Ok, geen mogelijkheid tot meer?....quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zaterdag komt wel emand langs, maar dat is niet echt een date. Gewoon vriendschappelijk. Wellicht gaan we samen op vakantie.
Hoe is het met jou eigenlijk? Nog wat chicks versierd?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dat is ook de sleutel, en natuurlijk overal het leuke van inzien dan vinden mensen het ook leuk om bij jou te zijn.
Player ben je ook he?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zaterdag komt wel emand langs, maar dat is niet echt een date. Gewoon vriendschappelijk. Wellicht gaan we samen op vakantie.
Nah, ze is wel leuk hoor, maar ik zie er geen relatiepotentieel in. Zij ook niet vermoed ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok, geen mogelijkheid tot meer?....
Goed goed!.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:06 schreef complicate het volgende:
[..]
Hoe is het met jou eigenlijk? Nog wat chicks versierd?
Fijn om te horen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:15 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Goed goed!.
Heb wel aardig wat versierd en genoten toen ik in NL was om het zo maar te zeggen, heb daar ook met een meid afgesproken die ik een jaar geleden had ontmoet en in de tussen tijd veel heb lopen skypen en die ik leuk vond maar er nooit iets van gekomen was, heb daar nu een long distance relatie mee.
Verder heb ik hier in Miami tot op heden niks versierd en heb daar wel vrede mee, ben er achter gekomen dat de meiden in NL veel leuker zijn en heb nu een vriendin dus that's that.
Ik had onlangs nog met een paar gasten een gesprek waar hun allemaal ook zeiden van "ik ben geen casanova maar heel veel meiden in Miami zijn echt moeilijk/bitchy/high maintenance"
Dankje!quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:39 schreef complicate het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Long distance relatie (NL-Miami) , valt dat mee?
Zou het kunnen dat je meer jezelf kunt zijn in het buitenland (NL) en het daarom dus relaxer vindt om daar meiden te versieren? Soort van vakantiegevoel enz. Want als ik het van sommige users hier hoor, zijn meiden in NL “bitchy/high maintenance” ofzo en is het daarom moeilijk voor hen om te versieren e.d.
Maar ik vind het in ieder geval mooi dat je jezelf kunt zijn, hopelijk ook in Miami.
Wat niet is kan nog komen hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nah, ze is wel leuk hoor, maar ik zie er geen relatiepotentieel in. Zij ook niet vermoed ik.
Dat is zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen haha
Dat betekent gewoon dat ze het nog een beetje wil sugarcoaten in plaats van je keihard af te wijzen en je er uiteindelijk niks meer van hoort. Je hoeft je dus geen zorgen meer te maken of jij daar blij van gaat worden verder.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:56 schreef Vlaggenroof het volgende:
tot het moment dat ze weer naar huis ging had ik een goed gevoel erover. Tot ze zei; ik app je wel. En daarna de trein instapte zonder een knuffel of iets. Ze heeft me laten weten dat het niksword en dat ze graag ''vrienden'' wilt blijven. Mar ik weet niet of ik daar zo blij van word.
Ik bedoel meer in de zin van; uiteindelijk breekt het toch en dan zal het zwaarder zijn dan nu.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat betekent gewoon dat ze het nog een beetje wil sugarcoaten in plaats van je keihard af te wijzen en je er uiteindelijk niks meer van hoort. Je hoeft je dus geen zorgen meer te maken of jij daar blij van gaat worden verder.
En ik bedoelde dat laatste ook meer sarcastisch. Maar hoezo is het nu zwaar? Je hebt haar één keer gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de zin van; uiteindelijk breekt het toch en dan zal het zwaarder zijn dan nu.
Het contact was heel intensief.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:06 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En ik bedoelde dat laatste ook meer sarcastisch. Maar hoezo is het nu zwaar? Je hebt haar één keer gezien.
mm ok, Misschien is R&P / Vriend/vriendin in het buitenland #13 iets voor jou zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Dankje!![]()
Ja nja het is wel zwaar hoor, maar tot nu toe gaat het goed, veel skypen maar elkaar ook de ruimte geven om te doen wat je moet doen (wat bij mijn vorige vriendin niet het geval was).
plannen maken om in de zomer elkaar weer te zien en ik dan weer in de winter naar NL.
Hehe binnenkort ga je nog een dating-agenda houden om namen e.d. niet te vergetenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:21 schreef yats het volgende:
Komend weekend date nummer drie. Ik ben benieuwd of de lijn der ontwikkelingen verder gaat.
Hahaha, dat zou me verbazen. Ik hou het bij een persoon tegelijk om mee te daten. Ik ben niet het type dat meerdere vrouwen tegelijk 'uittest' zeg maar.quote:Hehe binnenkort ga je nog een dating-agenda houden om namen e.d. niet te vergeten
Vraag je jezelf wel eens af waar het aan kan liggen of ben je net zoals Faxie er van overtuigd dat je ''God's gift to women'' bent en niks fout kan doen?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Vlaggenroof het volgende:
Gister de date gehad met dat andere meisje. Meisje in kwestie begroet met 3 zoenen, ze heeft geen moment met haar telefoon gespeeld en toen we naar huis wilde vroeg ze of ik meeliep naar haar auto.
Daar vertelde ze dat ze het leuk vond en dat ze me ging appen. Geen knuffel, maar het is al beter dan die van maNdag.. Dacht ik
Ook deze heeft gezegd dat het niks word. Ik heb gevraagd waar het aan lag maar de ' klik' is er niet voor haar. Het lag niet aan mij of aan mijn houding zei ze.
Begin beetje hoop te verliezen zo. Na 20 jaar oud zijn en nooit echt gezoend te hebben of iets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |