SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik rijd er louter langs.quote:
Wij gaan het gewoon over interessante dingen hebbenquote:
ik ga er alleen met de bus doorheenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ren gewoon van de Zara naar de H&M, de Hema, de Vero Moda en alle andere vrouwenzaken op de oudegracht
Neequote:Op woensdag 22 januari 2014 13:38 schreef Etsu het volgende:
Ezell ga eens met Aldo bezig zijn ipv fok
Hm, ik ga morgen welquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga er alleen met de bus doorheen
omg
Ja,quote:
Doeiquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ga wel even mijn tentamen afmaken
Doei
Gniffel.quote:
Succes. Hopelijk verneuk je het allemaal minder dan ikquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ga wel even mijn tentamen afmaken
Doei
Pot-lood-ven-ter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja,
Doe m'n lange regenjas aan alles
Let op: je moet vanavond niet op 818 kijken, maar op 815. Gratis tip van Muto.quote:
Veel te lang wachtenquote:
Jezusquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Veel te lang wachten![]()
ik ben al niet meer nuchter
Ik ook niet meer als de examencommissie me dit keer niet matst zoals ze al 100x hebben gedaan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Veel te lang wachten![]()
ik ben al niet meer nuchter
Er zijn twee inso's?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje is nu in amsterdam
#jaloers
Woont je broertje niet in Londonquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:52 schreef Insomnia_ het volgende:
mn broertje is nu in amsterdam
#jaloers
Hij ook niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |