abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135808225

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_135808288
Laat maar komen ^O^
pi_135808376
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zaterdag komt wel emand langs, maar dat is niet echt een date. Gewoon vriendschappelijk. Wellicht gaan we samen op vakantie.
Ok, geen mogelijkheid tot meer?....
pi_135808479
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dat is ook de sleutel, en natuurlijk overal het leuke van inzien dan vinden mensen het ook leuk om bij jou te zijn.
Hoe is het met jou eigenlijk? Nog wat chicks versierd?
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:08:47 #5
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135808549
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Zaterdag komt wel emand langs, maar dat is niet echt een date. Gewoon vriendschappelijk. Wellicht gaan we samen op vakantie.
Player ben je ook he? :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135808576
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok, geen mogelijkheid tot meer?....
Nah, ze is wel leuk hoor, maar ik zie er geen relatiepotentieel in. Zij ook niet vermoed ik.
pi_135808595
quote:
17s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Player ben je ook he? :D
Mwa niet echt :P
pi_135808760
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Hoe is het met jou eigenlijk? Nog wat chicks versierd?
Goed goed!.

Heb wel aardig wat versierd en genoten toen ik in NL was om het zo maar te zeggen, heb daar ook met een meid afgesproken die ik een jaar geleden had ontmoet en in de tussen tijd veel heb lopen skypen en die ik leuk vond maar er nooit iets van gekomen was, heb daar nu een long distance relatie mee :P.

Verder heb ik hier in Miami tot op heden niks versierd en heb daar wel vrede mee :P, ben er achter gekomen dat de meiden in NL veel leuker zijn en heb nu een vriendin dus that's that.

Ik had onlangs nog met een paar gasten een gesprek waar hun allemaal ook zeiden van "ik ben geen casanova maar heel veel meiden in Miami zijn echt moeilijk/bitchy/high maintenance"
Waz met jou!
pi_135809698
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:15 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Goed goed!.

Heb wel aardig wat versierd en genoten toen ik in NL was om het zo maar te zeggen, heb daar ook met een meid afgesproken die ik een jaar geleden had ontmoet en in de tussen tijd veel heb lopen skypen en die ik leuk vond maar er nooit iets van gekomen was, heb daar nu een long distance relatie mee :P.

Verder heb ik hier in Miami tot op heden niks versierd en heb daar wel vrede mee :P, ben er achter gekomen dat de meiden in NL veel leuker zijn en heb nu een vriendin dus that's that.

Ik had onlangs nog met een paar gasten een gesprek waar hun allemaal ook zeiden van "ik ben geen casanova maar heel veel meiden in Miami zijn echt moeilijk/bitchy/high maintenance"
Fijn om te horen. :Y

Long distance relatie (NL-Miami) , valt dat mee?

Zou het kunnen dat je meer jezelf kunt zijn in het buitenland (NL) en het daarom dus relaxer vindt om daar meiden te versieren? Soort van vakantiegevoel enz. Want als ik het van sommige users hier hoor, zijn meiden in NL “bitchy/high maintenance” ofzo en is het daarom moeilijk voor hen om te versieren e.d.

Maar ik vind het in ieder geval mooi dat je jezelf kunt zijn, hopelijk ook in Miami. :P
pi_135809983
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:39 schreef complicate het volgende:

[..]

Fijn om te horen. :Y

Long distance relatie (NL-Miami) , valt dat mee?

Zou het kunnen dat je meer jezelf kunt zijn in het buitenland (NL) en het daarom dus relaxer vindt om daar meiden te versieren? Soort van vakantiegevoel enz. Want als ik het van sommige users hier hoor, zijn meiden in NL “bitchy/high maintenance” ofzo en is het daarom moeilijk voor hen om te versieren e.d.

Maar ik vind het in ieder geval mooi dat je jezelf kunt zijn, hopelijk ook in Miami. :P
Dankje! :)

Ja nja het is wel zwaar hoor, maar tot nu toe gaat het goed, veel skypen maar elkaar ook de ruimte geven om te doen wat je moet doen (wat bij mijn vorige vriendin niet het geval was).

plannen maken om in de zomer elkaar weer te zien en ik dan weer in de winter naar NL.

Ik zie het denk ik net anders, in NL voel ik me op dat gebied denk ik meer thuis dan hier in Miami.
Het is opzicht wel grappig hoe het kan verschillen per locatie, maar over het algemeen hoor en lees ik wel vaker dat Miami net wat moeilijker is omdat het echt zo een plek is waar status, geld en looks een stuk belangrijker zijn.
Waz met jou!
pi_135810052
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nah, ze is wel leuk hoor, maar ik zie er geen relatiepotentieel in. Zij ook niet vermoed ik.
Wat niet is kan nog komen haha :P
pi_135810076
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:51 schreef complicate het volgende:

[..]

Wat niet is kan nog komen haha :P
Dat is zo.
pi_135824569
Nou goed, daar was ik dan.

maandag een date gehad met een meisje van tinder. In het begin was het een beetje oppervlakkig, maar hoe later het werd hoe gezelliger ook.

tot het moment dat ze weer naar huis ging had ik een goed gevoel erover. Tot ze zei; ik app je wel. En daarna de trein instapte zonder een knuffel of iets. Ze heeft me laten weten dat het niksword en dat ze graag ''vrienden'' wilt blijven. Mar ik weet niet of ik daar zo blij van word.

Morgen wel weer een date met een ander meisje van tinder, welke van haarzelf heel onzeker overkomt. het contact verloopt oppervlakkig maar ze praat wel iedere keer uit haarzelf ( en wilde graag een date zelf.)

Ik zie het wel hoe het loopt.
pi_135824846
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:56 schreef Vlaggenroof het volgende:

tot het moment dat ze weer naar huis ging had ik een goed gevoel erover. Tot ze zei; ik app je wel. En daarna de trein instapte zonder een knuffel of iets. Ze heeft me laten weten dat het niksword en dat ze graag ''vrienden'' wilt blijven. Mar ik weet niet of ik daar zo blij van word.

Dat betekent gewoon dat ze het nog een beetje wil sugarcoaten in plaats van je keihard af te wijzen en je er uiteindelijk niks meer van hoort. Je hoeft je dus geen zorgen meer te maken of jij daar blij van gaat worden verder.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:00:40 #15
334030 Raggingbull
Raw to the core!
pi_135824930
YIHAA morgen een date ^^ lets hope for the best
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.
Niemand kent het gewicht van de last waaronder een ander gebukt gaat - George Herbert.
pi_135825048
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat betekent gewoon dat ze het nog een beetje wil sugarcoaten in plaats van je keihard af te wijzen en je er uiteindelijk niks meer van hoort. Je hoeft je dus geen zorgen meer te maken of jij daar blij van gaat worden verder.
Ik bedoel meer in de zin van; uiteindelijk breekt het toch en dan zal het zwaarder zijn dan nu.
pi_135825306
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:02 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Ik bedoel meer in de zin van; uiteindelijk breekt het toch en dan zal het zwaarder zijn dan nu.
En ik bedoelde dat laatste ook meer sarcastisch. Maar hoezo is het nu zwaar? Je hebt haar één keer gezien.
pi_135825339
quote:
15s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

En ik bedoelde dat laatste ook meer sarcastisch. Maar hoezo is het nu zwaar? Je hebt haar één keer gezien.
Het contact was heel intensief.
pi_135825443
:') Laat ook maar. Veel plezier morgen op de andere date.
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:21:15 #20
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135826622
Komend weekend date nummer drie. Ik ben benieuwd of de lijn der ontwikkelingen verder gaat.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 23 januari 2014 @ 00:29:31 #21
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_135834506
Ik blijf afhankelijk van externe factoren voor mijn goede humeur (voorlopig), maar ik bepaal wel vaker zelf mijn koers om gelukkiger en zelfverzekerder te worden en daardoor interessanter te zijn voor potentiele dates :)

Vanavond bijvoorbeeld een avondje uit en een groepje reisgenoten geritseld voor de zomer *O*
Nu alleen nog een leuke dame in mijn buurt. Bij nader inzien: is eigenlijk niet eens zo noodzakelijk, ik ben al twee jaar bij vlagen gelukkig zonder leuke dame :Y
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_135844719
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Dankje! :)

Ja nja het is wel zwaar hoor, maar tot nu toe gaat het goed, veel skypen maar elkaar ook de ruimte geven om te doen wat je moet doen (wat bij mijn vorige vriendin niet het geval was).

plannen maken om in de zomer elkaar weer te zien en ik dan weer in de winter naar NL.
mm ok, Misschien is R&P / Vriend/vriendin in het buitenland #13 iets voor jou zijn ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:21 schreef yats het volgende:
Komend weekend date nummer drie. Ik ben benieuwd of de lijn der ontwikkelingen verder gaat.
Hehe binnenkort ga je nog een dating-agenda houden om namen e.d. niet te vergeten :P
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:08:30 #23
416931 yats
(non) Average Joe
pi_135853578
quote:
Hehe binnenkort ga je nog een dating-agenda houden om namen e.d. niet te vergeten :P
Hahaha, dat zou me verbazen. Ik hou het bij een persoon tegelijk om mee te daten. Ik ben niet het type dat meerdere vrouwen tegelijk 'uittest' zeg maar. :@
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_135884400
Gister de date gehad met dat andere meisje. Meisje in kwestie begroet met 3 zoenen, ze heeft geen moment met haar telefoon gespeeld en toen we naar huis wilde vroeg ze of ik meeliep naar haar auto.

Daar vertelde ze dat ze het leuk vond en dat ze me ging appen. Geen knuffel, maar het is al beter dan die van maNdag.. Dacht ik

Ook deze heeft gezegd dat het niks word. Ik heb gevraagd waar het aan lag maar de ' klik' is er niet voor haar. Het lag niet aan mij of aan mijn houding zei ze.

Begin beetje hoop te verliezen zo. Na 20 jaar oud zijn en nooit echt gezoend te hebben of iets...
pi_135892346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister de date gehad met dat andere meisje. Meisje in kwestie begroet met 3 zoenen, ze heeft geen moment met haar telefoon gespeeld en toen we naar huis wilde vroeg ze of ik meeliep naar haar auto.

Daar vertelde ze dat ze het leuk vond en dat ze me ging appen. Geen knuffel, maar het is al beter dan die van maNdag.. Dacht ik

Ook deze heeft gezegd dat het niks word. Ik heb gevraagd waar het aan lag maar de ' klik' is er niet voor haar. Het lag niet aan mij of aan mijn houding zei ze.

Begin beetje hoop te verliezen zo. Na 20 jaar oud zijn en nooit echt gezoend te hebben of iets...
Vraag je jezelf wel eens af waar het aan kan liggen of ben je net zoals Faxie er van overtuigd dat je ''God's gift to women'' bent en niks fout kan doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')