Daar zou ik echt niet aan moeten denken. Wat een gerace zeg! Ik denk dat ik, ook al zou ik thuis zijn, haar alsnog over zou lten blijven.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:16 schreef bitterend het volgende:
Mijn schoonzus haalt de kinderen van school rond 12 uur, het is dan 20 minuten lopen naar huis dan moeten ze terug ruim een half uur later...Dat vind ik echt gek, zo veel haasten en veel heen en weer lopen! voor ons is dat in ieder geval geen optie.
zijn die drie uurtjes bso per dag dan niet te splitsen over drie dagen??? dat je voor één dagdeel betaalt, maar die over meerdere dagen verdeelt uiteindelijk. ligt er ook een beetje aan hoe flexibel de bso is, die willen natuurlijk ook gewoon geld vangen indien mogelijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:04 schreef Susie het volgende:
[..]
Daar zou ik echt niet aan moeten denken. Wat een gerace zeg! Ik denk dat ik, ook al zou ik thuis zijn, haar alsnog over zou lten blijven.
Basisschool hier heeft overigens nog wel een "gewoon" rooster. Maar wie weet tegen die tijd ook weer anders.
Ik zit wel te bedenken hoe we het na schooltijd gaan doen. Als ze namelijk nog wel tot half 4 op school zou zitten, vind ik bso voor 1 uurtje ook zo iets. Man is namelijk half 5 thuis, maar je betaald bso dus voor 3 uurStel dat ik nog steeds 3 dagen werk, betalen we dus 9 uur bso, terwijl we er maar 3 nodig hebben. (Met kdv nu natuurlijk ook zo (11 betalen pd en 9 aanwezig, maar gevoelsmatig is dat toch net anders).
Maar goed, we hebben nog even om dat uit te vogelen. Bso zit wel aan de school, das wel handig.
Ik moet de eerste bso nog vinden waar je dat kan zonder een bizar tarief.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
zijn die drie uurtjes bso per dag dan niet te splitsen over drie dagen??? dat je voor één dagdeel betaalt, maar die over meerdere dagen verdeelt uiteindelijk. ligt er ook een beetje aan hoe flexibel de bso is, die willen natuurlijk ook gewoon geld vangen indien mogelijk.
Wat een belachelijk gedoe is dat toch hequote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:04 schreef Susie het volgende:
Ik zit wel te bedenken hoe we het na schooltijd gaan doen. Als ze namelijk nog wel tot half 4 op school zou zitten, vind ik bso voor 1 uurtje ook zo iets. Man is namelijk half 5 thuis, maar je betaald bso dus voor 3 uurStel dat ik nog steeds 3 dagen werk, betalen we dus 9 uur bso, terwijl we er maar 3 nodig hebben. (Met kdv nu natuurlijk ook zo (11 betalen pd en 9 aanwezig, maar gevoelsmatig is dat toch net anders).
Maar goed, we hebben nog even om dat uit te vogelen. Bso zit wel aan de school, das wel handig.
Dat zou ik jammer vinden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:31 schreef pessie het volgende:
[..]
Maken kinderen en leerkrachten dan niet veel te veel uren?
Nathan gaat straks van half 9 tot kwart over 2, ze hebben uiutgezxocht dat dat arbo technisch net zou mogen. Wel 5 dagen per week dus geen dag met een lange middag
Wat lief.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:10 schreef Mevr_Mus het volgende:
Even ongegeneerd trots doen hoor... Mijn peuter heeft vandaag iets "herkenbaars" getekend
[ link | afbeelding ]
Voor degene die het niet meteen zien: dat bovenste figuurtje ben ikmet twee ogen, haren en een mond
![]()
Onder mij staat opa, maar die lijkt wat minder goed
We waren inderdaad van plan om te gaan sowieso!quote:
Dit wilde ik dus ook net postenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:36 schreef Soempie het volgende:
Ik verbaas me hier ook regelmatig over het geheugen. Soms komt er opeens iets naar voren wat maanden geleden heeft plaatsgevonden. Of net wat jij beschrijft, dat hij heeft onthouden wat je uren of een dag ervoor beloofd hebt. Zo knap van die kleintjes.
Wacht maarquote:Op zondag 2 februari 2014 17:19 schreef bitterend het volgende:
[..]
We waren inderdaad van plan om te gaan sowieso!
Soempie![]()
Trouwens, ik ben twee en ik zeg nee geldt hier niet. Het was ik ben ander half en ik roep nee! maar met 2 jaar heeft ze er geen last van...wel roept ze tetta doen!! en MIJ MIJ MIJ!
Mama koffie? R ook kossie!en ze commandeert!
Mama pank zitteuh! papa kommaa! papa daa zitteu! !! mama boven lapen! naar boven bad!
![]()
![]()
Zo leuk dit
wij hebben flexbso... dus betaal per uur en heb een contract voor gemiddeld 32 uur per maand....mogen we zo inplannen als het ons uitkomt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:19 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik moet de eerste bso nog vinden waar je dat kan zonder een bizar tarief.
Wij hebben van de week het contract van het nieuwe kdv gekregen. Tienus gaat half juni naar de 3+ groep op de montessorischool waar ook Driekus zit. Hebben we ze weer op 1 locatie en het bespaart hem een extra overstap. Hij gaat in de ochtenden meedraaien in de 'kleuterklas', in de middag hebben ze een eigen programma.
Continu rooster is bij ons met ruimte voor gezamenlijk eten en dan naar buiten of bij slecht weer een filmpje. Omdat ze bij ons werken volgens het integraal kind centrum principe, zijn er ook extra leidsters en juffen op de groep.
Dat duurt nog wel een tijdje, ik denk dat Hendrik hier sneller isquote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Keshet het volgende:
De mijne is 4!!![]()
Tot in het volgende topic!
Wauw wat gaat het hard! Gefeliciteerd met je kleutertje.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Keshet het volgende:
De mijne is 4!!![]()
Tot in het volgende topic!
Haha, hier ook precies zo: 'Nee, Niet Toet(knuffelolifant) hebben.', 'Nee, Niet een toetje.', enz. Maar hij zegt het nooit echt boos of driftig.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dit wilde ik dus ook net posten
M fietste met papa op de dijk. Daar komen we eigenlijk niet zo vaak. M meteen: Sinterklaas kijken! Bij de intocht kwam Sinterklaas aan via de Waal en daar was dus ook een dijk. Vond dat ook zo knap!
Hier is het wel NEE en NIET!
- Nee! Niet naar bedje toe
- Nee! Niet slapen!
- Nee! Niet schone luier
- Nee! Niet naar tijgertje toe
- Nee! Niet jas/schoenen/sokken/broek aan
- Nee! Niet wandelen/fietsen/naar buiten (maar stiekem toch wel)
En commanderen inderdaad. Krijg je een leeg bord in je handen met "meer appelpoop".
Hier idd ook nooit boos of driftig idd. Hoewel vanochtend wel een beetje verdrietig "Niet naar de kindjes". "Niet Lucas toe".quote:Op maandag 3 februari 2014 08:08 schreef Soempie het volgende:
Haha, hier ook precies zo: 'Nee, Niet Toet(knuffelolifant) hebben.', 'Nee, Niet een toetje.', enz. Maar hij zegt het nooit echt boos of driftig.
En het commanderen. Hij zegt er nu wel 'alsjeblieft' achteraan: 'Mama, op de grond zitten! Alsjeblieft..'
Gister waren we opeens aan het picknicken in het grote bos (hydrofiel van J. op de vloer, rozijntjes en drinken erop en Toet, M. en ik er omheen). Papa was de appelboom, dus daar werden de appels geplukt om op te eten.
Ik las: 'gepost op de wc'quote:Op maandag 3 februari 2014 09:01 schreef Susie het volgende:
gepoept op de wc
En 10 minuten later nog eens....in dr onderbroek
![]()
En hoeveel meer per uur betaal je dan? Bij ons is het verschil tussen gewone BSO en flex BSO bijna 2 euro per uur. Dan zit je zo ver boven de maximale vergoeding dat je gewoon duurder uit bent dan dat je gewoon wel de normale uren afneemt.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij hebben flexbso... dus betaal per uur en heb een contract voor gemiddeld 32 uur per maand....mogen we zo inplannen als het ons uitkomt.
Spraatgebret he?quote:Op maandag 3 februari 2014 10:01 schreef laziness het volgende:
Haha M zijn spraakgebret is verwarrend?![]()
Sorry hij is te grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |