Wtf boeit het nou of je een alpha bent of niet? Maar goed. Oke je bent een alpha.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Als dit alpha is, dan is mijn leven nu perfect.
Als mijn fantasie een goede 2e eigenschap is om net een unieke alpha te zijn, alleen maar beter.
Meer niet
Jouw probleem, niet de mijne.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wtf boeit het nou of je een alpha bent of niet? Maar goed. Oke je bent een alpha.
Mag jij mij nu vertellen wat dit voor je doet.
Maar....
Oke ik vind je een in je zelf gekeerde door gedraaide wiet junk.
Wat nu?
In je eigen onderstaande reactie geef je juist aan dat je een bevestiging wilt hebben dat je wen Alpha bent. En in bovenstaande reactie ( die ik nu quote ) zeg je dat het je totaal niks boeit. Je snapt zelf ook wel dat dit haaks op elkaar staat he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jouw probleem, niet de mijne.
Het boeit niks, helemaal niet. Ik ben mijzelf. Maar dat is toch wat iedereen zoekt? Een of andere bevestiging?
Ik heb iets van die bevestiging gezien de laatste 2 weken, prima.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Scuidward het volgende:
Ja. Als dit alpha is, dan is mijn leven nu perfect.
Hoezo haaks? Realiseer je wel dat het internet is he, geen kringgesprek.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In je eigen onderstaande reactie geef je juist aan dat je een bevestiging wilt hebben dat je wen Alpha bent. En in bovenstaande reactie ( die ik nu quote ) zeg je dat het je totaal niks boeit. Je snapt zelf ook wel dat dit haaks op elkaar staat he?
[..]
Eerst zeg je dat je een bevestiging wilt hebben dat je een alpha bent en 5 min later zeg je plat gezegd schijt te hebben aan andere mensen hun meningen of bevestigingen. WTF wil je nou?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoezo haaks? Realiseer je wel dat het internet is he, geen kringgesprek.
En het maakt niks uit wat ik vind natuurlijk. Als ik het maar vind.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat je een bevestiging wilt hebben dat je een alpha bent en 5 min later zeg je plat gezegd schijt te hebben aan andere mensen hun meningen of bevestigingen. WTF wil je nou?
Zucht. Ok. Ik mag toch ook van mening veranderen? Ik 'ben' iets 'mannelijker' dan een 'ander'.
Je antwoorden, je extreme lange stukken teksten zijn1 grote pijnhoop van dingen dwars door elkaar waar geen enkel touw aan vast te knopen is. En je eindigt met "het is geen kring gesprek"
Ik schrijf 'gedichten' ... ik lees 'boeken'. Ik luister 'muziek'. Ik ben vol lof over alles. Ook over praten.
Daarom dus lange stukken tekst.
Het is vrij simpel van af nu. Je reageert duidelijk, kort van stof en inhoudelijk of anders houd het op. Want dit schiet echt totaal niet op en krijg ik sterk het idee dat je ipv clean juist knetter stoned bent met een groot slaap tekort.
Goed op deze manier?
Dat waren we alquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef Scuidward het volgende:
Als je DMs openbaar maakt zijn wij uitgepraatklootzak.
Ow, ja nu win jij ja. Goeie username.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat waren we al
Tevens, schelden is een teken van zwakte
Amen. Bedankt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:18 schreef Re het volgende:
het is niet netjes om je punt te gaan maken dmv gebruik van dingen uit DMs…
Ach, het is ook_gek. Niemand die hem serieus neemt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ow, ja nu win jij ja. Goeie username.
Als de rest hier maar weet dat ik iedereen een happy end gun.
junk noemt ie meclean als een mofo
Ik ga hier niet ontkennen dat alle punten die hij aanhaalt over schijt hebben wel een feit zijn. Hij is ongetwijfeld zelfverzekerd. Jammer dat we botsten. Helaas. Ik ga nu lekker rapbattles luisteren om mijn innerlijke bulldog in real life te kunnen staan. Beetje haat spitten, heerlijk soms.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is ook_gek. Niemand die hem serieus neemt.
Ah het verzamelen van de verzuurde usertjes is begonnen zie ik. Spannend, ben benieuwd wie er nog meer komen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, het is ook_gek. Niemand die hem serieus neemt.
Dat wij botsen? Jij ziet echt dingen die er niet zijnquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik ga hier niet ontkennen dat alle punten die hij aanhaalt over schijt hebben wel een feit zijn. Hij is ongetwijfeld zelfverzekerd. Jammer dat we botsten. Helaas. Ik ga nu lekker rapbattles luisteren om mijn innerlijke bulldog in real life te kunnen staan. Beetje haat spitten, heerlijk soms.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:14 schreef ook_gek het volgende:
Dat wij botsen? Jij ziet echt dingen die er niet zijn "wij" botsen naar mijn idee toch echt niet hoor. Je wazige manier van communiceren in combinatie met hele vage vergelijkingen en argumentaties maakt het "discuseren" tussen ons onmogelijk. Laten we het houden op "we zitten op een andere golflengte.
Muziek en dansenquote:Op woensdag 29 januari 2014 01:00 schreef Scuidward het volgende:
Als ik uit ga, ga ik dansen. Ik leef voor de muziek. Deels dan, leef voor een hoop heb ik ontdekt, maar ook voor muziek.
Vraag hem om eens een game te spelenquote:Op woensdag 29 januari 2014 21:40 schreef Platenkoffer het volgende:
Echter, hij is een zolderkamerautist-light. Dus een andere handleiding. Iemand nog tips om met zolderkamerautisten om te gaan?
Ik kan zoveel vragen bedenken die ik kan scharen onder de bovenstaande vraag, vandaar dat ik het zo vraag.
Stuur haar een brief ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 05:49 schreef Erno-BE het volgende:
Maar waar kan ik haar ontmoeten en hoe kun je haar veroveren? Heeft iemand tips?
Angst voor wat ? En wat is er mis volgens jou?quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:50 schreef Scuidward het volgende:
Het is dus ook meer de angst dat er WEL iets mis is dan het gevoel dat er iets mis MOET zijn.
quote:
Vind je het zo belangrijk om alpha te zijn?...want je hebt alpha én ALPHAquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef Scuidward het volgende:
Hier. Een alpha in je topic. Voor deze dames ga ik vanaf nu, met mijn dansskills.
Na het denken na al dit gezeik met al die mensen etc. etc. weet ik het.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Muziek en dansen
[..]
Vraag hem om eens een game te spelenen zoen hem tijdens het spel
[..]
Stuur haar een brief ofzo
[..]
Angst voor wat ? En wat is er mis volgens jou?
[..]![]()
[..]
Vind je het zo belangrijk om alpha te zijn?...want je hebt alpha én ALPHA
Je antwoorden op volgorde:quote:Swear words can achieve a number of outcomes, as when used positively for joking or storytelling, stress management, fitting in with the crowd, or as a substitute for physical aggression.
Heeeeeeeeeeeeeeeey wacht...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:44 schreef Scuidward het volgende:
Na het denken na al dit gezeik met al die mensen etc. etc. weet ik het.Ik ben gewoon van kinds af aan altijd al facking agressief geweest (Marokkaan uitschelden op basisschool, twee stompen in maag, bitch pest mijn zusje, ik mag bitch niet etc etc) en ik heb dit altijd onder controle weten te houden door 'of mijn bek te houden' of 'grappen te maken' of 'te schreeuwen en te vloeken'. En ja agressie is ook weer zoiets doms. Maar goed, dat ben ik en ik vind het best. http://www.psychologicals(...)nce-of-swearing.htmlquote:Swear words can achieve a number of outcomes, as when used positively for joking or storytelling, stress management, fitting in with the crowd, or as a substitute for physical aggression. Je antwoorden op volgorde:- Muziek en dansen - Niks mis met jou.- Ik mis de mening van een vrouw soms hier.- Ach, belangrijk is het niet maar een wolf in schaapskleren is ook zo kut he.En dat was het gewoon jongens echt. Tot ooit. Niet meer hier. Te frustrerend voor mij.Laat ik maar eerlijk zijn toch. HERES JOHNY!
Uitgeleerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:56 schreef complicate het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeey wacht...
Waarom ben je gefrustreerd? Door wie?? En wat voor mening heb je mening van een vrouw? Ik geef toch al heel de tijd mijn mening. Of bedoel je dat je een vrouw nodig hebt irl om je wakker te schudden? ....En waarom waarom waarom ga je weg???
Zoals op welk vlak dan?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:56 schreef Scuidward het volgende:
Enige wat ik zoek in een vrouw is dat ze mij slaat als ik te ver ga.
mm ja, maar het is ook mogelijk om iemand emotioneel wakker te schudden. Scuidward heeft geen zin meer om te antwoordenquote:
Nouja zit dus zo, hij is een enorme muziekfreak, en zijn kennis de elektronische muziek is nogal breed denk ik. En daar kan ik niet tegenop.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:40 schreef complicate het volgende:
[..]
Muziek en dansen
[..]
Vraag hem om eens een game te spelenen zoen hem tijdens het spel
[..]
Stuur haar een brief ofzo
[..]
Angst voor wat ? En wat is er mis volgens jou?
[..]![]()
[..]
Vind je het zo belangrijk om alpha te zijn?...want je hebt alpha én ALPHA
Ik ben een lopende encyclopedie en daar scoor ik echt geen enkele vrouw mee hoor. Maak je niet zo drukquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:57 schreef Platenkoffer het volgende:
[..]
Nouja zit dus zo, hij is een enorme muziekfreak, en zijn kennis de elektronische muziek is nogal breed denk ik. En daar kan ik niet tegenop.
Jij scoort echt welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een lopende encyclopedie en daar scoor ik echt geen enkele vrouw mee hoor. Maak je niet zo druk
Ik heb het over relaties. Dat lukt me nog steeds niet. En die andere waren toevalstreffers.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij scoort echt wel![]()
Kap nou eens met dat zielig zijn joh
Draaikontquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb het over relaties. Dat lukt me nog steeds niet. En die andere waren toevalstreffers.
Dat ik niet kon neuken was nooit het probleem. Probleem was dat ik dat niet WILDE omdat ik eerst een relatie wou. En die relatie krijgen was altijd een probleem.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:38 schreef Weissman het volgende:
[..]
Draaikont![]()
Eerst kan je niet neuken en als je hebt geneukt ligt het aan relaties.
Ben benieuwd wat je gaat verzinnen als je in een relatie zit, wat er dan mis is
Boehoehoequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik niet kon neuken was nooit het probleem. Probleem was dat ik dat niet WILDE omdat ik eerst een relatie wou. En die relatie krijgen was altijd een probleem.
Oa nav dit topic heb ik dat idee laten varen toen er een kans langkwam, en daarna nog eens gedaan met een ander, wat nooit was gebeurd als ik de eerste keer er niet voor ging.
Maar wat ik toen al eigenlijk wel wist, en waar bleek te zijn, is dat het voor mij het gemis van een relatie niet oplost. En dat wil nog steeds niet lukken. De ene teleustelling na de ander en geen enkel lichtpuntje. En ik ben behoorlijk veranderd in de jaren, en allemaal positief volgens veel tips die altijd gegeven werden. Socialer en assertiever worden, nieuwe hobbies, zelfstandig wonen, principes laten varen, vaak de deur uit, actief op datingsites zitten, zelfs een paar meiden ontmoet, aangesproken en tot dates gekomen enzenz, en ook nog eens uit een flink dal geklommen. Maakt allemaal geen ene fuck uit.
En als je wat vaker mee zou lezen had je dat allemaal kunnen weten. Net als een hoop anderen hier trouwens.
En het valt me op dat jullie bijna allemaal een emmer strond over me heenstorten als ik iets meld dat niet eens met m'n eigen situatie te maken heeft, maar gewoon een ander een hart onder de riem wil steken...
Krijg de tering maar
Vrouwen die daar niet op vallenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben een lopende encyclopedie en daar scoor ik echt geen enkele vrouw mee hoor. Maak je niet zo druk
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet faxie. Ik zou je graag steunen, maar na gisteren heb ik er even flink de pest in en ben ik naar mijn gevoel weer terug bij af.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat ik niet kon neuken was nooit het probleem. Probleem was dat ik dat niet WILDE omdat ik eerst een relatie wou. En die relatie krijgen was altijd een probleem.
Oa nav dit topic heb ik dat idee laten varen toen er een kans langkwam, en daarna nog eens gedaan met een ander, wat nooit was gebeurd als ik de eerste keer er niet voor ging.
Maar wat ik toen al eigenlijk wel wist, en waar bleek te zijn, is dat het voor mij het gemis van een relatie niet oplost. En dat wil nog steeds niet lukken. De ene teleustelling na de ander en geen enkel lichtpuntje. En ik ben behoorlijk veranderd in de jaren, en allemaal positief volgens veel tips die altijd gegeven werden. Socialer en assertiever worden, nieuwe hobbies, zelfstandig wonen, principes laten varen, vaak de deur uit, actief op datingsites zitten, zelfs een paar meiden ontmoet, aangesproken en tot dates gekomen enzenz, en ook nog eens uit een flink dal geklommen. Maakt allemaal geen ene fuck uit.
En als je wat vaker mee zou lezen had je dat allemaal kunnen weten. Net als een hoop anderen hier trouwens.
En het valt me op dat jullie bijna allemaal een emmer stront over me heenstorten als ik iets meld dat niet eens met m'n eigen situatie te maken heeft, maar gewoon een ander een hart onder de riem wil steken...
Krijg de tering maar
Ja daar noem je iemandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vrouwen die daar niet op vallen_!
Maar moet zeggen dat ik dat eigenlijk nooit zo aan je gemerkt heb. Maar misschien is dat omdat ik WT gewend ben![]()
Rottige avond gehad?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet faxie. Ik zou je graag steunen, maar na gisteren heb ik er even flink de pest in en ben ik naar mijn gevoel weer terug bij af.
Qué pasa? Laatste date niet goed gegaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet faxie. Ik zou je graag steunen, maar na gisteren heb ik er even flink de pest in en ben ik naar mijn gevoel weer terug bij af.
Go Faxie Go Faxiequote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
En het valt me op dat jullie bijna allemaal een emmer stront over me heenstorten als ik iets meld dat niet eens met m'n eigen situatie te maken heeft, maar gewoon een ander een hart onder de riem wil steken...
Krijg de tering maar
Dus is er geen probleem.quote:Love is great, love is fine
Out the box, out of line
The affliction of the feeling
Leaves me wanting more
Cause I may be bad
But I'm perfectly good at it
Sex in the air
I don't care
I love the smell of it
Sticks and stones
May break my bones