abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136126854
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 05:49 schreef Erno-BE het volgende:
Er schijnt een heel leuk meisje 200 meter van me vandaan te wonen. Het schijnt dat ze geen vriendje heeft, een week geleden 18 is geworden (versieringen staan nog in de tuin), al een rijbewijs heeft en haar vader een huisartsenpraktijk heeft. Ze zit op dezelfde school waar ik ook 7 jaar op heb gezeten. Echter ben ik haar in het echt nooit tegen gekomen. Het lijkt me ontzettend leuk om haar te ontmoeten en het liefste zou ik met haar een dagje zwemmen in Duinrell. Dat lijkt me een ontzettend cool zwembad. Aamgezien de afstand tussen mijn woonplaats en Duinrell zon 150 kilometer is en ik geen rijbewijs heb (2 keer gezakt) moet zij rijden. Maar waar kan ik haar ontmoeten en hoe kun je haar veroveren? Heeft iemand tips?
Groets Erno.
Jij denkt mijn topic is gesloten, dan ga ik hier wel verder raaskallen met mijn onzin? :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  donderdag 30 januari 2014 @ 10:00:40 #152
405562 Erno-BE
Make the U.S.S.R. Great Again!
pi_136126907
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:59 schreef habitue het volgende:

[..]

Jij denkt mijn topic is gesloten, dan ga ik hier wel verder raaskallen met mijn onzin? :')
Gesloten door motorbloemje, alles wat haar niet aanstaat, gaat ze sluiten.
Rossíya, Rossíya -
V étom slóve ogón' i síla,
V étom slóve pobédy plámya!
Podnimáem Rossí známya!
pi_136130439
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:53 schreef Erno-BE het volgende:

[..]

Vrijwel niemand gaat meer in Doetinchem stappen en alleen uutgaan is geen optie. Verder ben ik regelmatig bij Basic-Fit, maar daar zijn nooit leuke meiden, alleen meiden met grote tieten wat niet mooi is.
LOL Doetinchem. :D
22-24 is daar toch nog wel redelijk succesje? Net als Seqouia of Moscow?
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
  donderdag 30 januari 2014 @ 17:52:24 #154
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_136141544
Update omdat ik hier veel heb gepost etc.

- denk dat ik iets van ADD heb ofzo ... chaos.
- dus binnenkort even testen hoe of wat voor science.
- en dan gaat dit ongeleide projectiel aan de slag.

Maarja, grote woorden, geen daden. Dus daarna de daadkracht.
pi_136141775
In hoeverre in een diagnose helpend?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:50:58 #156
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136145881
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
je weet waar je aan toe bent en je weet ook waar je zwakke punten eventueel liggen.
Voordeel is dan dat je daar op kunt anticiperen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:09:17 #157
203089 Scuidward
pi_136146736
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 18:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je weet waar je aan toe bent en je weet ook waar je zwakke punten eventueel liggen.
Voordeel is dan dat je daar op kunt anticiperen.
Als ze er al zijn natuurlijk ...

Maar gewoon. Ik wil het weten anders heb ik het gevoel alsof ik nog niks verder ben. Maar dat is gevoel.

En dat volg ik vanaf nu. Als de arts zegt, je moet 3x per dag een banaan eten, ok. Ofzo.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:01:02 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136149495
quote:
14s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:09 schreef Scuidward het volgende:

[..]

[..]

Als ze er al zijn natuurlijk ...

Maar gewoon. Ik wil het weten anders heb ik het gevoel alsof ik nog niks verder ben. Maar dat is gevoel.

En dat volg ik vanaf nu. Als de arts zegt, je moet 3x per dag een banaan eten, ok. Ofzo.
maar wat denk je zelf waar het op uit gaat komen en wat gaat er nu bv niet goed dan? Want blindelings iemand volgen schiet ook niet op. JIJ moet het doen en niet iemand anders.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:47:35 #159
203089 Scuidward
pi_136151971
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 21:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

maar wat denk je zelf waar het op uit gaat komen en wat gaat er nu bv niet goed dan? Want blindelings iemand volgen schiet ook niet op. JIJ moet het doen en niet iemand anders.
Ok, ik wil het wel zeggen hoewel het niet over versieren gaat:

Kijk, ik ben nu zo onrustig, ik krijg genoeg voor elkaar. Mijn vermoeden is dat ik vroeger door dingen (ervaringen) in mijn schulp ben gekropen en dat dit af en toe (alcohol) wel naar boven is gekomen maar over het algemeen ben ik terughoudend geweest. Alleen met mijn beste vriend kon ik echt goed lachen en anderen die mijn humor deelden. Ergens is het mis gegaan (na mijn relatie) omdat ik mij genaaid voelde en ik heb het apart verwerkt (met wiet) en ik dacht dat ik na het stoppen mijn lust weer terug kreeg en nu schrik ik van mijzelf (en mijn huisgenoten ook) hoewel ik nog niks negatiefs heb meegemaakt de afgelopen 11 dagen ofzo dat ik clean ben.

En dan kan ik zeggen, wellicht is het de rusteloosheid (van het afkicken), maar dat hoeft niet zo te zijn. Vroeger was ik een dromer, ik zal een fantasie hebben gehad. En nu/toen neem ik alles letterlijk (lyrics, films) want ik haal daar inspiratie uit (levenslessen) want ik realiseer mij nu dat het leven een grote verrassing is en alle gedeelde boodschappen van alles wat ik hoor is dus ook:

- liefde
- seks
- dood
- verdriet
- etc.

net als de 7 hoofdzonden weet je wel.

Dus ergens weet ik wel dat er niks mis met mij is en dat ik er mag zijn, alleen wil ik gewoon een waardeoordeel van iemand die ervoor geleerd heeft omdat ik (ondanks het grote oneindige vertrouwen in mijn eigen ego en humor en talent etc) graag hoor wat iemand die er voor geleerd schijnt te hebben zegt. Wellicht zegt hij, ja, je hebt inderdaad dit. Prima. Het is meer het 'gevoel' van veiligheid wat ik denk te krijgen na zo'n gesprek (dus indirect weer onzekerheid nu) en je zou dus ook kunnnen zeggen dat de cirkel nooit rond is.

Vind mezelf nu wel grappig hoor. Mensen lachen ook, vreemden. Ik vond toeval altijd iets bijzonders en sommige dingen zullen altijd toeval blijven en ik ben ook goedgelovig maar soms zie ik het leven als een grote selffulfilling prophecy omdat alles wat je denkt vroeg of laat uitkomt. En daar gaan een hoop van mijn gedichten ook over.

En of dat, wat ik hierboven neerzet, gezond is of niet, het zal vast een naam hebben ;) dat gekke wat jij ooit zei, over die cabrio oid en de dame die in de file een stukje mee mocht rijden ( _O- ). Zoiets heb ik gisteren ook gedaan (maar dan zonder verbale communicatie) ik zat zo te shinen op mijn fiets, er kwam een groepje scholieren die wilde oversteken, en al muziek luisterend gebaarde ik met mijn linkerhand dat het meisje mocht lopen en met de rechterhand dat de jongen moest blijven staan. En ze luisterden. Apart, maar niet onlogisch gezien de situatie. En dit ging onbewust.

Ik ben gewoon iemand die nooit uitgedacht is, ik kan dit ook in 5000 woorden doen, maar nu stop ik.

Dat idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Scuidward op 30-01-2014 22:27:38 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:50:30 #160
203089 Scuidward
pi_136152093
Het is dus ook meer de angst dat er WEL iets mis is dan het gevoel dat er iets mis MOET zijn.

sowieso dus concentratieproblemen. maar daar kan ik wel mee leven. checkcheckdubbelcheck.

[ Bericht 18% gewijzigd door Scuidward op 30-01-2014 21:56:22 ]
pi_136152124
:?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 30 januari 2014 @ 21:51:34 #162
203089 Scuidward
pi_136152150
quote:
Ja die reactie krijg ik vaker. Maar goed, ook_gek vroeg het, wellicht snapt hij wel.

Ben natuurlijk wel tevreden nu ... ach. Mijn keus uiteindelijk :7 zie TT ook van dit topic. BEN IK DIT?!

En dan soms ook nog de obsessie met het idee dat ik altijd eerlijk moet zijn (wat mij bijzonder maakt).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
plus dat ik dus naar een psycholoog ga in een afkickkliniek, die heeft ervaring met AL mijn problemen.
Soms ben je gewoon alpha in disguise. Dat zal mijn conclusie zijn. Dat ik alpha ben, en anderen ook.

Zoals ook_gek. En als hij het niet gek vind dat ik keihard meebler met dit nummer:

Dan ben ik uitgepraat en post ik hier nooit meer :+ is complicate dood ofzo?

[ Bericht 8% gewijzigd door Scuidward op 30-01-2014 22:58:30 ]
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:47:38 #163
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136157365
Je bent clean zeg je? Weet je dit wel heel erg zeker? Ik heb volgens mij niet 2 zinnen begrepen van je betoog :D

Maar ik doe een poging. Jij zoekt een bevestiging van iemand dat je "normaal" bent?

Is dit wat je probeert te zeggen?
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:48:26 #164
203089 Scuidward
pi_136157393
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:47 schreef ook_gek het volgende:
Je bent clean zeg je? Weet je dit wel heel erg zeker? Ik heb volgens mij niet 2 zinnen begrepen van je betoog :D

Maar ik doe een poging. Jij zoekt beestigheid van iemand dat je "normaal" bent?

Is dit wat je probeert te zeggen?
Ja. Als dit alpha is, dan is mijn leven nu perfect.

Als mijn fantasie een goede 2e eigenschap is om net een unieke alpha te zijn, alleen maar beter.

Meer niet ;) dus laat die poeper (psycholoog) maar zitten.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:50:57 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136157479
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Als mijn fantasie een goede 2e eigenschap is om net een unieke alpha te zijn, alleen maar beter.

Meer niet ;)
Wtf boeit het nou of je een alpha bent of niet? Maar goed. Oke je bent een alpha.
Mag jij mij nu vertellen wat dit voor je doet.

Maar....

Oke ik vind je een in je zelf gekeerde door gedraaide wiet junk.

Wat nu?
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:51:35 #166
203089 Scuidward
pi_136157499
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:50 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wtf boeit het nou of je een alpha bent of niet? Maar goed. Oke je bent een alpha.
Mag jij mij nu vertellen wat dit voor je doet.

Maar....

Oke ik vind je een in je zelf gekeerde door gedraaide wiet junk.

Wat nu?
Jouw probleem, niet de mijne.

Het boeit niks, helemaal niet. Ik ben mijzelf. Maar dat is toch wat iedereen zoekt? Een of andere bevestiging?

Ik heb iets van die bevestiging gezien de laatste 2 weken, prima. En dat dank ik aan jou. En Firefly.

En complicate dan. En anderen wellicht.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:54:42 #167
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136157588
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:51 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Jouw probleem, niet de mijne.

Het boeit niks, helemaal niet. Ik ben mijzelf. Maar dat is toch wat iedereen zoekt? Een of andere bevestiging?

Ik heb iets van die bevestiging gezien de laatste 2 weken, prima.
In je eigen onderstaande reactie geef je juist aan dat je een bevestiging wilt hebben dat je wen Alpha bent. En in bovenstaande reactie ( die ik nu quote ) zeg je dat het je totaal niks boeit. Je snapt zelf ook wel dat dit haaks op elkaar staat he?

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:48 schreef Scuidward het volgende:

donderdag 30 januari 2014 @ 23:56:15 #168
203089 Scuidward
pi_136157645
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

In je eigen onderstaande reactie geef je juist aan dat je een bevestiging wilt hebben dat je wen Alpha bent. En in bovenstaande reactie ( die ik nu quote ) zeg je dat het je totaal niks boeit. Je snapt zelf ook wel dat dit haaks op elkaar staat he?

[..]

Hoezo haaks? Realiseer je wel dat het internet is he, geen kringgesprek.

- Ik heb een perfect leven (vind ik).
- Het boeit niet zoveel voor mijn leven. Ik vind het alleen maar fijn. Ik kan mijzelf zijn.

En als je nu nog vragen hebt mag je wel langskomen, zet ik koffie c_/
Ergo: Vroeger kon ik niet mijzelf zijn (dacht ik).

Dat ik termen als alpha denk komt gewoon door hoe ik het graag beschouw. Je kan ook zeggen, zwart en wit.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:01:20 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136157800
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:56 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Hoezo haaks? Realiseer je wel dat het internet is he, geen kringgesprek.
Eerst zeg je dat je een bevestiging wilt hebben dat je een alpha bent en 5 min later zeg je plat gezegd schijt te hebben aan andere mensen hun meningen of bevestigingen. WTF wil je nou?

Je antwoorden, je extreme lange stukken teksten zijn1 grote pijnhoop van dingen dwars door elkaar waar geen enkel touw aan vast te knopen is. En je eindigt met "het is geen kring gesprek" :D

Het is vrij simpel van af nu. Je reageert duidelijk, kort van stof en inhoudelijk of anders houd het op. Want dit schiet echt totaal niet op en krijg ik sterk het idee dat je ipv clean juist knetter stoned bent met een groot slaap tekort.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:08:04 #170
203089 Scuidward
pi_136157992
quote:
10s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:01 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat je een bevestiging wilt hebben dat je een alpha bent en 5 min later zeg je plat gezegd schijt te hebben aan andere mensen hun meningen of bevestigingen. WTF wil je nou?
Zucht. Ok. Ik mag toch ook van mening veranderen? Ik 'ben' iets 'mannelijker' dan een 'ander'.
Je antwoorden, je extreme lange stukken teksten zijn1 grote pijnhoop van dingen dwars door elkaar waar geen enkel touw aan vast te knopen is. En je eindigt met "het is geen kring gesprek" :D
Ik schrijf 'gedichten' ... ik lees 'boeken'. Ik luister 'muziek'. Ik ben vol lof over alles. Ook over praten.

Daarom dus lange stukken tekst.

Het is vrij simpel van af nu. Je reageert duidelijk, kort van stof en inhoudelijk of anders houd het op. Want dit schiet echt totaal niet op en krijg ik sterk het idee dat je ipv clean juist knetter stoned bent met een groot slaap tekort.
Goed op deze manier?

En het maakt niks uit wat ik vind natuurlijk. Als ik het maar vind.

En dan zal ik ook even toelichten wat ik denk dat je ook moet weten: Toen ik stoned was, kreeg ik niks uit mijn vingers, door die frustratie ben ik in dit topic gekomen. Nu ik hier een tijdje mee lees denk ik heel vaak dat het allemaal voor de hand ligt. Tel daarbij op dat ik mij ook thuis voel in het PUA topic en ik denk dat ik gewoon helemaal geen probleem heb, alles zat in de wiet. En nu ben ik wel moe. Van jou ;)

Dat is het. Had je wel gelezen dat ik je nog aanhaalde over je fileverhaal met die auto? Dat ben ik ook van binnen.

Goed dat je boos word. Dat helpt. Meen ik, dan neem ik wat meer tijd.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:13:54 #171
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136158135
Je mag best veranderen van mening. Maar het totaal tegenovergestelde zeggen 5min later? En je zelf ook "mannelijker" noemen :D gedurfd.....

In dm zeg je zelf dat je een alpha man bent tussen alle "niet alpha's" in dit topic. Geen idee of dat klopt maar tot op heden zie ik nergens gedragingen bij jou die je tot alpha kan rekenen. Sterker nog, je schaart je zelf graag boven anderen kennelijk. Als iets fout is......

En dat hele verhaal over veel lezen en schrijven. Dat is prima, maar geen excuus om zulke warrige stukke tekst te rechtvaardige naar mijn mening. Maar oke je word moe door mij. Dus bij deze, fijne avond en succes verder.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:14:29 #172
203089 Scuidward
pi_136158151
Als je DMs openbaar maakt zijn wij uitgepraat :{w klootzak.

Hier. Een alpha in je topic. Voor deze dames ga ik vanaf nu, met mijn dansskills.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:15:45 #173
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_136158195
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:14 schreef Scuidward het volgende:
Als je DMs openbaar maakt zijn wij uitgepraat :{w klootzak.
Dat waren we al ;)

Tevens, schelden is een teken van zwakte :*
  vrijdag 31 januari 2014 @ 00:16:13 #174
203089 Scuidward
pi_136158208
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dat waren we al ;)

Tevens, schelden is een teken van zwakte :*
Ow, ja nu win jij ja. Goeie username.

Als de rest hier maar weet dat ik iedereen een happy end gun.

junk noemt ie me _O- clean als een mofo

[ Bericht 4% gewijzigd door Scuidward op 31-01-2014 00:39:07 ]
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:18:30 #175
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136161953
het is niet netjes om je punt te gaan maken dmv gebruik van dingen uit DMs…
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')