quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vraag je jezelf wel eens af waar het aan kan liggen of ben je net zoals Faxie er van overtuigd dat je ''God's gift to women'' bent en niks fout kan doen?
Op je 20ste moet je niet eens je aantal sex partners kunnen tellen op 2 handen! Als je onder dat aantal tel je niet mee in het leven!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:24 schreef Cassandra87 het volgende:
20 is wel heel schandalig, je hoort tegenwoordig op je 13e al ontmaagd te zijn
Mijn hartje wat doe jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Op je 20ste moet je niet eens je aantal sex partners kunnen tellen op 2 handen! Als je onder dat aantal tel je niet mee in het leven!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn hartje wat doe je
Jeetje, dat hoor je tegenwoordig niet vaak bij vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You are the only exception
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mijn hartje wat doe je
Geeft niks hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
Nou ja, het is wel duidelijk dat het dus aan je sociale vaardigheden in het dagelijks leven ligt.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister de date gehad met dat andere meisje. Meisje in kwestie begroet met 3 zoenen, ze heeft geen moment met haar telefoon gespeeld en toen we naar huis wilde vroeg ze of ik meeliep naar haar auto.
Daar vertelde ze dat ze het leuk vond en dat ze me ging appen. Geen knuffel, maar het is al beter dan die van maNdag.. Dacht ik
Ook deze heeft gezegd dat het niks word. Ik heb gevraagd waar het aan lag maar de ' klik' is er niet voor haar. Het lag niet aan mij of aan mijn houding zei ze.
Begin beetje hoop te verliezen zo. Na 20 jaar oud zijn en nooit echt gezoend te hebben of iets...
Dat denk ik juist niet, ik ben super onzeker over mijzelf. Maar at straal ik niet uit heb ik het idee. We hebben gelachen gister en met die van maandag ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:11 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vraag je jezelf wel eens af waar het aan kan liggen of ben je net zoals Faxie er van overtuigd dat je ''God's gift to women'' bent en niks fout kan doen?
zoals?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel duidelijk dat het dus aan je sociale vaardigheden in het dagelijks leven ligt.
Je straalt veel meer uit dan je denkt. Al is het maar hoe je je vingers/hand houd bv. Zoveel zit er in nonverbale communicatie, dat kan je je haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
Maar at straal ik niet uit heb ik het ide
Al denk je niet dat je het uitstraalt als je onzeker bent over jezelf pikken mensen dat op. Ook al ben je overtuigd van niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat denk ik juist niet, ik ben super onzeker over mijzelf. Maar at straal ik niet uit heb ik het idee. We hebben gelachen gister en met die van maandag ook.
Je denkt te zwart/wit. Sws durven veel mensen het niet snel af te kappen en proberen ze maar het beste ervan te maken. Dat is grotendeels beleefdheid. Je post ook over elk wissewasje een topic, ben je zo onzeker?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:41 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
zoals?
We hebben daar 2.5 uur gezeten, en ieder 2 drankjes op.
Het lijkt me dat als het echt daaraan lag het veel korter zou duren. En ze me niet vroeg om mee te lopen naar haar auto.
Dat verschilt heel erg van persoon tot persoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je straalt veel meer uit dan je denkt. Al is het maar hoe je je vingers/hand houd bv. Zoveel zit er in nonverbale communicatie, dat kan je je haast niet voorstellen.
Je kan op je gemak zijn erg moeilijk spelen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:47 schreef rolklem het volgende:
[..]
Dat verschilt heel erg van persoon tot persoon.
Ze zei dat het niet aan mijn houding lag. Misschien is het gewoon ''pech'' 2 keer achter elkaar in een week.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je denkt te zwart/wit. Sws durven veel mensen het niet snel af te kappen en proberen ze maar het beste ervan te maken. Dat is grotendeels beleefdheid. Je post ook over elk wissewasje een topic, ben je zo onzeker?
Je had toch ook allemaal problemen met vrouwelijke collega's?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ze zei dat het niet aan mijn houding lag. Misschien is het gewoon ''pech'' 2 keer achter elkaar in een week.
Ga je nou alles wat ik heb getypt op dit forum tegen mij gebruiken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je had toch ook allemaal problemen met vrouwelijke collega's?
Het kan wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je kan op je gemak zijn erg moeilijk spelen.
Ik zeg niet dat het niet kan maar als je zelfvertrouwen al niet hoog is word het er niet makkelijker op om relaxed over te komen.quote:
Relaxed is écht niet hetzelfde al zelfvertrouwen hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niet kan maar als je zelfvertrouwen al niet hoog is word het er niet makkelijker op om relaxed over te komen.
Zo bedoelde ik dat niet echt hehe, meer als relaxed/gemak spelen zonder zelfvertrouwen maakt het nog moeilijkerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:54 schreef rolklem het volgende:
[..]
Relaxed is écht niet hetzelfde al zelfvertrouwen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |