Een sterke leider staat op de achtergrond en neemt geen (en zo dus ook geen foute) beslissingen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:45 schreef Grielen het volgende:
Die gozer is nog nooit online geweest joh
IK!quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef quer het volgende:
Wie heeft hier eigenlijk nou echt een FOK! crew car?
Is allemaal onzin van vroegah, maar iets van 4 mensen hebben daadwerkelijk die auto gehad om Durex te pesten ;pquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef quer het volgende:
Die auto rechtslinks RECHTS op het plaatje in de OP is van mij. Ik zit er zelfs nog inquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:40 schreef quer het volgende:
ik de 2e van linksquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Die auto rechtslinks op het plaatje in de OP is van mij. Ik zit er zelfs nog in
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:26 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
ik de 2e van links![]()
dat waren tijden
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:32 schreef Grielen het volgende:
[..]
Hier waar Durex de eerste keer badsport inging. 1 sticky 10 kapotte personal vehicles
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
het meest kansloze was dat parachute springen vanaf de kraan..dat is er nooit van gekomen helaas
Ja maar dat was met opzet gesaboteerdquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:36 schreef kamikazebanaan het volgende:
het meest kansloze was dat parachute springen vanaf de kraan..dat is er nooit van gekomen helaas
Tis de laatste tijd wel weer te pruimen hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:43 schreef PicoMMP het volgende:
Ik mis die tijden wel, was echt lachen. Jammer dat GTA online nu zo gaar is.
Remote controlled motor en randoms die er niks van snappenquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tis de laatste tijd wel weer te pruimen hoor.
No comment.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:54 schreef Painore het volgende:
[..]
Remote controlled motor en randoms die er niks van snappen![]()
Jammer dat je het moest verpesten en me opblies met je tank
Ruzie met ons zoeken en roepen "bring it bitch" maar vervolgens huilen als je in een tank ze finaal kapot maaktquote:Op woensdag 22 januari 2014 12:56 schreef Grielen het volgende:
TanksBoze Amerikanen die denken dat wij "f'kin Indians" zijn of "Stop talking like terrorists"
quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:56 schreef Grielen het volgende:
TanksBoze Amerikanen die denken dat wij "f'kin Indians" zijn of "Stop talking like terrorists"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |