Je bent in ieder geval goed gecamoufleerd als je vogels gaat fotograferen!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meest recente foto-gerelateerde aanschafF-Stop Satori Malibu met een 'Small pro' ICU - die zo small nog niet is
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:58 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je bent in ieder geval goed gecamoufleerd als je vogels gaat fotograferen!
62 liter, da's een beste fotorugzakquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn meest recente foto-gerelateerde aanschafF-Stop Satori Malibu met een 'Small pro' ICU - die zo small nog niet is
Maand Sri Lankaquote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef Ener-G het volgende:
[..]
62 liter, da's een beste fotorugzakPlannen?
[..]
Je bent in ieder geval goed gecamoufleerd als je vogels gaat fotograferen!
[..]
Je bent in ieder geval goed gecamoufleerd als je vogels puffins gaat fotograferen!
Die ICU kan inprincipe in iedere tas om die als cameratas te laten dienen, maar de vorige keer hadden we een Vanguard Oregon geleend, ietsje kleiner als deze, en in de praktijk ging die gewoon altijd mee. Kunnen mooi de flesjes water en de bananen in.quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:07 schreef Ener-G het volgende:
Ha cool.. mag wel hopen dat je ook nog een klein tasje hebt om je fotomeuk in te doen, anders moet je dat grote ding overal meeslepen
In Indonesie en Thailand dumpte ik iig mn grote backpack (nou ja 'groot', 50L) in het hostel/hotel en ging ik op pad met een kleinere dagrugzak.
Heeft 'ie een panoramamodus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar góed, mocht er straks iemand interesse hebben in een gereviseerde 1DsMark3 let me know. Worden ook wat andere aanpassingen gedaan aan o.a. de multicontroller.
En wifi voor instagram?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar góed, mocht er straks iemand interesse hebben in een gereviseerde 1DsMark3 let me know. Worden ook wat andere aanpassingen gedaan aan o.a. de multicontroller.
Topic kaap met tetten!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:25 schreef Xilantof het volgende:
Zeg! Ik ga echt dat hele vorige deel niet meer terug lezen hoor, heb ik wat gemist?
Hoezo verkopen? Nog een 1dX erbij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |