zij nemen dan? Moet ze je echt zoenen of is gewoon de hints dat ze ook fysiek in je geintresseerd is voldoende?
In mijn geval is het eerste de slimste zet. Ik ben niet zo handig met hints en zie veel dingen over het hoofd. Vaak zat gehad dat ik achteraf hoorde dat iemand waar ik wel interesse in had maar waarvan ik dacht dat die interesse niet wederzijds was op dat moment wel interesse in me had.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat voor initiatief moet zij nemen dan? Moet ze je echt zoenen of is gewoon de hints dat ze ook fysiek in je geintresseerd is voldoende?
Knipogen en met haar tong over haar lippen likken, je weet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:48 schreef Cue_ het volgende:
Dirty mind is a joy forever YATS.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
In mijn geval is het eerste de slimste zet. Ik ben niet zo handig met hints en zie veel dingen over het hoofd. Vaak zat gehad dat ik achteraf hoorde dat iemand waar ik wel interesse in had maar waarvan ik dacht dat die interesse niet wederzijds was op dat moment wel interesse in me had.
Was dat maar zo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dirty mind is a joy forever YATS.
Oftewel je moet gewoon actie ondernemen als jij geintresseerd bent.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef yats het volgende:
[..]
In mijn geval is het eerste de slimste zet. Ik ben niet zo handig met hints en zie veel dingen over het hoofd. Vaak zat gehad dat ik achteraf hoorde dat iemand waar ik wel interesse in had maar waarvan ik dacht dat die interesse niet wederzijds was op dat moment wel interesse in me had.
Wat voor initiaftief? En ok, dat je op eerste date niet zoent ofzo, maar als je nu echt super veel goesting hebt om haar te zoenen? Je moet een beetje meer jouw gevoel volgen en een soort "seksueel" houding hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:45 schreef yats het volgende:
[..]
Die aantrekkingskracht heb ik weleens bij date 1 ja. Maar ik heb voor mezelf gewoon een soort principe dat ik het initiatief op date 1 qua verdere stappen volledig aan de vrouw laat. Als zij iets van me wil en ik heb een fysieke aantrekkingskracht met haar dan sluit ik niets uit, al gebeurt dat eigenlijk nooit (dat is me 1 keer gebeurt en leidde tot een relatie van een jaar). Neemt de vrouw geen initiatief ben ik een nette heer die haar gewoon netjes thuis af zet en dan naar huis gaat. Dat klinkt misschien ouderwets, maar zo ben ik nu eenmaal opgevoed.
p.s. Ik denkk dat je best gelijk kan hebben dat ik teveel nadenk, maar hoe schakel je dat uit?
Geloof mij. Ik denk door, en dan denk ik door ... en dan door. En weet je? Door.quote:
Schijnbaar voor sommige mannen nog niet voldoendequote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knipogen en met haar tong over haar lippen likken, je weet.
Ach. Dat hebben we dan gemeen he. Kom op.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schijnbaar voor sommige mannen nog niet voldoende
Dat de vrouw de eerste stap zet wil nog niet zeggen dat zij niet t gevoel wil hebben dat de man ook wel durft enzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ach. Dat hebben we dan gemeen he. Kom op.
Ik erger me aan genoeg. Maar niet aan zelfverzekerde vrouwen. Doe je ding.
Zou ik ook hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel je moet gewoon actie ondernemen als jij geintresseerd bent.
Ik vind t zelf wel een beetje een afknapper als de man die eerste stap niet durft te zetten of niet zet ivm ouderwets ofzo.
Maargoed thats me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |