Ben ik met je eens. Maar je moet wel beseffen dat dat stapje voor stapje moet en dat vrouwen er vanuit gaan dat je snapt hoe het werkt naar mate je ouder wordt. Wat ik zeg is dat het niet even makkelijk is voor en dat ik hoop dat anderen daar respect voor kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:25 schreef Weissman het volgende:
Je kan niet getalenteerd zijn, dat begrijp ik. Maar er zijn bepaalde skillz die je kan leren. Zoals je hebt leren fietsen.
Mwaah, ben ik niet helemaal met je eens. Wat ik probeer te zeggen is dat je voor veel dingen in de liefde je gedachten en twijfels moet kunnen stopzetten. Over het algemeen is dat voor minder intelligente mensen makkelijker dan voor intelligente. En daardoor zie ik ook meer problemen met liefde en versieren bij intelligentere mensen.Maar dat is geen absolute regel en er zijn meerdere gradaties. Ik breng het puur voor de discussie wat zwart-wit, maar dit gebied is eigenlijk vele soorten grijs.quote:Bullshit. Dus omdat je ''vroeger'' niet mee kon komen heb je nu een geldig excuus om alsnog het buitenbeentje te zijn? Je kan ook besluiten om dingen anders aan te pakken he
[..]
Wederom stieren keutels. Autisme helpt niet mee. Intelligentie wel. Ja, ik weet heel goed waar ik het over heb.
Versieren is iets veel belangrijkers met een heel verstrekkende invloed op het leven dan die smartphone en tv.quote:Ik heb geen tv thuis en heb ook geen smartphone daarom vinden mensen mij raar. Moet ik nu ook in een hoekje gaan zitten huilen?
Absoluut, en dat is zeer knap, maar dat is iets wat veel anderen (inclusief ikzelf) nog moeten leren of aan het leren zijn. Het is niet gemakkelijk om dat zelf te bepalen, maar het zou wel zo moeten zijn ja.quote:IK bepaal toch of ik me daar wat van aan trek?
Klopt ja, zou voor mij ook kunnen gelden, denk het eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef benzin het volgende:
Mensen die in hun middelbare schooltijd sociaal niet meekwamen hebben er denk ik veel vaker moeite mee dan je denkt.
Vergeet niet dat je van 12-18 veel meer vrije tijd hebt, meer ruimte op op je bek te gaan. Iedereen is het op dat moment nog aan het leren, ook de vrouwen die je versiert.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klopt ja, zou voor mij ook kunnen gelden, denk het eigenlijk wel.
Je hebt een achterstand, maar in principe is die wel weer bij te werken natuurlijk:
Immers:
12 - 18 = 6 jaar.
18 - 24 = 6 jaar.
24 - 30 = 6 jaar.
Helemaal mee eens. Ik heb realiseer ik mij echt jaren stil gestaan omdat ik indirect wel tevreden was (en nog wat persoonlijke dingen de afgelopen 3 jaar). Alleen op dit vlak dus niet helemaal, maar nooit veranderd. En ik ben nu meer tevreden etc. en dat is het probleem niet, enkel dit leren. Dus ik weet niet hoe snel ik het ga leren, maar ik hoop te blijven leren. Vind jou ook positief veranderd overkomen als ik mij realiseer dat je in het verleden wel eens als stereotype werd aangehaald vanwege je 'probleem'.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je van 12-18 veel meer vrije tijd hebt, meer ruimte op op je bek te gaan. Iedereen is het op dat moment nog aan het leren, ook de vrouwen die je versiert.
Tuurlijk is de achterstand in meer of mindere mate bij te werken en is het geen doodvonnis, maar die eerste 6 jaar missen kost toch wel behoorlijk wat tijd en inspanning om weer bij te werken.
Uiteraard wordt het alleen erger zo lang je stil staat, dus ik kan iedereen die wat achterloopt wel aanraden om in elk geval te proberen de schade te beperken en de achterstand in te halen. En met de juiste instelling lukt dat uiteindelijk ook
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef benzin het volgende:
En met de juiste instelling lukt dat uiteindelijk ook
Ik wilde Benzin inderdaad net vragen: hoe lukt het jou op dit moment dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:29 schreef Scuidward het volgende:
Vind jou ook positief veranderd overkomen als ik mij realiseer dat je in het verleden wel eens als stereotype werd aangehaald vanwege je 'probleem'.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:44 schreef benzin het volgende:
en dat vrouwen er vanuit gaan dat je snapt hoe het werkt naar mate je ouder wordt.
Dat ze ervan uit gaan is te kort door de bocht.quote:
Hoezo? Je vraagt toch gewoon "Mag ik je nummer?"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:58 schreef Scuidward het volgende:
Voel me nooit zo goed om een nummer te vragen, te afwachtend.
edit2: en daarmee suggereer ik niet dat ik door mijzelf te blijven niet op een gegeven moment bij 'de ware' uit kan komen (immers is dat het enige wat ik zoek) maar als ik in staat ben om met elke random vrouw een gesprek aan te knopen van 10 minuten zonder een nummer te vragen begin ik mij af te vragen of ik dan degene ben die onduidelijk is door haar nummer niet te vragen of dat zij onduidelijk is omdat ik geen hoogte van haar kan krijgen wat mij de reden geeft om haar nummer te vragen. Plus dat de helft van de vrouwen die ik op zo'n basis spreek binnen nu en 12 maanden naar het buitenland gaat en ik lekker in NL wil blijven en een lat-relatie niet zie zitten doet mij ook afvragen of het aan mij ligt of niet.
Ik geef toe, ik zou alle basics moeten kennen en die ken ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
Daarom dus: eenmaal je haar nummer hebt, laat haar dan wel duidelijk weten hoe de vork in de steel zit, zo vermijd je om in de friendzone terecht te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het. Ik doe het niet. Ik moet het doen.
Maar wel bedankt voor de post, ik zal hem later ongetwijfeld terug lezen, doe ik vaker
edit: meer details ga ik maar even niet delen ... maar ik geef jou groot gelijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Scuidward op 25-01-2014 23:42:06 ]
Omdat de meerderheid van de mannen op die leeftijd het allemaal veel beter kan dan degenen met een achterstand. Daar zal niemand bewust op worden afgerekend door vrouwen, maar onbewust wel omdat wij daardoor dingen doen die niet kloppen. En rond vrouwen dingen doen die niet kloppen is slecht, want dat ruiken ze op 20km afstand.quote:
Zoals ik al zei, als de instelling goed is, wie weet werkt het dan. In mijn ogen ben ik daar ervaringsdeskundige in geworden, maar ik ga er niet teveel over zeggen zolang het nog pril isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:53 schreef denkwerk het volgende:
Ik wilde Benzin inderdaad net vragen: hoe lukt het jou op dit moment dan?
'quote:Vergelijk mij maar met yats, soms vergeet ik het ook gewoon. Plus ik zoek ook geen ONS.
De reden dat ik in mijn vorige post dit quote kwam niet echt goed naar voren, ik praatte poep.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
Daarom dus: eenmaal je haar nummer hebt, laat haar dan wel duidelijk weten hoe de vork in de steel zit, zo vermijd je om in de friendzone terecht te komen.
Soms zeg ik tegen vrienden: "Ik wil alles van ze weten, behalve hun nummer." En dat je dan wegloopt zonder het te vragen en je ze evt. zo achter laat in volle verbazing van ... maar ik dacht dat hij, en ik, en wij, en later, en kinderen ... en dan achter mij aan rennen. Doen ze nooit. Ik draag sportschoenen, zij hakken, ik moet rennen.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:06 schreef yats het volgende:
Grappig dat ik blijkbaar niet de enige ben. Met name als het erg gezellig is vergeet ik het. Verschrikkelijk onhandig is dat, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Al probeer ik er inmiddels wel op te letten.
Noem mij ouderwets, maar al ben je nog zo goed in bed, als je me niet aan het lachen maakt blijf ik slap. Enfin. We zien dus wel is mijn motto. Maar ik moet het wel blijven zien en niet mijn wietgoggles op zetten.quote:
Op dat vlak wel, maar Yats is niet per sé op zoek naar dé ware en jij wel (dacht ik)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:18 schreef Scuidward het volgende:
Vergelijk mij maar met yats, soms vergeet ik het ook gewoon. Plus ik zoek ook geen ONS.
[
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:18 schreef Scuidward het volgende:
Ok, dit klinkt serieus, misschien hier toch prioriteit van maken héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, maar dan moet je ervoor zorgen dat je ook niet zattekes bent als je dan gaat versieren,quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef Scuidward het volgende:
Verder, ik ga dit wellicht wat vaker in een club proberen (als mensen niet te dronken zijn).
anders riskeer je een () scenario
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik weet het, wiet is kut. Althans, voor mij heeft het 2 jaar het een en ander moeilijker gemaakt. Zo heb ik mijn diploma met 6en gehaald ipv 8en ...quote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Op dat vlak wel, maar Yats is niet per sé op zoek naar dé ware en jij wel (dacht ik)
[..]
Ok, dit klinkt serieus, misschien hier toch prioriteit van maken hé
[..]
Goed idee, maar dan moet je ervoor zorgen dat je ook niet zattekes bent als je dan gaat versieren,
anders riskeer je een () scenario
Als je een vrouw versiert terwijl jullie zattekes zijn, dan weet je achteraf haar naam toch niet meer. Dan kan ik best wel begrijpen dat je zelfs haar nummer vergeet te vragenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik weet het, wiet is kut. Althans, voor mij heeft het 2 jaar het een en ander moeilijker gemaakt. Zo heb ik mijn diploma met 6en gehaald ipv 8en ...Wanneer zou ik hoogst waarschijnlijk een scenario als door jou geschetst riskeren? Ik heb altijd een glimlach, en als ze mij niet kunnen handelen als ik dronken ben dan is het in feite ook maar goed ook, want ik ben nu eenmaal niet altijd nuchter. En de ware ... tja. Ik zoek gewoon het perfecte plaatje ja ... wacht al zo lang, jaar extra maakt me niet uit.
Maar ik snap je wel, ik moet niet gaan spugen, vallen, kotsen etc. Maar goed, ik loop net zo makkelijk weer weg, ben een soort ... damsteen, spring van hot naar her als het moet en ik ben soms zo vergeten wat ik 5 min geleden deed of zei. Leef wel in het moment. Laatst ook een deur dichtgeslagen tegen een vrouw aan (die ik dus totaal niet had opgemerkt) omdat die deur altijd open bleef en ik dacht, ach, meppen. Wel sorry gezegd maar dat mijn vrienden de slappe lach kregen werkte niet mee. Je weet wel, zo soepel achter je rug om omdat je met je blik de bar in wil kijken en buiten achter je wilt laten
edit: En zo merk je wel welke vrouw er verlegen is en wie niet he ... ik hoef geen stille (denk ik nu, weet ik beter over 4 maanden).
Klopt. Ik heb minder schijt dronken maar weinig schijt nuchter gok ik. En ach, dat verdwijnt wel door te oefenen. Dat moet ik maar doen inderdaad. En wiet ja, bedankt mamquote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je een vrouw versiert terwijl jullie zattekes zijn, dan weet je achteraf haar naam toch niet meer. Dan kan ik best wel begrijpen dat je zelfs haar nummer vergeet te vragen
Of ben je type dat biertje nodig heeft om te kunnen versieren of los te zijn? Klinkt zo van "ik heb middelen buiten mijzelf nodig om "sociaal" te zijn"
Anyway, wat wiet betreft, zou ik dat wel serieus nemen als ik jou was.
Haha "mam"quote:Op zondag 26 januari 2014 16:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb minder schijt dronken maar weinig schijt nuchter gok ik. En ach, dat verdwijnt wel door te oefenen. Dat moet ik maar doen inderdaad. En wiet ja, bedankt mamga ik ook niet proberen te ontkennen. Of denk je dat ik nu een fles whiskey achter de kiezen heb? Nee, dit is mijn nuchtere ik.
Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha "mam"![]()
Nee hoor ik geloof dat je nu wel nuchter bent
Met het (be)noemen van de naam voelt de persoon in kwestie zich serieus genomenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.
Namen zijn geen bijzaak, in tegendeel, mensen voelen zich closer als je ze met hun naam aanspreek. Als je tegen mij zegt "Hey Complicate", voelt datquote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.
Agenten spreken je ook aan met je voornaam zodra ze die weten. Is persoonlijker gericht en daarmee heb je de aandacht van een persoon, in zekere zin.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
DE ware geloof ik niet (meer) in. Wel in zoiets als 'de juiste persoon op het juiste moment'. Dat is iets wat ik aan mijn laatste ex overgehouden heb (weer eens wat anders dan een SOA of openstaande schulden). Op dit moment zoek ik inderdaad nergens naar eigenlijk, behalve naar dingen die ik zelf leuk vind om te doen. En ja, ik date momenteel erg actief met een leuke dame, maar dat kwam me eigenlijk meer aanwaaien dan dat ik er naar zocht...quote:Op dat vlak wel, maar Yats is niet per sé op zoek naar dé ware en jij wel (dacht ik)
Stap 1.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:41 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben zaterdag voor het eerst in club geweest hier in NL. Voor het eerst een meisje aangesproken, maar muziek stond te hard waardoor we elkaar niet echt konden horenLater in de nacht nodigde een dame uit om haar te schuren maar toen ik naar haar keek voelde ik het bloed al meteen stromen naar waar het niet hoorde te gaan... ben er niet opgegaan. Wel spijt van. Ik heb wel geleerd dat meisje aanspreken niet zo eng is als het lijkt.
Nou, ik kan dus totaal niet dansen. Ik stond daar gewoon beetje met mijn armen te slingeren en stapjes te doenquote:Op maandag 27 januari 2014 15:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Stap 1.
Stap 2. Veel aanspreken tot je beet hebt. En ik kan dansen als een koning maar schuren is niet mijn ding.
Ja ok. Kan wel wat praktische tips geven hoe ik dans.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, ik kan dus totaal niet dansen. Ik stond daar gewoon beetje met mijn armen te slingeren en stapjes te doen, zag wel soms wat jongens die aan de kant stonden naar me kijken... voelde wel kut maar moest gelijkertijd ook wel lachen om mezelf.
Ik had even later wel oogcontact met een ander meisje dat passief tegen een dikke paal stond en we glimlachten een beetje naar elkaar. Maar ik had de drive niet meer om aan te spreken omdat je elkaar toch niet kan horen.
goeie moves, ik ga die maar eens oefenen.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ok. Kan wel wat praktische tips geven hoe ik dans.
- constant je benen bewegen, knie naar voren knie naar achter, op de maat.
- af en toe een draai, een zwaai, en schop, en zwier.
- en je handen 90% van de tijd niet tegen je zij aan, die moeten ook zwaaien, of beetje wijzen en dan daarna je hoofd ook die kant op
- als je een beetje soepel strekt met een glimlach ben je wat mij betreft geslaagd.
En laat ze maar kijken inderdaad.
Tot ze je aanspreken zijn het gewoon palen in de ruimte waar je niet tegen aan moet lopen (de mannen he)
![]()
En altijd blijven lachen. Torso in principe op 1 plek houden, je ledematen doen het werk wel.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
goeie moves, ik ga die maar eens oefenen.
Dansen vind ik echt niks. Even met je lichaam spelen. Dat doet een vogel ook voor een neukertje. Niks voor mij.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:38 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja ok. Kan wel wat praktische tips geven hoe ik dans.
- constant je benen bewegen, knie naar voren knie naar achter, op de maat.
- af en toe een draai, een zwaai, en schop, en zwier.
- en je handen 90% van de tijd niet tegen je zij aan, die moeten ook zwaaien, of beetje wijzen en dan daarna je hoofd ook die kant op
- als je een beetje soepel strekt met een glimlach ben je wat mij betreft geslaagd.
En laat ze maar kijken inderdaad.
Tot ze je aanspreken zijn het gewoon palen in de ruimte waar je niet tegen aan moet lopen (de mannen he)
![]()
Je danst toch niet voor het dansen, je danst voor de muziek.quote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef Greyson het volgende:
[..]
Dansen vind ik echt niks. Even met je lichaam spelen. Dat doet een vogel ook voor een neukertje. Niks voor mij.
Ieder zijn ding, wellicht kan je goed kijkenquote:Op maandag 27 januari 2014 16:51 schreef Greyson het volgende:
[..]
Dansen vind ik echt niks. Even met je lichaam spelen. Dat doet een vogel ook voor een neukertje. Niks voor mij.
De muziek danst voor mij, ik doe wat ik opgedragen krijg door de DJquote:Op maandag 27 januari 2014 16:55 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Je danst toch niet voor het dansen, je danst voor de muziek.
Ondanks dat dit nog steeds niet het resultaat is wat je wilt klinkt dit al beter dan een tijdje terug. Als ik vragen mag, hoe zat het met die keren dat je initiatief tot seks had kunnen nemen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
K, ik heb nu meerdere keren gehad dat ik initiatief tot seks had kunnen nemen maar het niet heb gedaan vanwege een zeker arelaxed gevoel, dit zorgt ervoor dat ik liever ga knuffelen en mezelf afsluit (voor seks)... Ik moet mezelf er dus bewust open stellen... Ik ga proberen vaker in die situatie te komen... Dus ik hoopga eigenlijk gewoon een scharrel te krijgenvinden die ik eerst een beter leer kennen / eerst een fijn gevoel creeeren.
Ik ben klaarblijkelijk dus niet in staat in een ONS op het moment wat ik wel zonde vind omdat het eigenlijk allemaal gemiste kansen zijn op meer (fwb / intensief sociaal contact).
Ik zou eigenlijk willen dat ik mij wel kan openstellen voor een ONS en wel leiding zou nemen, maar ik heb een sterk gevoel dat mij dat niet gaat lukken.
Het resultaat dat ik wil is dat ik van seks kan gaan genieten... Ik geef mijn libido niet de kans zich te uiten bij een meisje... Ik weet dat dat gesloten gevoel daar niet aan meehelpt... Maar misschien kan ik daar een counter attack op uitvoeren door wat bewuster haar te willen bevredigen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks dat dit nog steeds niet het resultaat is wat je wilt klinkt dit al beter dan een tijdje terug. Als ik vragen mag, hoe zat het met die keren dat je initiatief tot seks had kunnen nemen?
Zeg je altijd wat je denkt? Gaat hier wel goed merk ik.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Het resultaat dat ik wil is dat ik van seks kan gaan genieten... Ik heb het gevoel dat ik mijn libido niet de kans geef het zich te laten uiten bij een meisje... Ik weet dat dat gesloten gevoel daar niet aan meehelpt... Maar misschien kan ik daar een counter attack op uitvoeren door wat bewuster haar te willen bevredigen.
Hoe het met die keren zat? Krijg een soort van eenzaam / gesloten gevoel waardoor ik mij wil afsluiten.
Wrs gewoon zenuwen. Gewoon eens doen. Eerste keer is meestal toch niet geweldig, maar dan heb je het iig gehad.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:13 schreef kingtoppie het volgende:
K, ik heb nu meerdere keren gehad dat ik initiatief tot seks had kunnen nemen maar het niet heb gedaan vanwege een zeker arelaxed gevoel, dit zorgt ervoor dat ik liever ga knuffelen en mezelf afsluit (voor seks)... Ik moet mezelf er dus bewust open stellen... Ik ga proberen vaker in die situatie te komen... Dus ik hoopga eigenlijk gewoon een scharrel te krijgenvinden die ik eerst een beter leer kennen / eerst een fijn gevoel creeeren.
Ik ben klaarblijkelijk dus niet in staat in een ONS op het moment wat ik wel zonde vind omdat het eigenlijk allemaal gemiste kansen zijn op meer (fwb / intensief sociaal contact).
Ik zou eigenlijk willen dat ik mij wel kan openstellen voor een ONS en wel leiding zou nemen, maar ik heb een sterk gevoel dat mij dat niet gaat lukken.
Hoe / wat bedoel je te zeggen?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zeg je altijd wat je denkt? Gaat hier wel goed merk ik.
Zowaar een gesprek met een kassameisje gehad ... als in, een zinvolle. Terwijl dat niet echt normaal is ofzo.
Zenuwen is heel anders, dan durf je niet zo goed je gevoel te volgen, mijn gevoel staat 180* de andere kant op.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wrs gewoon zenuwen. Gewoon eens doen. Eerste keer is meestal toch niet geweldig, maar dan heb je het iig gehad.
Bedoel het ook positief. Wat ik altijd dacht en nu dus doe (althans, als ik dan praat he, niet tegen vreemden, dat durf ik dan nog niet) is dat hetgene wat je als eerste denkt ongeveer is wat je wilt zeggen. Dus dat maar zeggen. Kan je nooit jezelf de schuld geven omdat het altijd al de 1e keus was.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe / wat bedoel je te zeggen?
Leuk toch dat je dus overal zinvolle gesprekjes kunt hebben
Ja, dat kan best door de zenuwen komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zenuwen is heel anders, dan durf je niet zo goed je gevoel te volgen, mijn gevoel staat 180* de andere kant op.
Of het praktisch is of niet.. Ik denk van wel... Spreek je gedachten uit (mits dat een beetje bij de situatie past natuurlijk)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Bedoel het ook positief. Wat ik altijd dacht en nu dus doe (althans, als ik dan praat he, niet tegen vreemden, dat durf ik dan nog niet) is dat hetgene wat je als eerste denkt ongeveer is wat je wilt zeggen. Dus dat maar zeggen. Kan je nooit jezelf de schuld geven omdat het altijd al de 1e keus was.
Is wellicht niet zo praktisch hoor. Vergelijk het een beetje met automatisch praten. Of ik ben raar, dat kan ook, want ik praat soms in mijn hoofd ... denk dat het dat wel moet zijn
Ja. En het hangt van je karakter af wat je eerste gedachte is. Jij bent rustig. Ik zie het goed komen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of het praktisch is of niet.. Ik denk van wel... Spreek je gedachten uit (mits dat een beetje bij de situatie past natuurlijk)
Okay even opnieuw.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat kan best door de zenuwen komen.
Ja, je zit er toch heel erg mee dat je geen ervaring hebt, dan ben je daar tenminste van af. Klinkt ook een beetje alsof je een excuus zoekt of zo.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:45 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan met een kut gevoel ook iemand zoenen en mee naar huis nemen.. Dus waarom niet kunnen testen of ik er ook seks mee zou kunnen hebben door haar uit te kleden en te betasten.. Je hebt gelijk.
Lekker niet je gevoel volgen maar wat rationeler zijn.
Je krijgt geen ervaring met seks als je geen libido hebt als man, als jij niet geil bent dan werkt het gewoon niet.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, je zit er toch heel erg mee dat je geen ervaring hebt, dan ben je daar tenminste van af. Klinkt ook een beetje alsof je een excuus zoekt of zo.
Nou ja, ik geloof het niet zo, maar het zal wel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je krijgt geen ervaring met seks als je geen libido hebt als man, als jij niet geil bent dan werkt het gewoon niet.
Want zonder libido gaat hij ook omhoog?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, ik geloof het niet zo, maar het zal wel.
Ik geloof niet dat jij niet geil wordt als je met een leuk meisje zoent en je haar boobies en ass (bijvoorbeeld) kan voelen. Denk dat de zenuwen je het gevoel geven dat je niet geil kan worden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Want zonder libido gaat hij ook omhoog?
...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij niet geil wordt als je met een leuk meisje zoent en je haar boobies en ass (bijvoorbeeld) kan voelen. Denk dat de zenuwen je het gevoel geven dat je niet geil kan worden.
Wordt nooit wat met je.quote:
Je wordt wel geil van vrouwen toch? (serieus hoor... )quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...![]()
Nee serieus.. Is dat zo raar dat ik dat niet heb?
Even een vraagje KT, heb je weleens gezoend/geknuffeld etc? Zo ja, wat was je gevoel daarbij? Kreeg je uberhaupt geen fysieke reactie onder de gordel?quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...![]()
Nee serieus.. Is dat zo raar dat ik dat niet heb?
Ligt eraan... Kan gaan van simpel vermaak (beetje ego strelend werk) tot dat ik echt weg kan zinken in het contact met een meisje en met haar wil zijn...quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Even een vraagje KT, heb je weleens gezoend/geknuffeld etc? Zo ja, wat was je gevoel daarbij? Kreeg je uberhaupt geen fysieke reactie onder de gordel?
En nee, het is echt geen schande om dat te hebben terwijl je alleen maar knuffelt. Ik durf best toe te geven dat ik dat vorige week op date twee ook had toen ze in mijn armen lag en we eigenlijk alleen geknuffeld hadden tot dat moment (dat was al weer even geleden met een vrouw).
Ik ben eigenlijk helemaal niet bezig met seks als ik een meisje zoen, als ik haar leuk vind dan ben ik bezig met genieten van haar schoonheid en die ''klik'' die ik dan voel.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij niet geil wordt als je met een leuk meisje zoent en je haar boobies en ass (bijvoorbeeld) kan voelen. Denk dat de zenuwen je het gevoel geven dat je niet geil kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |