Jij denkt mijn topic is gesloten, dan ga ik hier wel verder raaskallen met mijn onzin?quote:Op donderdag 30 januari 2014 05:49 schreef Erno-BE het volgende:
Er schijnt een heel leuk meisje 200 meter van me vandaan te wonen. Het schijnt dat ze geen vriendje heeft, een week geleden 18 is geworden (versieringen staan nog in de tuin), al een rijbewijs heeft en haar vader een huisartsenpraktijk heeft. Ze zit op dezelfde school waar ik ook 7 jaar op heb gezeten. Echter ben ik haar in het echt nooit tegen gekomen. Het lijkt me ontzettend leuk om haar te ontmoeten en het liefste zou ik met haar een dagje zwemmen in Duinrell. Dat lijkt me een ontzettend cool zwembad. Aamgezien de afstand tussen mijn woonplaats en Duinrell zon 150 kilometer is en ik geen rijbewijs heb (2 keer gezakt) moet zij rijden. Maar waar kan ik haar ontmoeten en hoe kun je haar veroveren? Heeft iemand tips?
Groets Erno.
Gesloten door motorbloemje, alles wat haar niet aanstaat, gaat ze sluiten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:59 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij denkt mijn topic is gesloten, dan ga ik hier wel verder raaskallen met mijn onzin?
LOL Doetinchem.quote:Op donderdag 30 januari 2014 09:53 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Vrijwel niemand gaat meer in Doetinchem stappen en alleen uutgaan is geen optie. Verder ben ik regelmatig bij Basic-Fit, maar daar zijn nooit leuke meiden, alleen meiden met grote tieten wat niet mooi is.
je weet waar je aan toe bent en je weet ook waar je zwakke punten eventueel liggen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
In hoeverre in een diagnose helpend?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
In hoeverre in een diagnose helpend?
Als ze er al zijn natuurlijk ...quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je weet waar je aan toe bent en je weet ook waar je zwakke punten eventueel liggen.
Voordeel is dan dat je daar op kunt anticiperen.
maar wat denk je zelf waar het op uit gaat komen en wat gaat er nu bv niet goed dan? Want blindelings iemand volgen schiet ook niet op. JIJ moet het doen en niet iemand anders.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef Scuidward het volgende:
[..]
[..]
Als ze er al zijn natuurlijk ...
Maar gewoon. Ik wil het weten anders heb ik het gevoel alsof ik nog niks verder ben. Maar dat is gevoel.
En dat volg ik vanaf nu. Als de arts zegt, je moet 3x per dag een banaan eten, ok. Ofzo.
Ok, ik wil het wel zeggen hoewel het niet over versieren gaat:quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
maar wat denk je zelf waar het op uit gaat komen en wat gaat er nu bv niet goed dan? Want blindelings iemand volgen schiet ook niet op. JIJ moet het doen en niet iemand anders.
Ja die reactie krijg ik vaker. Maar goed, ook_gek vroeg het, wellicht snapt hij wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plus dat ik dus naar een psycholoog ga in een afkickkliniek, die heeft ervaring met AL mijn problemen.
Soms ben je gewoon alpha in disguise. Dat zal mijn conclusie zijn. Dat ik alpha ben, en anderen ook.
Zoals ook_gek. En als hij het niet gek vind dat ik keihard meebler met dit nummer:
Dan ben ik uitgepraat en post ik hier nooit meeris complicate dood ofzo?
[ Bericht 8% gewijzigd door Scuidward op 30-01-2014 22:58:30 ]
Ja. Als dit alpha is, dan is mijn leven nu perfect.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:47 schreef ook_gek het volgende:
Je bent clean zeg je? Weet je dit wel heel erg zeker? Ik heb volgens mij niet 2 zinnen begrepen van je betoog
Maar ik doe een poging. Jij zoekt beestigheid van iemand dat je "normaal" bent?
Is dit wat je probeert te zeggen?
Wtf boeit het nou of je een alpha bent of niet? Maar goed. Oke je bent een alpha.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja. Als dit alpha is, dan is mijn leven nu perfect.
Als mijn fantasie een goede 2e eigenschap is om net een unieke alpha te zijn, alleen maar beter.
Meer niet
Jouw probleem, niet de mijne.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wtf boeit het nou of je een alpha bent of niet? Maar goed. Oke je bent een alpha.
Mag jij mij nu vertellen wat dit voor je doet.
Maar....
Oke ik vind je een in je zelf gekeerde door gedraaide wiet junk.
Wat nu?
In je eigen onderstaande reactie geef je juist aan dat je een bevestiging wilt hebben dat je wen Alpha bent. En in bovenstaande reactie ( die ik nu quote ) zeg je dat het je totaal niks boeit. Je snapt zelf ook wel dat dit haaks op elkaar staat he?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Jouw probleem, niet de mijne.
Het boeit niks, helemaal niet. Ik ben mijzelf. Maar dat is toch wat iedereen zoekt? Een of andere bevestiging?
Ik heb iets van die bevestiging gezien de laatste 2 weken, prima.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Scuidward het volgende:
Ja. Als dit alpha is, dan is mijn leven nu perfect.
Hoezo haaks? Realiseer je wel dat het internet is he, geen kringgesprek.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
In je eigen onderstaande reactie geef je juist aan dat je een bevestiging wilt hebben dat je wen Alpha bent. En in bovenstaande reactie ( die ik nu quote ) zeg je dat het je totaal niks boeit. Je snapt zelf ook wel dat dit haaks op elkaar staat he?
[..]
Eerst zeg je dat je een bevestiging wilt hebben dat je een alpha bent en 5 min later zeg je plat gezegd schijt te hebben aan andere mensen hun meningen of bevestigingen. WTF wil je nou?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoezo haaks? Realiseer je wel dat het internet is he, geen kringgesprek.
En het maakt niks uit wat ik vind natuurlijk. Als ik het maar vind.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat je een bevestiging wilt hebben dat je een alpha bent en 5 min later zeg je plat gezegd schijt te hebben aan andere mensen hun meningen of bevestigingen. WTF wil je nou?
Zucht. Ok. Ik mag toch ook van mening veranderen? Ik 'ben' iets 'mannelijker' dan een 'ander'.
Je antwoorden, je extreme lange stukken teksten zijn1 grote pijnhoop van dingen dwars door elkaar waar geen enkel touw aan vast te knopen is. En je eindigt met "het is geen kring gesprek"
Ik schrijf 'gedichten' ... ik lees 'boeken'. Ik luister 'muziek'. Ik ben vol lof over alles. Ook over praten.
Daarom dus lange stukken tekst.
Het is vrij simpel van af nu. Je reageert duidelijk, kort van stof en inhoudelijk of anders houd het op. Want dit schiet echt totaal niet op en krijg ik sterk het idee dat je ipv clean juist knetter stoned bent met een groot slaap tekort.
Goed op deze manier?
Dat waren we alquote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef Scuidward het volgende:
Als je DMs openbaar maakt zijn wij uitgepraatklootzak.
Ow, ja nu win jij ja. Goeie username.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat waren we al
Tevens, schelden is een teken van zwakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |