abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135902751
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef rolklem het volgende:

[..]

Dat verschilt heel erg van persoon tot persoon.
Je kan op je gemak zijn erg moeilijk spelen.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_135902885
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je denkt te zwart/wit. Sws durven veel mensen het niet snel af te kappen en proberen ze maar het beste ervan te maken. Dat is grotendeels beleefdheid. Je post ook over elk wissewasje een topic, ben je zo onzeker?
Ze zei dat het niet aan mijn houding lag. Misschien is het gewoon ''pech'' 2 keer achter elkaar in een week.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 18:59:25 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_135902975
Wat de precieze reden geweest zal zijn, zal je nooit achterkomen. Want of ze was niet helemaal eerlijk of t blijf de vaagheid dat er geen klik was.
Gewoon op naar de volgende :)
pi_135903147
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ze zei dat het niet aan mijn houding lag. Misschien is het gewoon ''pech'' 2 keer achter elkaar in een week.
Je had toch ook allemaal problemen met vrouwelijke collega's?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_135903172
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je had toch ook allemaal problemen met vrouwelijke collega's?
Ga je nou alles wat ik heb getypt op dit forum tegen mij gebruiken?

Die problemen zijn trouwens allemaal opgelost. Een paar van die collega's whatsappen mij steeds meer uit hunzelf.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2014 19:04:27 ]
pi_135904731
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:53 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Je kan op je gemak zijn erg moeilijk spelen.
Het kan wel.
pi_135904890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:42 schreef rolklem het volgende:

[..]

Het kan wel.
Ik zeg niet dat het niet kan maar als je zelfvertrouwen al niet hoog is word het er niet makkelijker op om relaxed over te komen.
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_135905183
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:46 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het niet kan maar als je zelfvertrouwen al niet hoog is word het er niet makkelijker op om relaxed over te komen.
Relaxed is écht niet hetzelfde al zelfvertrouwen hebben ;)
pi_135905263
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef rolklem het volgende:

[..]

Relaxed is écht niet hetzelfde al zelfvertrouwen hebben ;)
Zo bedoelde ik dat niet echt hehe, meer als relaxed/gemak spelen zonder zelfvertrouwen maakt het nog moeilijker :)
pi_135906846
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De game?

Noem het raar maar ik vond het apart dat versieren als een spelletje wordt gezien.
Ik vindt het maar raar dat mensen er überhaupt moeite mee hebben :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 20:40:48 #52
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_135906886
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 20:39 schreef Weissman het volgende:

[..]

Enige waar ik moeite mee heb is afvallen.

Ach, yolo
  zaterdag 25 januari 2014 @ 00:36:18 #53
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135917648
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Op je 20ste moet je niet eens je aantal sex partners kunnen tellen op 2 handen! Als je onder dat aantal tel je niet mee in het leven!
Sh*t, doe ik blijkbaar toch iets verkeerd. Of het moet zo zijn dat jij door een 'ongelukje' wat vingers mist natuurlijk, dan tel ik weer mee.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 25 januari 2014 @ 01:58:11 #55
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_135919410
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 18:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De game?

Noem het raar maar ik vond het apart dat versieren als een spelletje wordt gezien.
.winnaars en verliezers
quote:

[..]

Voel me nooit zo goed om een nummer te vragen, te afwachtend.

Enfin. Mijn probleem natuurlijk. Was even vergeten dat alleen de pro's hier posten tegenwoordig.

edit2: en daarmee suggereer ik niet dat ik door mijzelf te blijven niet op een gegeven moment bij 'de ware' uit kan komen (immers is dat het enige wat ik zoek) maar als ik in staat ben om met elke random vrouw een gesprek aan te knopen van 10 minuten zonder een nummer te vragen begin ik mij af te vragen of ik dan degene ben die onduidelijk is door haar nummer niet te vragen of dat zij onduidelijk is omdat ik geen hoogte van haar kan krijgen wat mij de reden geeft om haar nummer te vragen. Plus dat de helft van de vrouwen die ik op zo'n basis spreek binnen nu en 12 maanden naar het buitenland gaat en ik lekker in NL wil blijven en een lat-relatie niet zie zitten doet mij ook afvragen of het aan mij ligt of niet. Enfin, zo kan ik wel een heel boek vol schrijven over wat mij dwars zit en wellicht zou de conclusie zijn dat mij helemaal niks dwars zit omdat onbereikbaar zijn mij ook enige vorm van voldoening geeft doordat ik daarmee een soort van 'exclusiviteit' weet te bewaren realiseer ik mij ook dat geen enkele vrouw een fuck geeft over het al dan niet exclusief zijn.

Bottomline: Ik ben dronken en ik weet het niet. Terwijl ik het wel goed weet. Dusja. Frustraties, ze zijn weg. Door dit relaas.

[ Bericht 31% gewijzigd door Scuidward op 25-01-2014 03:05:58 ]
pi_135922822
quote:

[..]

Ik vind het raar dat mensen stam+t niet begrijpen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_135925278
quote:

[..]

Niet iedereen ligt het spelletje. Mensen die in hun middelbare schooltijd sociaal niet meekwamen hebben er denk ik veel vaker moeite mee dan je denkt. En in mijn ogen is intelligentie ook iets wat niet echt helpt als je dingen moet doen waar je vooral niet teveel over na moet denken.

Het is niet raar, het is jammer dat mensen die wel meekwamen en minder moeite hebben om hun gedachten uit te zetten het zien als raar. Het is vervelend voor het zelfvertrouwen van de mensen die er moeite mee hebben als het wordt gezien als raar.

Dat is het niet.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 13:12:57 #58
203089 Scuidward
pi_135925344
Alles is positief vandaag. Duidelijk de booze. Wilde ik even melden.
pi_135925455
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister de date gehad met dat andere meisje. Meisje in kwestie begroet met 3 zoenen, ze heeft geen moment met haar telefoon gespeeld en toen we naar huis wilde vroeg ze of ik meeliep naar haar auto.

Daar vertelde ze dat ze het leuk vond en dat ze me ging appen. Geen knuffel, maar het is al beter dan die van maNdag.. Dacht ik

Ook deze heeft gezegd dat het niks word. Ik heb gevraagd waar het aan lag maar de ' klik' is er niet voor haar. Het lag niet aan mij of aan mijn houding zei ze.

Begin beetje hoop te verliezen zo. Na 20 jaar oud zijn en nooit echt gezoend te hebben of iets...
Jammer! Maar maak je geen zorgen.

Allereerst ben je niet de enige, er zijn meer mensen die je denkt die dat niet gehad hebben. Zelf was ik net geen 20 toen ik voor het eerst zoende. Dat was zoveel minder groot en mooi als ik het van tevoren in mijn fantasie gemaakt had. Het komt als het komt.

Sowieso moet je eigenlijk beseffen dat je het heel goed doet. Je krijgt matches op Tinder, dus kennelijk zie je er heel goed uit, je bent daar door je gesprekken interessant genoeg om de dames in kwestie te overtuigen dat je leuk genoeg bent om te daten.

In korte tijd probeer je meerdere dates in te gaan met positiviteit en goede verwachtingen. Ondanks de slechte afloop heb je wel een leuke avond gehad met beiden.

Dat het moeilijk is om in het echt een meisje die spanning te laten voelen die voor haar bij een relatie hoort daar weet ik alles van en ik heb daar ook geen formule voor.

Maar besef jezelf dat je heel goed bezig bent, en dat er ook mannen zijn die al ouder zijn dan jij en dat ook nog niet gehad hebben. Besef je dat er mannen zijn die die positiviteit en hoop niet op kunnen brengen, besef je dat er mannen zijn die het helemaal niet lukt om dates te krijgen of de dates die ze wel krijgen doodnerveus ingaan.

Wat ik zeggen wil is dat je al een hoop goede dingen doet en het echt veel erger kan. Je kan niet meer doen dan je best, en wie weet loop je als je blijft proberen ineens tegen de perfecte match aan.

Het komt goed :)
pi_135925709
Ik weet dat je mijn advies en argumenten zult negeren maar toch ga ik er op in. Gew omdat het vermakelijk is om te zien hoe iemand de gekste dingen verzint om in zijn/haar eigen comfortzone te blijven zitten.

quote:
13s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef benzin het volgende:
Niet iedereen ligt het spelletje.
Je kan niet getalenteerd zijn, dat begrijp ik. Maar er zijn bepaalde skillz die je kan leren. Zoals je hebt leren fietsen.

quote:
Mensen die in hun middelbare schooltijd sociaal niet meekwamen hebben er denk ik veel vaker moeite mee dan je denkt.
Bullshit. Dus omdat je ''vroeger'' niet mee kon komen heb je nu een geldig excuus om alsnog het buitenbeentje te zijn? Je kan ook besluiten om dingen anders aan te pakken he :')

quote:
En in mijn ogen is intelligentie ook iets wat niet echt helpt als je dingen moet doen waar je vooral niet teveel over na moet denken.
Wederom stieren keutels. Autisme helpt niet mee. Intelligentie wel. Ja, ik weet heel goed waar ik het over heb.

quote:
Het is niet raar, het is jammer dat mensen die wel meekwamen en minder moeite hebben om hun gedachten uit te zetten het zien als raar.
Hmmmkay.

quote:
Het is vervelend voor het zelfvertrouwen van de mensen die er moeite mee hebben als het wordt gezien als raar.

Dat is het niet.
Ik heb geen tv thuis en heb ook geen smartphone daarom vinden mensen mij raar. Moet ik nu ook in een hoekje gaan zitten huilen?

IK bepaal toch of ik me daar wat van aan trek?
pi_135926170
quote:
6s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:25 schreef Weissman het volgende:

Je kan niet getalenteerd zijn, dat begrijp ik. Maar er zijn bepaalde skillz die je kan leren. Zoals je hebt leren fietsen.
Ben ik met je eens. Maar je moet wel beseffen dat dat stapje voor stapje moet en dat vrouwen er vanuit gaan dat je snapt hoe het werkt naar mate je ouder wordt. Wat ik zeg is dat het niet even makkelijk is voor en dat ik hoop dat anderen daar respect voor kunnen opbrengen.

Ik zeg niet dat ik mensen ontmoedig om te leren, dat is heel goed, maar ik roep wel op tot respect. Het helpt mensen niet om te leren als je ze onzeker maakt.

quote:
Bullshit. Dus omdat je ''vroeger'' niet mee kon komen heb je nu een geldig excuus om alsnog het buitenbeentje te zijn? Je kan ook besluiten om dingen anders aan te pakken he :')

[..]

Wederom stieren keutels. Autisme helpt niet mee. Intelligentie wel. Ja, ik weet heel goed waar ik het over heb.
Mwaah, ben ik niet helemaal met je eens. Wat ik probeer te zeggen is dat je voor veel dingen in de liefde je gedachten en twijfels moet kunnen stopzetten. Over het algemeen is dat voor minder intelligente mensen makkelijker dan voor intelligente. En daardoor zie ik ook meer problemen met liefde en versieren bij intelligentere mensen.Maar dat is geen absolute regel en er zijn meerdere gradaties. Ik breng het puur voor de discussie wat zwart-wit, maar dit gebied is eigenlijk vele soorten grijs.

Maar je hebt wel gelijk, als je eenmaal in staat bent om over de negatieve kanten van je intelligentie af te komen is het een asset.

quote:
Ik heb geen tv thuis en heb ook geen smartphone daarom vinden mensen mij raar. Moet ik nu ook in een hoekje gaan zitten huilen?
Versieren is iets veel belangrijkers met een heel verstrekkende invloed op het leven dan die smartphone en tv.

quote:
IK bepaal toch of ik me daar wat van aan trek?
Absoluut, en dat is zeer knap, maar dat is iets wat veel anderen (inclusief ikzelf) nog moeten leren of aan het leren zijn. Het is niet gemakkelijk om dat zelf te bepalen, maar het zou wel zo moeten zijn ja.

We zijn het volgens mij grotendeels eens, alleen we chargeren allebei een beetje.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 17:52:27 #62
203089 Scuidward
pi_135931941
quote:
13s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:10 schreef benzin het volgende:
Mensen die in hun middelbare schooltijd sociaal niet meekwamen hebben er denk ik veel vaker moeite mee dan je denkt.
Klopt ja, zou voor mij ook kunnen gelden, denk het eigenlijk wel.

Je hebt een achterstand, maar in principe is die wel weer bij te werken natuurlijk:

Immers:
12 - 18 = 6 jaar.
18 - 24 = 6 jaar.
24 - 30 = 6 jaar.
pi_135932690
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 17:52 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Klopt ja, zou voor mij ook kunnen gelden, denk het eigenlijk wel.

Je hebt een achterstand, maar in principe is die wel weer bij te werken natuurlijk:

Immers:
12 - 18 = 6 jaar.
18 - 24 = 6 jaar.
24 - 30 = 6 jaar.
Vergeet niet dat je van 12-18 veel meer vrije tijd hebt, meer ruimte op op je bek te gaan. Iedereen is het op dat moment nog aan het leren, ook de vrouwen die je versiert.

Tuurlijk is de achterstand in meer of mindere mate bij te werken en is het geen doodvonnis, maar die eerste 6 jaar missen kost toch wel behoorlijk wat tijd en inspanning om weer bij te werken.

Uiteraard wordt het alleen erger zo lang je stil staat, dus ik kan iedereen die wat achterloopt wel aanraden om in elk geval te proberen de schade te beperken en de achterstand in te halen. En met de juiste instelling lukt dat uiteindelijk ook :)
  zaterdag 25 januari 2014 @ 18:29:12 #64
203089 Scuidward
pi_135932912
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef benzin het volgende:

[..]

Vergeet niet dat je van 12-18 veel meer vrije tijd hebt, meer ruimte op op je bek te gaan. Iedereen is het op dat moment nog aan het leren, ook de vrouwen die je versiert.

Tuurlijk is de achterstand in meer of mindere mate bij te werken en is het geen doodvonnis, maar die eerste 6 jaar missen kost toch wel behoorlijk wat tijd en inspanning om weer bij te werken.

Uiteraard wordt het alleen erger zo lang je stil staat, dus ik kan iedereen die wat achterloopt wel aanraden om in elk geval te proberen de schade te beperken en de achterstand in te halen. En met de juiste instelling lukt dat uiteindelijk ook :)
Helemaal mee eens. Ik heb realiseer ik mij echt jaren stil gestaan omdat ik indirect wel tevreden was (en nog wat persoonlijke dingen de afgelopen 3 jaar). Alleen op dit vlak dus niet helemaal, maar nooit veranderd. En ik ben nu meer tevreden etc. en dat is het probleem niet, enkel dit leren. Dus ik weet niet hoe snel ik het ga leren, maar ik hoop te blijven leren. Vind jou ook positief veranderd overkomen als ik mij realiseer dat je in het verleden wel eens als stereotype werd aangehaald vanwege je 'probleem'.

Vrije tijd klopt ook ja. Ik was echt te serieus met school bezig dan, wat mij geen windeieren heeft gelegd :+
pi_135933649
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef benzin het volgende:

En met de juiste instelling lukt dat uiteindelijk ook :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:29 schreef Scuidward het volgende:

Vind jou ook positief veranderd overkomen als ik mij realiseer dat je in het verleden wel eens als stereotype werd aangehaald vanwege je 'probleem'.
Ik wilde Benzin inderdaad net vragen: hoe lukt het jou op dit moment dan? :P
pi_135934365
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 13:44 schreef benzin het volgende:
en dat vrouwen er vanuit gaan dat je snapt hoe het werkt naar mate je ouder wordt.
Waar baseer je dat op?
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:11:44 #67
203089 Scuidward
pi_135939901
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:13 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Dat ze ervan uit gaan is te kort door de bocht.

Echter is het wel iets wat statistisch aangenomen niet zo gek is als je random kijkt.

Maar dan ga je wel voorbij aan het individu als vrouw.
pi_135943426
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 01:58 schreef Scuidward het volgende:

Voel me nooit zo goed om een nummer te vragen, te afwachtend.

edit2: en daarmee suggereer ik niet dat ik door mijzelf te blijven niet op een gegeven moment bij 'de ware' uit kan komen (immers is dat het enige wat ik zoek) maar als ik in staat ben om met elke random vrouw een gesprek aan te knopen van 10 minuten zonder een nummer te vragen begin ik mij af te vragen of ik dan degene ben die onduidelijk is door haar nummer niet te vragen of dat zij onduidelijk is omdat ik geen hoogte van haar kan krijgen wat mij de reden geeft om haar nummer te vragen. Plus dat de helft van de vrouwen die ik op zo'n basis spreek binnen nu en 12 maanden naar het buitenland gaat en ik lekker in NL wil blijven en een lat-relatie niet zie zitten doet mij ook afvragen of het aan mij ligt of niet.

Hoezo? Je vraagt toch gewoon "Mag ik je nummer?"
Of bedoel je dat je niet precies weet wanneer (of in welke situatie) je een nummer moet vragen?
Hangt er ook vanaf waar je elkaar ontmoet hé en of er een klik is e.d.

Een man vroeg eens mijn nummer terwijl ik aan het joggen was :') Ik was gewoon op mijn gemak aan het joggen en hij kwam al lachend naast mij joggen en wat complimentjes geven, terwijl ik serieus aan het joggen was }:| . Ik heb hem compleet genegeerd, hij kwam nogal loser-achtig over. Maar goed. Sommige mannen weten gewoon niet wanneer ze een nummer moeten vragen.

Wat vind je dan vervelend? de "timing" ? of ben je 'bang' dat ze haar nummer niet geeft?

Wat je ook kan doen is haar nummer vragen op een spontane/humoristiche manier zoals "Seg, ik vond het leuk je te ontmoeten/te spreken, misschien kunnen we eens afspreken om elkaar beter te leren kennen". Als ze jou ook echt leuk vindt, zal ze haar nummer geven. En als het echt klikt kan je zelfs op dat moment een date regelen. :Y

Als je écht haar nummer niet durft vragen kan je gewoon jóúw telefoonnummer geven en dat je het leuk zou vinden moest ze je bellen omdat je het leuk vond om haar te ontmoeten. Zekerheid heb je nooit dat ze belt. Maar als zij jou belt dan weet je dat ze hoogstwaarschijnlijk interesse heeft.

Je kan ook haar nummer via via vragen en haar bellen. Ik vind dat wel altijd "grappig/hilarisch" als een man mij belt met "hey, complicate, ik heb jouw nummer van X gekregen, ik durfde het jou niet te vragen, ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik je nu bel" :{w

Dus genoeg manieren om haar nummer te vragen of haar nummer te krijgen.
Wat ik je wel zou willen zeggen is: nummer krijgen betekent niet altijd dat een meisje interesse heeft op de manier dat jij denkt dat ze interesse heeft. Soms geef ik mijn nummer aan een jongen en dan denkt hij direct dat ik hem leuk-leuk vindt :') Het kan gewoon zijn dat een meisje een vriendschappelijk klik voelt, en daarom haar nummer geeft. Daarom dus: eenmaal je haar nummer hebt, laat haar dan wel duidelijk weten hoe de vork in de steel zit, zo vermijd je om in de friendzone terecht te komen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  zaterdag 25 januari 2014 @ 23:18:35 #69
203089 Scuidward
pi_135945270
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
Daarom dus: eenmaal je haar nummer hebt, laat haar dan wel duidelijk weten hoe de vork in de steel zit, zo vermijd je om in de friendzone terecht te komen.
Ik geef toe, ik zou alle basics moeten kennen en die ken ik ook.

Het is allemaal een excuus om het niet te doen terwijl ik het juist wel moet doen. Maar ik doe het niet omdat ik altijd behoefte heb gehad aan duidelijkheid en ja, ik realiseer mij dat dit allemaal een wisselwerking is. Als het om stating the obvious gaat, daar zou ik op kunnen promoveren ...

- ik voel me minder (terwijl ik juist meer ben).
- ik luister en ik maak een grapje, terwijl ik bij mijn ouders gewoon vooral praat.
- en vaak denk ik, ach ... nee, ze is niet mijn type ... laat maar.

Sporadisch (lees, de afgelopen 5 jaar minder dan 10 keer) mensen tijdens bijv. een feestje gevraagd of ze willen daten of een nummer of iets. Vaak was dat een nee. Ze hadden al een vriendje, of gewoon nee. Dat verklaart ook een hoop. Ik zoek soms hier ook een uitweg hoor. Zeker. Geen woorden maar daden.

Vergelijk mij maar met yats, soms vergeet ik het ook gewoon. Plus ik zoek ook geen ONS.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het. Ik doe het niet. Ik moet het doen.

Maar wel bedankt voor de post, ik zal hem later ongetwijfeld terug lezen, doe ik vaker ;)

edit: meer details ga ik maar even niet delen ... maar ik geef jou groot gelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Scuidward op 25-01-2014 23:42:06 ]
pi_135946139
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:13 schreef Weissman het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?
Omdat de meerderheid van de mannen op die leeftijd het allemaal veel beter kan dan degenen met een achterstand. Daar zal niemand bewust op worden afgerekend door vrouwen, maar onbewust wel omdat wij daardoor dingen doen die niet kloppen. En rond vrouwen dingen doen die niet kloppen is slecht, want dat ruiken ze op 20km afstand. :+ ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:53 schreef denkwerk het volgende:

Ik wilde Benzin inderdaad net vragen: hoe lukt het jou op dit moment dan? :P
Zoals ik al zei, als de instelling goed is, wie weet werkt het dan. In mijn ogen ben ik daar ervaringsdeskundige in geworden, maar ik ga er niet teveel over zeggen zolang het nog pril is :)
  zondag 26 januari 2014 @ 03:06:18 #71
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135950917
quote:
Vergelijk mij maar met yats, soms vergeet ik het ook gewoon. Plus ik zoek ook geen ONS.
'
Grappig dat ik blijkbaar niet de enige ben. Met name als het erg gezellig is vergeet ik het. Verschrikkelijk onhandig is dat, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Al probeer ik er inmiddels wel op te letten.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zondag 26 januari 2014 @ 12:49:29 #72
203089 Scuidward
pi_135957275
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 22:35 schreef complicate het volgende:
Daarom dus: eenmaal je haar nummer hebt, laat haar dan wel duidelijk weten hoe de vork in de steel zit, zo vermijd je om in de friendzone terecht te komen.
De reden dat ik in mijn vorige post dit quote kwam niet echt goed naar voren, ik praatte poep.

Ja, wel ervaring mee. Over wielrennen gepraat, gezegd dat we weleens samen kunnen fietsen, haar mijn nummer gegeven, volgende dag op Facebook, had ze een vriend. Heb haar nummer niet, wil ik zo houden. Kom haar weleens tegen maar goed ... daar moet ik van leren. Volgende keer dus 'ik vind jou leuk, wil je samen fietsen.'

Verder, ik ga dit wellicht wat vaker in een club proberen (als mensen niet te dronken zijn).

"Ja je weet wel he dat vrouwen nooit weten wat ze willen van een man, hij moet kunnen koken, leuk zijn, knap, slim etc. etc. nou ik ben het allemaal maar ik wil graag duidelijkheid, wat wil jij van mij? Wil je mijn nummer of wil je dat ik ga? Of optie c, geen van beiden, in dat geval gaan we 10 min kletsen en ga ik daarna wel weg."

Zo simpel is het inderdaad. Nu alleen maar doen. En dat ik van binnen preutser ben dan een pasgeboren kalfje boeit niet zoveel, komen ze later wel achter. Of wellicht verdwijnt dat :+
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 03:06 schreef yats het volgende:
Grappig dat ik blijkbaar niet de enige ben. Met name als het erg gezellig is vergeet ik het. Verschrikkelijk onhandig is dat, maar zo zit ik nu eenmaal in elkaar. Al probeer ik er inmiddels wel op te letten.
Soms zeg ik tegen vrienden: "Ik wil alles van ze weten, behalve hun nummer." En dat je dan wegloopt zonder het te vragen en je ze evt. zo achter laat in volle verbazing van ... maar ik dacht dat hij, en ik, en wij, en later, en kinderen ... en dan achter mij aan rennen. Doen ze nooit. Ik draag sportschoenen, zij hakken, ik moet rennen.

p.s. niet letterlijk he. Maar vaak wel, mensen vinden het raar als ik klets ofzo. Maar ik rook, en dat is talkative.
  zondag 26 januari 2014 @ 13:19:54 #73
349633 SiIk
Echt zijde
pi_135958300
Pasgeboren kalfjes zuigen overal op.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  zondag 26 januari 2014 @ 13:32:01 #74
203089 Scuidward
pi_135958742
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:19 schreef SiIk het volgende:
Noem mij ouderwets, maar al ben je nog zo goed in bed, als je me niet aan het lachen maakt blijf ik slap. Enfin. We zien dus wel is mijn motto. Maar ik moet het wel blijven zien en niet mijn wietgoggles op zetten.

Maar, jij hebt ook goede humor, ik vind het scherp.
pi_135964671
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:18 schreef Scuidward het volgende:
[
Op dat vlak wel, maar Yats is niet per sé op zoek naar dé ware en jij wel (dacht ik) :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 23:18 schreef Scuidward het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dit klinkt serieus, misschien hier toch prioriteit van maken hé :+

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:49 schreef Scuidward het volgende:

Verder, ik ga dit wellicht wat vaker in een club proberen (als mensen niet te dronken zijn).
Goed idee, maar dan moet je ervoor zorgen dat je ook niet zattekes bent als je dan gaat versieren,
anders riskeer je een ( :') ) scenario oO<
  zondag 26 januari 2014 @ 16:15:04 #76
203089 Scuidward
pi_135965977
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 15:48 schreef complicate het volgende:

[..]

Op dat vlak wel, maar Yats is niet per sé op zoek naar dé ware en jij wel (dacht ik) :P

[..]

Ok, dit klinkt serieus, misschien hier toch prioriteit van maken hé :+

[..]

Goed idee, maar dan moet je ervoor zorgen dat je ook niet zattekes bent als je dan gaat versieren,
anders riskeer je een ( :') ) scenario oO<
Ik weet het, wiet is kut. Althans, voor mij heeft het 2 jaar het een en ander moeilijker gemaakt. Zo heb ik mijn diploma met 6en gehaald ipv 8en ... :'( Wanneer zou ik hoogst waarschijnlijk een scenario als door jou geschetst riskeren? Ik heb altijd een glimlach, en als ze mij niet kunnen handelen als ik dronken ben dan is het in feite ook maar goed ook, want ik ben nu eenmaal niet altijd nuchter. En de ware ... tja. Ik zoek gewoon het perfecte plaatje ja ... wacht al zo lang, jaar extra maakt me niet uit.

Maar ik snap je wel, ik moet niet gaan spugen, vallen, kotsen etc. Maar goed, ik loop net zo makkelijk weer weg, ben een soort ... damsteen, spring van hot naar her als het moet en ik ben soms zo vergeten wat ik 5 min geleden deed of zei. Leef wel in het moment. Laatst ook een deur dichtgeslagen tegen een vrouw aan (die ik dus totaal niet had opgemerkt) omdat die deur altijd open bleef en ik dacht, ach, meppen. Wel sorry gezegd maar dat mijn vrienden de slappe lach kregen werkte niet mee. Je weet wel, zo soepel achter je rug om omdat je met je blik de bar in wil kijken en buiten achter je wilt laten :+

edit: En zo merk je wel welke vrouw er verlegen is en wie niet he ... ik hoef geen stille (denk ik nu, weet ik beter over 4 maanden).

[ Bericht 2% gewijzigd door Scuidward op 26-01-2014 16:23:52 ]
pi_135966723
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:15 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Ik weet het, wiet is kut. Althans, voor mij heeft het 2 jaar het een en ander moeilijker gemaakt. Zo heb ik mijn diploma met 6en gehaald ipv 8en ... :'( Wanneer zou ik hoogst waarschijnlijk een scenario als door jou geschetst riskeren? Ik heb altijd een glimlach, en als ze mij niet kunnen handelen als ik dronken ben dan is het in feite ook maar goed ook, want ik ben nu eenmaal niet altijd nuchter. En de ware ... tja. Ik zoek gewoon het perfecte plaatje ja ... wacht al zo lang, jaar extra maakt me niet uit.

Maar ik snap je wel, ik moet niet gaan spugen, vallen, kotsen etc. Maar goed, ik loop net zo makkelijk weer weg, ben een soort ... damsteen, spring van hot naar her als het moet en ik ben soms zo vergeten wat ik 5 min geleden deed of zei. Leef wel in het moment. Laatst ook een deur dichtgeslagen tegen een vrouw aan (die ik dus totaal niet had opgemerkt) omdat die deur altijd open bleef en ik dacht, ach, meppen. Wel sorry gezegd maar dat mijn vrienden de slappe lach kregen werkte niet mee. Je weet wel, zo soepel achter je rug om omdat je met je blik de bar in wil kijken en buiten achter je wilt laten :+

edit: En zo merk je wel welke vrouw er verlegen is en wie niet he ... ik hoef geen stille (denk ik nu, weet ik beter over 4 maanden).
Als je een vrouw versiert terwijl jullie zattekes zijn, dan weet je achteraf haar naam toch niet meer. Dan kan ik best wel begrijpen dat je zelfs haar nummer vergeet te vragen :P
Of ben je type dat biertje nodig heeft om te kunnen versieren of los te zijn? Klinkt zo van "ik heb middelen buiten mijzelf nodig om "sociaal" te zijn" :+

Anyway, wat wiet betreft, zou ik dat wel serieus nemen als ik jou was. ;)
  zondag 26 januari 2014 @ 16:48:07 #78
203089 Scuidward
pi_135967507
quote:
7s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:29 schreef complicate het volgende:

[..]

Als je een vrouw versiert terwijl jullie zattekes zijn, dan weet je achteraf haar naam toch niet meer. Dan kan ik best wel begrijpen dat je zelfs haar nummer vergeet te vragen :P
Of ben je type dat biertje nodig heeft om te kunnen versieren of los te zijn? Klinkt zo van "ik heb middelen buiten mijzelf nodig om "sociaal" te zijn" :+

Anyway, wat wiet betreft, zou ik dat wel serieus nemen als ik jou was. ;)
Klopt. Ik heb minder schijt dronken maar weinig schijt nuchter gok ik. En ach, dat verdwijnt wel door te oefenen. Dat moet ik maar doen inderdaad. En wiet ja, bedankt mam ;) ga ik ook niet proberen te ontkennen. Of denk je dat ik nu een fles whiskey achter de kiezen heb? Nee, dit is mijn nuchtere ik.
pi_135967570
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 13:19 schreef SiIk het volgende:
_O-
pi_135967772
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:48 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Klopt. Ik heb minder schijt dronken maar weinig schijt nuchter gok ik. En ach, dat verdwijnt wel door te oefenen. Dat moet ik maar doen inderdaad. En wiet ja, bedankt mam ;) ga ik ook niet proberen te ontkennen. Of denk je dat ik nu een fles whiskey achter de kiezen heb? Nee, dit is mijn nuchtere ik.
Haha "mam" _O-

Nee hoor ik geloof dat je nu wel nuchter bent :P
  zondag 26 januari 2014 @ 17:23:53 #81
203089 Scuidward
pi_135968865
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 16:55 schreef complicate het volgende:

[..]

Haha "mam" _O-

Nee hoor ik geloof dat je nu wel nuchter bent :P
Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.
pi_135969035
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 17:23 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Top. En ik vind namen persoonlijk bijzaak, is toch maar een stempel. Mijn plan nu is om te ouwehoeren en dan pas de naam te vragen bij het nummer, scheelt gewoon een hoop gedoe en gezeik i.m.o. Hoewel ik wel weet dat als je de naam een paar keer zegt etc. dit in de hersenen positief werkt? Gelezen dacht ik.
Met het (be)noemen van de naam voelt de persoon in kwestie zich serieus genomen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')