Hier ook nog niet echt ermee bezig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:23 schreef pessie het volgende:
Nathan is echt nog helemaal niet met school bezig. Soms vertel ik wel dat als hij jarig is (hij is dagelijks bezig met wie wanneer jarig is) hij 4 wordt en dat hij dan naar school gaat. Dan zegt hij "nee mama, moeite peuterspeelzaal! Juf S, juf N peuterspeelzaal!" ik ga Nathan niet laten wennen, voor de zomervakantie zitten de klassen overvol (34 kleuters of zo) en dat vind ik niet echt wat. Na de vakantie beginnen ze met 20 en doe ik hem de eerste weken halve dagen naar school. Tenzij hij meteen aangeeft hele dagen te willen (continu rooster).
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 16:35 schreef laziness het volgende:
Ik zou, als scheiden wel je uiteindelijke waarschijnlijke keus is, bij een schoolkeuze dan wel kijken of de mogelijkheid tot scheiden er is aangezien veel scholen van elke klas er maar eentje hebben.
Met combigroepen loop je ook nog het risico van alle drie in één klas natuurlijk.
Dat zijn nog best wat extra factoren om over na te denken zo als mama van drie kleine guppies. Daar sta je als mama van eentje niet zo bij stil.
En ik zei al, roep ik als stuurman aan wal, enkel gebaseerd op wat ik vroeger op school heb gezien en zonder me er in verdiept te hebben want niet van toepassing hier dus ik geloof je direct wat betreft geleidelijk aan.
Grappig, ik ervaar het helemaal niet zo. Zo zie je maar, ieder op z'n eigen manier.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:41 schreef Kyara het volgende:
Ja, of eenzelfde verzameling strepen is ineens een brief voor Sinterklaas....
CS, gelukkig groei je er wel in inderdaad. Maar het opvoeden van een meerling ligt soms net even anders als bij een eenling. Er bestaat zelfs een meerlingentelefoon en de Thuiszorg geeft hier ook cursussen over het opvoeden van een meerling. De meerlingdag van de NVOM hebben we helaas gemist dit jaar maar volgend jaar wil ik daar wel naar toe (ook omdat ik het interessant vind).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |