Je kan op je gemak zijn erg moeilijk spelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg van persoon tot persoon.
Ze zei dat het niet aan mijn houding lag. Misschien is het gewoon ''pech'' 2 keer achter elkaar in een week.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je denkt te zwart/wit. Sws durven veel mensen het niet snel af te kappen en proberen ze maar het beste ervan te maken. Dat is grotendeels beleefdheid. Je post ook over elk wissewasje een topic, ben je zo onzeker?
Je had toch ook allemaal problemen met vrouwelijke collega's?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze zei dat het niet aan mijn houding lag. Misschien is het gewoon ''pech'' 2 keer achter elkaar in een week.
Ga je nou alles wat ik heb getypt op dit forum tegen mij gebruiken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had toch ook allemaal problemen met vrouwelijke collega's?
Het kan wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan op je gemak zijn erg moeilijk spelen.
Ik zeg niet dat het niet kan maar als je zelfvertrouwen al niet hoog is word het er niet makkelijker op om relaxed over te komen.quote:
Relaxed is écht niet hetzelfde al zelfvertrouwen hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan maar als je zelfvertrouwen al niet hoog is word het er niet makkelijker op om relaxed over te komen.
Zo bedoelde ik dat niet echt hehe, meer als relaxed/gemak spelen zonder zelfvertrouwen maakt het nog moeilijkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef rolklem het volgende:
[..]
Relaxed is écht niet hetzelfde al zelfvertrouwen hebben
Ik vindt het maar raar dat mensen er überhaupt moeite mee hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De game?
Noem het raar maar ik vond het apart dat versieren als een spelletje wordt gezien.
Enige waar ik moeite mee heb is afvallen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vindt het maar raar dat mensen er überhaupt moeite mee hebben
Sh*t, doe ik blijkbaar toch iets verkeerd. Of het moet zo zijn dat jij door een 'ongelukje' wat vingers mist natuurlijk, dan tel ik weer mee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op je 20ste moet je niet eens je aantal sex partners kunnen tellen op 2 handen! Als je onder dat aantal tel je niet mee in het leven!
.winnaars en verliezersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De game?
Noem het raar maar ik vond het apart dat versieren als een spelletje wordt gezien.
Voel me nooit zo goed om een nummer te vragen, te afwachtend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen stam+t niet begrijpen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen ligt het spelletje. Mensen die in hun middelbare schooltijd sociaal niet meekwamen hebben er denk ik veel vaker moeite mee dan je denkt. En in mijn ogen is intelligentie ook iets wat niet echt helpt als je dingen moet doen waar je vooral niet teveel over na moet denken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jammer! Maar maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister de date gehad met dat andere meisje. Meisje in kwestie begroet met 3 zoenen, ze heeft geen moment met haar telefoon gespeeld en toen we naar huis wilde vroeg ze of ik meeliep naar haar auto.
Daar vertelde ze dat ze het leuk vond en dat ze me ging appen. Geen knuffel, maar het is al beter dan die van maNdag.. Dacht ik
Ook deze heeft gezegd dat het niks word. Ik heb gevraagd waar het aan lag maar de ' klik' is er niet voor haar. Het lag niet aan mij of aan mijn houding zei ze.
Begin beetje hoop te verliezen zo. Na 20 jaar oud zijn en nooit echt gezoend te hebben of iets...
Je kan niet getalenteerd zijn, dat begrijp ik. Maar er zijn bepaalde skillz die je kan leren. Zoals je hebt leren fietsen.quote:
Bullshit. Dus omdat je ''vroeger'' niet mee kon komen heb je nu een geldig excuus om alsnog het buitenbeentje te zijn? Je kan ook besluiten om dingen anders aan te pakken hequote:Mensen die in hun middelbare schooltijd sociaal niet meekwamen hebben er denk ik veel vaker moeite mee dan je denkt.
Wederom stieren keutels. Autisme helpt niet mee. Intelligentie wel. Ja, ik weet heel goed waar ik het over heb.quote:En in mijn ogen is intelligentie ook iets wat niet echt helpt als je dingen moet doen waar je vooral niet teveel over na moet denken.
Hmmmkay.quote:Het is niet raar, het is jammer dat mensen die wel meekwamen en minder moeite hebben om hun gedachten uit te zetten het zien als raar.
Ik heb geen tv thuis en heb ook geen smartphone daarom vinden mensen mij raar. Moet ik nu ook in een hoekje gaan zitten huilen?quote:Het is vervelend voor het zelfvertrouwen van de mensen die er moeite mee hebben als het wordt gezien als raar.
Dat is het niet.
Ben ik met je eens. Maar je moet wel beseffen dat dat stapje voor stapje moet en dat vrouwen er vanuit gaan dat je snapt hoe het werkt naar mate je ouder wordt. Wat ik zeg is dat het niet even makkelijk is voor en dat ik hoop dat anderen daar respect voor kunnen opbrengen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:25 schreef Weissman het volgende:
Je kan niet getalenteerd zijn, dat begrijp ik. Maar er zijn bepaalde skillz die je kan leren. Zoals je hebt leren fietsen.
Mwaah, ben ik niet helemaal met je eens. Wat ik probeer te zeggen is dat je voor veel dingen in de liefde je gedachten en twijfels moet kunnen stopzetten. Over het algemeen is dat voor minder intelligente mensen makkelijker dan voor intelligente. En daardoor zie ik ook meer problemen met liefde en versieren bij intelligentere mensen.Maar dat is geen absolute regel en er zijn meerdere gradaties. Ik breng het puur voor de discussie wat zwart-wit, maar dit gebied is eigenlijk vele soorten grijs.quote:Bullshit. Dus omdat je ''vroeger'' niet mee kon komen heb je nu een geldig excuus om alsnog het buitenbeentje te zijn? Je kan ook besluiten om dingen anders aan te pakken he
[..]
Wederom stieren keutels. Autisme helpt niet mee. Intelligentie wel. Ja, ik weet heel goed waar ik het over heb.
Versieren is iets veel belangrijkers met een heel verstrekkende invloed op het leven dan die smartphone en tv.quote:Ik heb geen tv thuis en heb ook geen smartphone daarom vinden mensen mij raar. Moet ik nu ook in een hoekje gaan zitten huilen?
Absoluut, en dat is zeer knap, maar dat is iets wat veel anderen (inclusief ikzelf) nog moeten leren of aan het leren zijn. Het is niet gemakkelijk om dat zelf te bepalen, maar het zou wel zo moeten zijn ja.quote:IK bepaal toch of ik me daar wat van aan trek?
Klopt ja, zou voor mij ook kunnen gelden, denk het eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef benzin het volgende:
Mensen die in hun middelbare schooltijd sociaal niet meekwamen hebben er denk ik veel vaker moeite mee dan je denkt.
Vergeet niet dat je van 12-18 veel meer vrije tijd hebt, meer ruimte op op je bek te gaan. Iedereen is het op dat moment nog aan het leren, ook de vrouwen die je versiert.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 17:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klopt ja, zou voor mij ook kunnen gelden, denk het eigenlijk wel.
Je hebt een achterstand, maar in principe is die wel weer bij te werken natuurlijk:
Immers:
12 - 18 = 6 jaar.
18 - 24 = 6 jaar.
24 - 30 = 6 jaar.
Helemaal mee eens. Ik heb realiseer ik mij echt jaren stil gestaan omdat ik indirect wel tevreden was (en nog wat persoonlijke dingen de afgelopen 3 jaar). Alleen op dit vlak dus niet helemaal, maar nooit veranderd. En ik ben nu meer tevreden etc. en dat is het probleem niet, enkel dit leren. Dus ik weet niet hoe snel ik het ga leren, maar ik hoop te blijven leren. Vind jou ook positief veranderd overkomen als ik mij realiseer dat je in het verleden wel eens als stereotype werd aangehaald vanwege je 'probleem'.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je van 12-18 veel meer vrije tijd hebt, meer ruimte op op je bek te gaan. Iedereen is het op dat moment nog aan het leren, ook de vrouwen die je versiert.
Tuurlijk is de achterstand in meer of mindere mate bij te werken en is het geen doodvonnis, maar die eerste 6 jaar missen kost toch wel behoorlijk wat tijd en inspanning om weer bij te werken.
Uiteraard wordt het alleen erger zo lang je stil staat, dus ik kan iedereen die wat achterloopt wel aanraden om in elk geval te proberen de schade te beperken en de achterstand in te halen. En met de juiste instelling lukt dat uiteindelijk ook
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef benzin het volgende:
En met de juiste instelling lukt dat uiteindelijk ook
Ik wilde Benzin inderdaad net vragen: hoe lukt het jou op dit moment dan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:29 schreef Scuidward het volgende:
Vind jou ook positief veranderd overkomen als ik mij realiseer dat je in het verleden wel eens als stereotype werd aangehaald vanwege je 'probleem'.
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:44 schreef benzin het volgende:
en dat vrouwen er vanuit gaan dat je snapt hoe het werkt naar mate je ouder wordt.
Dat ze ervan uit gaan is te kort door de bocht.quote:
Hoezo? Je vraagt toch gewoon "Mag ik je nummer?"quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:58 schreef Scuidward het volgende:
Voel me nooit zo goed om een nummer te vragen, te afwachtend.
edit2: en daarmee suggereer ik niet dat ik door mijzelf te blijven niet op een gegeven moment bij 'de ware' uit kan komen (immers is dat het enige wat ik zoek) maar als ik in staat ben om met elke random vrouw een gesprek aan te knopen van 10 minuten zonder een nummer te vragen begin ik mij af te vragen of ik dan degene ben die onduidelijk is door haar nummer niet te vragen of dat zij onduidelijk is omdat ik geen hoogte van haar kan krijgen wat mij de reden geeft om haar nummer te vragen. Plus dat de helft van de vrouwen die ik op zo'n basis spreek binnen nu en 12 maanden naar het buitenland gaat en ik lekker in NL wil blijven en een lat-relatie niet zie zitten doet mij ook afvragen of het aan mij ligt of niet.
Ik geef toe, ik zou alle basics moeten kennen en die ken ik ook.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
Daarom dus: eenmaal je haar nummer hebt, laat haar dan wel duidelijk weten hoe de vork in de steel zit, zo vermijd je om in de friendzone terecht te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik weet het. Ik doe het niet. Ik moet het doen.
Maar wel bedankt voor de post, ik zal hem later ongetwijfeld terug lezen, doe ik vaker
edit: meer details ga ik maar even niet delen ... maar ik geef jou groot gelijk.
[ Bericht 1% gewijzigd door Scuidward op 25-01-2014 23:42:06 ]
Omdat de meerderheid van de mannen op die leeftijd het allemaal veel beter kan dan degenen met een achterstand. Daar zal niemand bewust op worden afgerekend door vrouwen, maar onbewust wel omdat wij daardoor dingen doen die niet kloppen. En rond vrouwen dingen doen die niet kloppen is slecht, want dat ruiken ze op 20km afstand.quote:
Zoals ik al zei, als de instelling goed is, wie weet werkt het dan. In mijn ogen ben ik daar ervaringsdeskundige in geworden, maar ik ga er niet teveel over zeggen zolang het nog pril isquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:53 schreef denkwerk het volgende:
Ik wilde Benzin inderdaad net vragen: hoe lukt het jou op dit moment dan?
'quote:Vergelijk mij maar met yats, soms vergeet ik het ook gewoon. Plus ik zoek ook geen ONS.
De reden dat ik in mijn vorige post dit quote kwam niet echt goed naar voren, ik praatte poep.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
Daarom dus: eenmaal je haar nummer hebt, laat haar dan wel duidelijk weten hoe de vork in de steel zit, zo vermijd je om in de friendzone terecht te komen.
Soms zeg ik tegen vrienden: "Ik wil alles van ze weten, behalve hun nummer." En dat je dan wegloopt zonder het te vragen en je ze evt. zo achter laat in volle verbazing van ... maar ik dacht dat hij, en ik, en wij, en later, en kinderen ... en dan achter mij aan rennen. Doen ze nooit. Ik draag sportschoenen, zij hakken, ik moet rennen.quote:Op zondag 26 januari 2014 03:06 schreef yats het volgende:
Grappig dat ik blijkbaar niet de enige ben. Met name als het erg gezellig is vergeet ik het. Verschrikkelijk onhandig is dat, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Al probeer ik er inmiddels wel op te letten.
Noem mij ouderwets, maar al ben je nog zo goed in bed, als je me niet aan het lachen maakt blijf ik slap. Enfin. We zien dus wel is mijn motto. Maar ik moet het wel blijven zien en niet mijn wietgoggles op zetten.quote:
Op dat vlak wel, maar Yats is niet per sé op zoek naar dé ware en jij wel (dacht ik)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:18 schreef Scuidward het volgende:
Vergelijk mij maar met yats, soms vergeet ik het ook gewoon. Plus ik zoek ook geen ONS.
[
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:18 schreef Scuidward het volgende:
Ok, dit klinkt serieus, misschien hier toch prioriteit van maken héSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed idee, maar dan moet je ervoor zorgen dat je ook niet zattekes bent als je dan gaat versieren,quote:Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef Scuidward het volgende:
Verder, ik ga dit wellicht wat vaker in een club proberen (als mensen niet te dronken zijn).
anders riskeer je een () scenario
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
Ik weet het, wiet is kut. Althans, voor mij heeft het 2 jaar het een en ander moeilijker gemaakt. Zo heb ik mijn diploma met 6en gehaald ipv 8en ...quote:Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef complicate het volgende:
[..]
Op dat vlak wel, maar Yats is niet per sé op zoek naar dé ware en jij wel (dacht ik)
[..]
Ok, dit klinkt serieus, misschien hier toch prioriteit van maken hé
[..]
Goed idee, maar dan moet je ervoor zorgen dat je ook niet zattekes bent als je dan gaat versieren,
anders riskeer je een () scenario
Als je een vrouw versiert terwijl jullie zattekes zijn, dan weet je achteraf haar naam toch niet meer. Dan kan ik best wel begrijpen dat je zelfs haar nummer vergeet te vragenquote:Op zondag 26 januari 2014 16:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik weet het, wiet is kut. Althans, voor mij heeft het 2 jaar het een en ander moeilijker gemaakt. Zo heb ik mijn diploma met 6en gehaald ipv 8en ...Wanneer zou ik hoogst waarschijnlijk een scenario als door jou geschetst riskeren? Ik heb altijd een glimlach, en als ze mij niet kunnen handelen als ik dronken ben dan is het in feite ook maar goed ook, want ik ben nu eenmaal niet altijd nuchter. En de ware ... tja. Ik zoek gewoon het perfecte plaatje ja ... wacht al zo lang, jaar extra maakt me niet uit.
Maar ik snap je wel, ik moet niet gaan spugen, vallen, kotsen etc. Maar goed, ik loop net zo makkelijk weer weg, ben een soort ... damsteen, spring van hot naar her als het moet en ik ben soms zo vergeten wat ik 5 min geleden deed of zei. Leef wel in het moment. Laatst ook een deur dichtgeslagen tegen een vrouw aan (die ik dus totaal niet had opgemerkt) omdat die deur altijd open bleef en ik dacht, ach, meppen. Wel sorry gezegd maar dat mijn vrienden de slappe lach kregen werkte niet mee. Je weet wel, zo soepel achter je rug om omdat je met je blik de bar in wil kijken en buiten achter je wilt laten
edit: En zo merk je wel welke vrouw er verlegen is en wie niet he ... ik hoef geen stille (denk ik nu, weet ik beter over 4 maanden).
Klopt. Ik heb minder schijt dronken maar weinig schijt nuchter gok ik. En ach, dat verdwijnt wel door te oefenen. Dat moet ik maar doen inderdaad. En wiet ja, bedankt mamquote:Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je een vrouw versiert terwijl jullie zattekes zijn, dan weet je achteraf haar naam toch niet meer. Dan kan ik best wel begrijpen dat je zelfs haar nummer vergeet te vragen
Of ben je type dat biertje nodig heeft om te kunnen versieren of los te zijn? Klinkt zo van "ik heb middelen buiten mijzelf nodig om "sociaal" te zijn"
Anyway, wat wiet betreft, zou ik dat wel serieus nemen als ik jou was.
Haha "mam"quote:Op zondag 26 januari 2014 16:48 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb minder schijt dronken maar weinig schijt nuchter gok ik. En ach, dat verdwijnt wel door te oefenen. Dat moet ik maar doen inderdaad. En wiet ja, bedankt mamga ik ook niet proberen te ontkennen. Of denk je dat ik nu een fles whiskey achter de kiezen heb? Nee, dit is mijn nuchtere ik.
Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Haha "mam"![]()
Nee hoor ik geloof dat je nu wel nuchter bent
Met het (be)noemen van de naam voelt de persoon in kwestie zich serieus genomenquote:Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |