Wij ookquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij hebben deze (in zowel de jongens als meisjes variant)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik val wel met mijn neus in de boter, nu het gaat over naar school gaan![]()
Het lijkt me stiekem heel leuk, zo'n prulleke met zijn rugzakje op naar school
M is al ingeschreven (al een jaar
) maar ik vind het wel fijn dat het nog twee jaar duurt
En ik moest grijzen om TJ![]()
En eenvoor Mus!
[ Bericht 7% gewijzigd door Clubsoda op 31-01-2014 09:56:45 ]I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Heb ik totaal niet over nagedacht (want wij hebben maar 1 school en daar gaan mijn kinderen heen), maar noem eens een voorbeeld...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:36 schreef Kyara het volgende:
Hier geen wachtlijsten. Heb nog even geïnformeerd. Ze vinden het wel fijn als je je kind met 3,5 inschrijft en niet 1 week van te voren
Maar bij de zoektocht naar een school houd ik ook meteen rekening met de meiden. Bijvoorbeeld hoe het tweelingbeleid is.
Ik snap 'em! Als je toch gaat kijken zo gek nog niet om na te vragen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:42 schreef Kyara het volgende:
Nou, sommige spelen hanteren heel star de "geen broertjes/zusjes" bij elkaar in de klas. Dus ook voor tweelingen. Zonder naar de kinderen te kijken. Ik ben zelf meer voorstander van bij elkaar in de (kleuter)klas laten starten en daarna kijken of ze uit elkaar kunnen/willen.
Schijnt ook nog een verschil te zijn tussen een- en twee-eiige tweelingen, een-eiige tweelingen scheiden moet met iets meer beleid.
(en ik weet ook niet hoeveel klassen er zijn maar hier wordt bij december en januari kindjes per kind bekeken of ze 1,5 of 2,5 jaar kleuteren.......... in theorie kunnen ze dus ook alledrie tegelijk aan groep 3 beginnen.....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |