Ik zou daar überhaupt niet eens gaan lopen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dom volk. Al ben je ook dom om in een Feyenoord shirtje in de arena te lopen.
Leuke jongens die Feyenoorders.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:31 schreef tong80 het volgende:
Hij bleef eerst buiten schot, maar werd uiteindelijk opgepakt nadat hij door twee maten uit zijn eigen supportersgroep was verlinkt.
Verder dit.quote:
Had zijn criminele vriendjes erbij genaaid. Dat is nogal een zonde in die kringen.quote:
Los van dat. Wat hoor ik nou? Hebben jullie die Feyenoorders laten rennen in jullie domstad?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:41 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou daar überhaupt niet eens gaan lopen.
Geen idee? Vertel eens?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Los van dat. Wat hoor ik nou? Hebben jullie die Feyenoorders laten rennen in jullie domstad?
Was dat gewoon omdat ze er waren of toch meer een reactie van wat zij flikten tijdens de wedstrijd op de tribune lange zijde en waar kleine kinderen bij waren?
Nooit van bob vos gehoord zeker?quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuke jongens die Feyenoorders.
[..]
Verder dit.
Wat is jouw sport ? Sjoelen ?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |