Volgens mij is het ontwerp niet erg veel vernieuwd de afgelopen tijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Toen ook al, maar je moet blijven vernieuwen.
Sssst, dat weet de klant nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volgens mij is het ontwerp niet erg veel vernieuwd de afgelopen tijd.
New! version 2.0! Nu nog witter!quote:
Roomblanke borstenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
New! version 2.0! Nu nog witter!
Mijn vriend kijkt nauwelijks op al loop ik halfnaakt rond.... Wat doe ik verkeerd? Of zijn sommige mannen gewoon koel....quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:30 schreef Seikcid het volgende:
Heb vriendin zover dat ze thuis nog zelden een bh draagt.
En volgend jaar heb je haar zover dat ze ook haar tshirt uit durft te doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:30 schreef Seikcid het volgende:
Heb vriendin zover dat ze thuis nog zelden een bh draagt.
Dit is retorisch hoop ik?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:38 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Mijn vriend kijkt nauwelijks op al loop ik halfnaakt rond.... Wat doe ik verkeerd? Of zijn sommige mannen gewoon koel....
Gewenning he? Het moet wel een beetje spannend blijven vind ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:38 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Mijn vriend kijkt nauwelijks op al loop ik halfnaakt rond.... Wat doe ik verkeerd? Of zijn sommige mannen gewoon koel....
Nooit naakt in huize HW lopenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewenning he? Het moet wel een beetje spannend blijven vind ik.
Mag wel hoorquote:
Het was al vanaf het begin zo.... Ik heb een mooi lichaam, dus daar zal het niet aan liggen. Gewoon een stijve kaaskop?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewenning he? Het moet wel een beetje spannend blijven vind ik.
Gaat dat normaal zo snel dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En volgend jaar heb je haar zover dat ze ook haar tshirt uit durft te doen?
Ik heb geen idee, ik ken hem nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Het was al vanaf het begin zo.... Ik heb een mooi lichaam, dus daar zal het niet aan liggen. Gewoon een stijve kaaskop?
bronquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken hem niet.
Maar ik vind het wel logisch dat als iemand 24/7 naakt rondloopt dat er niet 24/7 geil op gereageerd wordt natuurlijk.
Dat slaat gewoon nergens op in dit gevalquote:
Wiens kloon ben jij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Het was al vanaf het begin zo.... Ik heb een mooi lichaam, dus daar zal het niet aan liggen. Gewoon een stijve kaaskop?
weet ik, ik betrek mezelf er gewoon bij en ga zometeen vast weer een discussie met mijzelf aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat slaat gewoon nergens op in dit geval.
Dat halfnaakt rondlopen is een gezegde. Ik loop niet halfnaakt rond. Maar soms zit ik naast hem op de bank en laat ik een halve tiet zien, maar nee, meneer kijkt niet op.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik ken hem niet.
Maar ik vind het wel logisch dat als iemand 24/7 naakt rondloopt dat er niet 24/7 geil op gereageerd wordt natuurlijk.
Dan zal ie wel vreemd gaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Dat halfnaakt rondlopen is een gezegde. Ik loop niet halfnaakt rond. Maar soms zit ik naast hem op de bank en laat ik een halve tiet zien, maar nee, meneer kijkt niet op.
Hij is met andere dingen bezigquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef Yasmi het volgende:
Dat halfnaakt rondlopen is een gezegde. Ik loop niet halfnaakt rond. Maar soms zit ik naast hem op de bank en laat ik een halve tiet zien, maar nee, meneer kijkt niet op.
Lol!quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wiens kloon ben jij?
Vrouwen op Fok hebben namelijk helemaal geen mooi lichaam
#datweettochiedereen
I beg to differquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wiens kloon ben jij?
Vrouwen op Fok hebben namelijk helemaal geen mooi lichaam
#datweettochiedereen
Beuaty is in the eye of the beholder. Jij zou nog een meisje batsen ook al had ze spitse knietjes! EW!quote:
Ik geef het toequote:Op woensdag 22 januari 2014 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Beuaty is in the eye of the beholder. Jij zou nog een meisje batsen ook al had ze spitse knietjes! EW!
Ik mag hopen dat alle knieen in japan spits zijn!!! DUS!!!!!!!!quote:
Ik doe nooit aan goedkope homo-grappenquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
Wie zijn al die mensen?!
De autist in mij rent hysterische rondjes en trekt plukken blonde krullen uit mijn hoofd!
Nee HW, de open deur van de autist "in mij" hoeft NIET te worden ingetrapt
Ik hoop dat alle jappen homofoob zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat alle knieen in japan spits zijn!!! DUS!!!!!!!!
Waarom dan niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan goedkope homo-grappen.
alles op fok is toch een 'goedkope' grapquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das toch zielig!
Grappen maken over een ziekte kan gewoon niet.
Weet je wel niet wat zo'n abbo kost.. niets goedkoop aan fokquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
alles op fok is toch een 'goedkope' grap
is ze alweer zo oud?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef Seikcid het volgende:
Vriendin is gewoon vogelvrij als ze halfnaakt rondloopt. Zelfs na 8 jaar.
maar was wel een voorspelbare goedkope opmerking van mij.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet je wel niet wat zo'n abbo kost.. niets goedkoop aan fok
Misschien ben je niet zo heet als je denkt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:45 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Wij hebben regelmatig blote-billen-petsen-gevechtjesquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik bespring mrs. stbabylon niet gelijk als ze half naakt rond loopt, maar ik betast haar zeer zeker als ze in blote borsten en/of billen langs loopt
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat alle jappen homofoob zijn.
Nou, ik was wel anders gewend. Mijn vorige vriend kon nooit van me afblijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien ben je niet zo heet als je denkt?
Nee even serieus, het is toch gewoon logisch dat als je elkaar veel ziet en veel naakt ziet dat je dan geen instant boner meer krijgt als er een shirtje uit gaat
Kheb t al zwaar zat hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Das toch zielig!
Grappen maken over een ziekte kan gewoon niet.
Dat bedoel ik!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik bespring mrs. stbabylon niet gelijk als ze half naakt rond loopt, maar ik betast haar zeer zeker als ze in blote borsten en/of billen langs loopt
Tja.. iedereen is andersquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Nou, ik was wel anders gewend. Mijn vorige vriend kon nooit van me afblijven.
het is wat, volwassen wordenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Komt door je fotoboek.quote:
Misschien moet je dat met hem bespreken ipv in een vreemde SCquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:07 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ja, he. Maar ik mis de passie wel...
Dan hoop ik nooit volwassen te worden. Ik ben nog steeds ENORM fan van de borsten en billen van mrs. stbabylon.quote:
*plakt een nep snorretje op en gaat op een foeilelijke Amerikaanse bank zitten*quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:05 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ik ook van de piemel van mijn lief maar dat wil echt niet zeggen dat ik er meteen op knal als hij van de douche naar de slaapkamer loopt of zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan hoop ik nooit volwassen te worden. Ik ben nog steeds ENORM fan van de borsten en billen van mrs. stbabylon.
Soms helpt anoniem met anonieme mensen praten een stuk beter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet je dat met hem bespreken ipv in een vreemde SC
Passie is toch veel meer dan enkel elkaar bespringen bij een beetje blootquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:07 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ja, he. Maar ik mis de passie wel...
Maar wij weten toch niet waarom ie minder zin heeftquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Soms helpt anoniem met anonieme mensen praten een stuk beter.
Die vreemd weet toch ook niet waarom hij minder zin hefet dan haar vorige vriend? Die weet alleen hoe het bij hem zit. Verwacht antwoord "tja zo ben ik nu eenmaal"quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
Maar wij weten toch niet waarom ie minder zin heeft
Soms helpt het ja, maar het ligt wel erg aan het probleem
de meesten maken er purplesharks van,quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:07 schreef Ang3l het volgende:
Waarom leest mijn zieke geest purplesnake ipv purplesparks?
Onverbeterlijk
Ik dacht dat ze ook bedoelde dat er minder passie was dan in het begin van de verkeringquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vreemd weet toch ook niet waarom hij minder zin hefet dan haar vorige vriend? Die weet alleen hoe het bij hem zit. Verwacht antwoord "tja zo ben ik nu eenmaal"
Maar dat zegt ze ook niet. Hij reageert helemaal niet. Terwijl ik toch wel even streel, knijp of petsquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ook van de piemel van mijn lief maar dat wil echt niet zeggen dat ik er meteen op knal als hij van de douche naar de slaapkamer loopt of zo
erg onpraktisch ook
Die bestaan niet eensquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:11 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
de meesten maken er purplesharks van,
Ach ja, laat ook maar. Hij is verder wel erg lief en ik ben altijd bij hem op de eerste plaats.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Maar wij weten toch niet waarom ie minder zin heeft
Soms helpt het ja, maar het ligt wel erg aan het probleem
Zei ik dat dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Passie is toch veel meer dan enkel elkaar bespringen bij een beetje bloot
Ja ok, dat is ook wel weer logischquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:04 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef Yasmi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze ook bedoelde dat er minder passie was dan in het begin van de verkering
En tja tis maar net hoe je passie ziet.quote:
Ook gezellig, maar bij een shark heb ik andere associaties dan bij "een paarse slang".quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:11 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
de meesten maken er purplesharks van,
Dat doe ik af en toe, maar echt niet continuequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze ook niet. Hij reageert helemaal niet. Terwijl ik toch wel even streel, knijp of pets
Oh, daar staat mijn vriendin zeker niet altijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:11 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ach ja, laat ook maar. Hij is verder wel erg lief en ik ben altijd bij hem op de eerste plaats.
Ja sorry hoor, maar als ik eenmaal met GTA V bezig ben en mijn wijf komt met haar blote tetsers voor dat scherm voorbijspringen dan heb ik ook ff de neiging haar weg te duwen ipv te betastenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dat zegt ze ook niet. Hij reageert helemaal niet. Terwijl ik toch wel even streel, knijp of pets
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook gezellig, maar bij een shark heb ik andere associaties dan bij "een paarse slang".
Hoe dan ook: spark spark spark!
Hoi
oh my bad, ik lees ook maar halfquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
En tja tis maar net hoe je passie ziet.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar als ik eenmaal met GTA V bezig ben en mijn wijf komt met haar blote tetsers voor dat scherm voorbijspringen dan heb ik ook ff de neiging haar weg te duwen ipv te betasten
Behalve als Matthijs van nieuwkerk op TV is, dan staat Matthijs op de eerste plaats?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:11 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ach ja, laat ook maar. Hij is verder wel erg lief en ik ben altijd bij hem op de eerste plaats.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe, maar echt niet continue
Wij hebben zelden kleren aan als we alleen thuis zijndan moet ik veel te vaak onderbreken wat ik aan het doen ben als hij voorbij hobbelt
Ik moet wel, anders wordt de buurvrouw gekquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat doe ik af en toe, maar echt niet continue
Wij hebben zelden kleren aan als we alleen thuis zijndan moet ik veel te vaak onderbreken wat ik aan het doen ben als hij voorbij hobbelt
"Maar buurman.. wat doet u nu"quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet wel, anders wordt de buurvrouw gek
Die stond al voor t raam toen ik alleen nog maar shirtloos de vaatwasser aan t inruimen was
Ja, dan wel. Maar kom op, dan heb je haar niet goed opgevoed. Dan moet ze bier en bitterballen komen brengen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar als ik eenmaal met GTA V bezig ben en mijn wijf komt met haar blote tetsers voor dat scherm voorbijspringen dan heb ik ook ff de neiging haar weg te duwen ipv te betasten
"De vaatwasser inruimen! Now leave me alone woman!!!"quote:
Ja ze mag ook ondertussen best ff deepthroaten of zo, maar ga gvd voor dat scherm weg zeg ik je!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar kom op, dan heb je haar niet goed opgevoed. Dan moet ze bier en bitterballen komen brengen.
Die is leeg,....quote:
Of op d'r knietjes tussen je benen voor wat "force feedback" zorgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, dan wel. Maar kom op, dan heb je haar niet goed opgevoed. Dan moet ze bier en bitterballen komen brengen.
Dat kan toch ook naakt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou precies! Ik ben een PC-gamer, dus bij mij kan ze dan mooi onder het bureau.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ze mag ook ondertussen best ff deepthroaten of zo, maar ga gvd voor dat scherm weg zeg ik je!
Ik doe kei veel met de buurvrouw!quote:
Haha, zo'n beetje. Maar ik bedoel dat wanneer het er echt op aankomt, dat ik altijd prioriteit ben/of heb?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve als Matthijs van nieuwkerk op TV is, dan staat Matthijs op de eerste plaats?
Naakt prima, game is niet fulltime 100% aandacht. Maar ze moet er niet voor gaan staan. Het is geen frigging voetbal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook naakt?
Dan heb je helemaal een probleem, 1 hand om te petsen, 1 voor de bitterbal, 1 voor het bier en ook nog 1 voor je spel?
Lowlandsquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe kei veel met de buurvrouw!
Musicals, shoppen, naar Lowlands gaan, in 1 bed slapen, stappen, op vakantie naar NY gaan.....
De buurman is blij met me
Dat je dan per ongeluk met zo'n gloeiend hete bitterbal in je klauwen op die reet petst. heb je dat gezeik weer!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat kan toch ook naakt?
Dan heb je helemaal een probleem, 1 hand om te petsen, 1 voor de bitterbal, 1 voor het bier en ook nog 1 voor je spel?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naakt prima, game is niet fulltime 100% aandacht. Maar ze moet er niet voor gaan staan. Het is geen frigging voetbal.
Saaaaaai. daarom zei ik dat ik passie mis. Maar echt, het is verder een bovenstebeste man, hoor!quote:
Ik lig gewoon op de bank, dus ze kan best de grond opquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou precies! Ik ben een PC-gamer, dus bij mij kan ze dan mooi onder het bureau.
Ik moet mijn anti-voetbal-recalcitrantie een beetje opwarmen voor vanavond. Ik ga echt minstens 18x vragen wat buitenspel isquote:
Nep-homo, met je vrouwenwijshedenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lig gewoon op de bank, dus ze kan best de grond op
Niet te hoog omhoog komen met dat kruintje and all is well.
Nouja voor zover ik doorhad hadden we het enkel nog over blote lichaamsdelen en niet perse over de seks.. dus zag de passie daar ook niet aan gekoppeldquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:18 schreef Yasmi het volgende:
Saaaaaai. daarom zei ik dat ik passie mis. Maar echt, het is verder een bovenstebeste man, hoor!
Dat te hoog gebeurt automatisch bij mijquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik lig gewoon op de bank, dus ze kan best de grond op
Niet te hoog omhoog komen met dat kruintje and all is well.
Ik wist t!quote:
Is al wel langer terug dan de telefoon discussiequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist t!
Nou, kom maar met je tirade en je epsitel over hoe je Lowlands de rug toekeerde en inruiklde voor het o zoveel betere zwarte cross. Want dat verhaal hebben we nog NIET gehoord
Zwarte Cross zonder Metal weide is ook maar een laf festivalquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist t!
Nou, kom maar met je tirade en je epsitel over hoe je Lowlands de rug toekeerde en inruiklde voor het o zoveel betere zwarte cross. Want dat verhaal hebben we nog NIET gehoord
Wacht even. Hij kijkt niet nara je als je naakt rondloopt. Hij doet niks met je. De passie is weg. En de seks is saai?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:18 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Saaaaaai. daarom zei ik dat ik passie mis. Maar echt, het is verder een bovenstebeste man, hoor!
Hehe Jij wijfquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik moet mijn anti-voetbal-recalcitrantie een beetje opwarmen voor vanavond. Ik ga echt minstens 18x vragen wat buitenspel is
Echt, R&P zou een ingebouwd mechanisme moeten hebben waarbij dat als eerst gepost word in elk topicquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het er al eens over gehad dan met hem?
Hij is homoquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even. Hij kijkt niet nara je als je naakt rondloopt. Hij doet niks met je. De passie is weg. En de seks is saai?
Oeiiiiiiii...
Lowlands is dan ook gewoon kut.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist t!
Ik zou best een goeie hetero zijn he?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nep-homo, met je vrouwenwijsheden.
Nee nee, het gaat er mij niet om waarvoor ik het inruilde. Het gaat erom dat ze dit jaar onder het mom van makkelijk en groen, de al jaren uitverkocht-status enorm zitten te misbruiken. Voel jij je niet genaaid dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist t!
Ook alleen maar als ze weeeer zo'n schaamhaar tussen d;r tanden uit moet vissenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat te hoog gebeurt automatisch bij mij
Oj daar zou ik niet blij van worden hoor, kan het nog 'zo'n beste man' zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:18 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Heb je weer een target?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht even. Hij kijkt niet nara je als je naakt rondloopt. Hij doet niks met je. De passie is weg. En de seks is saai?
Oeiiiiiiii...
Neuh, want ik snap de regels van voetbal prima (is ook op een A4-tje op te schrijven, anders dan de 64 pagina's van rollerderby). Maar zieken is leukquote:
Genoeg posters die het vragen.. maar zelden komt er een bevredigend duidelijk antwoord opquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, R&P zou een ingebouwd mechanisme moeten hebben waarbij dat als eerst gepost word in elk topic
zou veel tijd schelen
Vaak. Maar ja, hij is zoals hij is, zegt ie dan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja voor zover ik doorhad hadden we het enkel nog over blote lichaamsdelen en niet perse over de seks.. dus zag de passie daar ook niet aan gekoppeld
Het er al eens over gehad dan met hem?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wist t!
Ik eis een foto en CVquote:
Net zoals de Fancy vroeger altijd begon met "Ik zou toch echt eerst langs de dokter gaan"quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Echt, R&P zou een ingebouwd mechanisme moeten hebben waarbij dat als eerst gepost word in elk topic
zou veel tijd schelen
Maar wat maakt het saai dan? Wat mis je enzo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:21 schreef Yasmi het volgende:
Vaak. Maar ja, hij is zoals hij is, zegt ie dan.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ook alleen maar als ze weeeer zo'n schaamhaar tussen d;r tanden uit moet vissen
Dat hij haar af en toe eens uit elkaar trekt blijkbaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat maakt het saai dan? Wat mis je enzo?
En Cue_ wint de koelkast!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:21 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Vaak. Maar ja, hij is zoals hij is, zegt ie dan.
Dat was vroeger mijn droombaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Net zoals de Fancy vroeger altijd begon met "Ik zou toch echt eerst langs de dokter gaan"
Nee die heeft Yasmi alquote:
Dat lijkt me ook wel redelijk erbij horenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat hij haar af en toe eens uit elkaar trekt blijkbaar
quote:
Vind ik wel jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel redelijk erbij horen.
Voor die 10 eur meer voor een kaartje? Mwah. Neuh. En dat statiegeldverschil ga ik niet merken want ik deed er nooit aan mee. Scheelt wel hele groepen Roemenen die kaarten opkopen, niet om naar t festival te gaan, maar om er geld te verdienen met bekersrapen. Dus meer kaarten voor de mensen die daadwerkelijk voor t festival gaanquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, het gaat er mij niet om waarvoor ik het inruilde. Het gaat erom dat ze dit jaar onder het mom van makkelijk en groen, de al jaren uitverkocht-status enorm zitten te misbruiken. Voel jij je niet genaaid dan?
Vuurwerk!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat maakt het saai dan? Wat mis je enzo?
F f f f f f rrrrrrrrrrrrrriendzoned!!!!!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is ie dan niet leuker als gewone vriend ipv als partner?
Je vergeet de 'ga met de bus of de auto en je bent 13 t/m 25 euro meer kwijt'quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor die 10 eur meer voor een kaartje? Mwah. Neuh. En dat statiegeldverschil ga ik niet merken want ik deed er nooit aan mee. Scheelt wel hele groepen Roemenen die kaarten opkopen, niet om naar t festival te gaan, maar om er geld te verdienen met bekersrapen. Dus meer kaarten voor de mensen die daadwerkelijk voor t festival gaan
Onder welk mom ze dat doen (en ik gok die van materialisme, aangezien t ze klauwen vol geld kostte, dat bekerrapen, sinds dat populair werd bij mensen) zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten. Al moeten ze t niet hypocriet willen verbloemen als goodwill inderdaad.
Friends without benefitsquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
what's the point in thatquote:
Nee, ik wil hem. Ik hou van hem!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo goed heb ik de mail nog niet gelezen, dus ik weet nietw aar je t over hebt. Gaan ze parkeergeld heffen of zo, en geld voor de pendelbus vragen onder t mom van "beeter voor t milieu"? Da's wel suf dan ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je vergeet de 'ga met de bus of de auto en je bent 13 t/m 25 euro meer kwijt'
Nee, niet suf, oplichterij noemen wij zoiets.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo goed heb ik de mail nog niet gelezen, dus ik weet nietw aar je t over hebt. Gaan ze parkeergeld heffen of zo, en geld voor de pendelbus vragen onder t mom van "beeter voor t milieu"? Da's wel suf dan ja.
Daar heb ik er ook teveel vanquote:
I bash d'r vent, da's andersquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Lang geleden dat collectief newbie bashen. Leuk.
Dit is geen bashenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Lang geleden dat collectief newbie bashen. Leuk.
Inderdaadquote:
quote:
Best wel hequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Idd, we doen zelfs aardig. Voor ons doen.
Te veel ervaring?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo. Weet een vrouw ook eens hoe het is om in de friendszone te zitten
Je hebt straks 3 optie's:quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo goed heb ik de mail nog niet gelezen, dus ik weet nietw aar je t over hebt. Gaan ze parkeergeld heffen of zo, en geld voor de pendelbus vragen onder t mom van "beeter voor t milieu"? Da's wel suf dan ja.
Hij doet echt wel moeite, hoor. Hij is gewoon heel erg geremd. Ligt aan de opvoeding, denk ik. Die stomme Friezen!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maar de seks voor lief nemen?
Hij wil niet wat extra moeite voor je doen?
Dat ligt niet aan het Fries zijn hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Hij doet echt wel moeite, hoor. Hij is gewoon heel erg geremd. Ligt aan de opvoeding, denk ik. Die stomme Friezen!
Verre van friendzone.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo. Weet een vrouw ook eens hoe het is om in de friendszone te zitten
Nou ja, voor 25 eur van eindhoven tot voor de deur vind ik nog niet eens zo vervelend eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je hebt straks 3 optie's:
- Trein + pendelbus (kosten: treinkaartje)
- Auto (kosten: 15 in de voorverkoop of 25 aan de deur)
- Bus van woonplaats naar LL (kosten 13 t/m 25 euro)
Oh bah daar zou ik nerveus van worden zegquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Hij doet echt wel moeite, hoor. Hij is gewoon heel erg geremd. Ligt aan de opvoeding, denk ik. Die stomme Friezen!
Het is algemeen bekend dat in Friesland niemand neukt inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:31 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Niet buiten de eigen familie in ieder geval.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat in Friesland niemand neukt inderdaad.
Of heel stilletjes en snel, met het licht uitquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, ik doe het ook zelf vaakquote:
en de bedstee dichtquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Of heel stilletjes en snel, met het licht uit
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Niet buiten de eigen familie in ieder geval.
Ze zijn wel stug en stijf... De meeste..quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het Fries zijn hoor![]()
Fris in Friesland!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Niet neuken bedoel je?quote:
Ja, en de meeste buitenlanders zijn crimineelquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:33 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ze zijn wel stug en stijf... De meeste..
Ja, ga nog doen alsof er nog verschil in zit ook, straks zeg je nog dat niet alle limburgers+brabanders hetzelfde zijnquote:
3 jaar!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:33 schreef missbehavin het volgende:
En hoe lang zijn jullie al samen dan?
"Drie weken. Doet dat er toe dan? Ik hou van hem!"quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:33 schreef missbehavin het volgende:
En hoe lang zijn jullie al samen dan?
Die is toch niet veel gewend bedoel je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Deze newbie wilt HW vast wel tot zich nemen
Nou ja, mezelf in de friendzone stoppen meer, omdat het verstandig of netjes is, ofzoquote:
quote:
Och arm dingquote:
leeuwarders zijn friezen voor de rest van nederland, niet binnen friesland. Meest gehate volk binnen Europa. Geboren en getogen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ga nog doen alsof er nog verschil in zit ook, straks zeg je nog dat niet alle limburgers+brabanders hetzelfde zijn.
Ik meen het. Ik ken ze. Ik bedoel de Friezen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en de meeste buitenlanders zijn crimineel
26e voor Eindhoven om exact te zijn. Maar ja, dat is het vooral wat mij tegen de borst stuit. Verhoog de prijs, best, maar onder het mom van kijk ons eens groen zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, voor 25 eur van eindhoven tot voor de deur vind ik nog niet eens zo vervelend eerlijk gezegd.
Maar dit alles onder t mom van groen scharen is wel wat doorzichtig hypocriet.
Tjaquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, mezelf in de friendzone stoppen meer, omdat het verstandig of netjes is, ofzo.
wel lang om niet goed geneukt te wordenquote:
En dan? Doet hij een keer extra moeite en de volgende keer is het weer saai.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan maar de seks voor lief nemen?
Hij wil niet wat extra moeite voor je doen?
Nou idd. Ik klaag niet meer over mijn ge-latquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wel lang om niet goed geneukt te worden
ALLE ZESHONDERVIJFTIGDUIZEND! ALLEMAAL! ECHT!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik ken ze. Ik bedoel de Friezen.
Ja maar jij bentminn gay vriendjequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef Ang3l het volgende:
Jongens, ik eis echt eens dat jullie een gay newbie voor me gaan ronselen want ik schaarde me altijd aan de zijde van de vrouwen versus de macho mannen, maar dit wijvengeneuzel trek ik ook niet hoor!
FIND ME ONE!!! *clap clap*
Zo wil je hem toch? Stijf?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:33 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Ze zijn wel stug en stijf... De meeste..
Ik hou er een smetteloos geweten aan over zullen we maar zeggenquote:
Eerlijkheid duurt t langst. Nou is Marketing t daar niet altijd mee eensquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
26e voor Eindhoven om exact te zijn. Maar ja, dat is het vooral wat mij tegen de borst stuit. Verhoog de prijs, best, maar onder het mom van kijk ons eens groen zijn
Daarna kan je tenminste wel makkelijk poepen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Ze vinden óns altijd
Wat is dat nou voor nonsens! Meest gehate volk! Ben je normaal in je kop?!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
leeuwarders zijn friezen voor de rest van nederland, niet binnen friesland. Meest gehate volk binnen Europa. Geboren en getogen.
"I've got a girlfriend in Canadaaaaa!"quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, mezelf in de friendzone stoppen meer, omdat het verstandig of netjes is, ofzo.
Yup. Dus of er iets naast, of er mee leren leven, of een ander zoeken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:36 schreef Tally het volgende:
[..]
En dan? Doet hij een keer extra moeite en de volgende keer is het weer saai.
Want zo is hij niet!
quote:
Ja dat krijg je met die vage TT'squote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ja maar ho, die nieuwe gaan jullie dan wel aardig vinden, maar nooit zo leuk en aardig als mij. Dus ik blijf nog steeds de GBF!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij bentminn gay vriendje
Oftewel, de volgende moet zijn [R&P SC] nu met stijve piemels?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
[..]
Ja dat krijg je met die vage TT's
Lang niet 100% maar ook nog niet volledig abnormaal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor nonsens! Meest gehate volk! Ben je normaal in je kop?!
of zijn secret weakspotquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Yup. Dus of er iets naast, of er mee leren leven, of een ander zoeken.
Als ik de lapo heb, zet ik t in de TT hoor!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lief heeft er ms nog wel een voor jequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar ho, die nieuwe gaan jullie dan wel aardig vinden, maar nooit zo leuk en aardig als mij. Dus ik blijf nog steeds de GBF!
*staat klaar met de modknopjes*quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik de lapo heb, zet ik t in de TT hoor!
Gezocht: Leuke homo's!
Zn tweede vriendin?quote:
Zoiets, want [R&P SC] nu met meisjes die niks doen om uit hun ellende te komen en dus al 3 jaar blijven zitten met hun frigide vent die eigenlijk stiekem homo is, dat is te lang voor een TT!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel, de volgende moet zijn [R&P SC] nu met stijve piemels?
Mensen als jij moeten gemarteld worden! Misschien dan dat jullie hersenen een beetje gaan werken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:39 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Lang niet 100% maar ook nog niet volledig abnormaal.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets, want [R&P SC] nu met meisjes die niks doen om uit hun ellende te komen en dus al 3 jaar blijven zitten met hun frigide vent die eigenlijk stiekem homo is, dat is te lang voor een TT!
Ik ben bijna vrijquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
Jullie gaan te snel nu ik ook nog moest werken
Niet aardig!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoiets, want [R&P SC] nu met meisjes die niks doen om uit hun ellende te komen en dus al 3 jaar blijven zitten met hun frigide vent die eigenlijk stiekem homo is, dat is te lang voor een TT!
Leeuwarders dus?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Mensen als jij moeten gemarteld worden! Misschien dan dat jullie hersenen een beetje gaan werken.
3 hele dagen?? Had je niet meer vakantie dagen over?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb bijna een andere baanen daarvoor zo'n 3 dagen vrij
Een paar wel.. maar zie het nut van thuiszitten niet echt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef stbabylon het volgende:
3 hele dagen?? Had je niet meer vakantie dagen over?
Zo! Volgens mij moet jij eens goed geneukt worden..quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:41 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Mensen als jij moeten gemarteld worden! Misschien dan dat jullie hersenen een beetje gaan werken.
In d'r kont! Door een neger.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo! Volgens mij moet jij eens goed geneukt worden..
wel waarquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo! Volgens mij moet jij eens goed geneukt worden..
Vingerenquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een paar wel.. maar zie het nut van thuiszitten niet echt.
Je moet je bek houden!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Dit is de SC, hier zitten we niet om aardig te zijn voor elkaar.
Wel lullig als die uiteindelijk naast vriendlief op de bank plaatsneemt en interesse in hem begint te tonen.quote:
Ik ben hartstikke lief man!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef HeatWave het volgende:
Dit is de SC, hier zitten we niet om aardig te zijn voor elkaar.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel lullig als die uiteindelijk naast vriendlief op de bank plaatsneemt en interesse in hem begint te tonen.
En hij wel aan zijn borsten zitquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wel lullig als die uiteindelijk naast vriendlief op de bank plaatsneemt en interesse in hem begint te tonen.
Ik mot helemaal niets natuurlijk, mijn immer gewaardeerde provinciaalse bi-rollerskaterquote:
Die mag dan ook ff.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
We aim to please babequote:
Nou wanneer gaan we daten dan?quote:
Dat kan ik ookquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan kun je best goed met 1 hand typen!
Is dat niet zielig voor Yasmi dan? Dan heb ik wéér wilde seksquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:45 schreef Purplesparks2 het volgende:
[..]
Martelen totdat ik normaal doe. hmm klinkt bekend iets met geschiedenis ofzo.
we sturen wel een videootje naar dr toequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat niet zielig voor Yasmi dan? Dan heb ik wéér wilde seks
Opschepster!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat niet zielig voor Yasmi dan? Dan heb ik wéér wilde seks
Ja sorry, we nemen niet allemaal genoegen met een ijskastquote:
hihi, fantasiequote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Dat is zeker altijd jouw fantasie geweest! Waar men vol van is......
En of je vol zit van zo'n piemel!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Tally is dat niveau al lang voorbij qua sekswensen geloof ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Nee niks, wtf!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, maak je niet druk, dat duurt nog maar een paar jaar
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tally is dat niveau al lang voorbij qua sekswensen geloof ik![]()
Die duurt hopelijk nog wel even jaquote:
En dan hebben ze die libidopil voor vrouwen al lang op de marktquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die duurt hopelijk nog wel even ja
quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En dan hebben ze die libidopil voor vrouwen al lang op de markt
Ja moeizaam maar het is er nog!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hoe is dat seksleven zo nu met kinderen?
Je snapt helaas zelf niet hoe hilarisch dit isquote:
Ja, zeker, maar hij begint binnenkort wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ok, ik hou op, is gemeen van Japserquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Jullie zitten allemaal zogenaamd "bijdehand" te doen enzo. Helaas heb ik (nog) geen ervaring in hoe jullie hier met elkaar omgaan. Dus ik blijf gewoon mezelf. Ik hoef niet te bewijzen hoe "stoer" ik op Fok! kan zijn!quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je snapt helaas zelf niet hoe hilarisch dit is
Ja, heb eens melij met een oude vrouwquote:Op woensdag 22 januari 2014 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ok, ik hou op, is gemeen van Japser
MILF?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, heb eens melij met een oude vrouw
Zie het als je vuurdoop!quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Jullie zitten allemaal zogenaamd "bijdehand" te doen enzo. Helaas heb ik (nog) geen ervaring in hoe jullie hier met elkaar omgaan. Dus ik blijf gewoon mezelf. Ik hoef niet te bewijzen hoe "stoer" ik op Fok! kan zijn!
ik kan niet op tegen Lieke van 22quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Yasmi het volgende:
[..]
Jawel, hoor. Jullie zitten allemaal zogenaamd "bijdehand" te doen enzo. Helaas heb ik (nog) geen ervaring in hoe jullie hier met elkaar omgaan. Dus ik blijf gewoon mezelf. Ik hoef niet te bewijzen hoe "stoer" ik op Fok! kan zijn!
Echt?quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]don't get your knickers in a twist
Het is hilarisch omdat Angel de grootste biatch hier is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |