abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135799343
Das een mooie bijkomstigheid zand!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:38:04 #27
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135799513
Ja joh, ze waren zo vriendelijk en meedenkend in het ziekenhuis... net alsof het ook mensen zijn!

Zonder reden heb/had ik altijd het gevoel dat ze in het ziekenhuis niet aan onze kant staan, en dat er vanalles 'moet' en je helemaal niks wordt verteld, gevraagd of uitgelegd. Dat er anonieme zusters en dokters te pas en te onpas binnenlopen. Maar dat beeld is gisteren wel weerlegd, ze maakten zelfs grapjes :P.
KuikenGuppy
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:40:09 #28
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135799608
Bur, ze zijn nog volle bak bezig. Oud huis dus ti's allemaal niet eenvoudig geloof ik. (En de zooi :X mijn hemel!)

We hebben wel een auto, maar hij durft echt niet. Terwijl hij het heel prima kan. Er zijn al aardig wat ruzies om uitgevochten, maar juist daarom laat ik het nu maar gaan. Als hij het echt gaat missen komt hij er hopelijk zelf wel mee.

Wel zonde dat je niks van je echo hebt gezien zeg! Goed dat je zh-ervaring zo alleen positieve gevolgen heeft. Toch fijn!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:41:34 #29
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135799674
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:40 schreef Kimpossible het volgende:
We hebben wel een auto, maar hij durft echt niet. Terwijl hij het heel prima kan. Er zijn al aardig wat ruzies om uitgevochten, maar juist daarom laat ik het nu maar gaan. Als hij het echt gaat missen komt hij er hopelijk zelf wel mee.
Lastig hoor... weet je waarom hij niet durft?
KuikenGuppy
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:49:35 #30
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135799975
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:41 schreef Burdie het volgende:

[..]

Lastig hoor... weet je waarom hij niet durft?
Ja, hij heeft t gevoel opgesloten te zitten en mist het overzicht. Toen hij net zn rijbewijs had ging het wel, maar de druppel is geweest dat hij bij strenge winter, glad en veel sneeuw ineens een overstekende, loslopende hond voor de auto had. Hij moest dus vol in de ankers, waardoor hij is gaan slippen en die hond maar op een haar na miste. Hoewel hij toen geen schade gereden heeft, is ie er zo van geschrokken dat ie nu echt niet meer wil. Onder mijn dwang :@ heeft ie nog wel een aantal keer gereden, maar doordat hij zo bang is, gaat hij juist compenseren door voor mijn gevoel te onvoorzichtig te rijden voor zijn mate van ervaring (want ik rijd ook best vlot, met het verschil dat ik al flink wat km's op m'n naam heb staan). En dat mondt alleen maar uit in ruzie, want m'n auto is me toch erg dierbaar en m'n leven ook :D
pi_135800188
Hmm wel vervelend hoor Kim... ga je inzetten op een taxi of op bekenden die jullie kunnen rijden als het zo ver is?

Lijkt me een vervelend dillema, ook voor de andere posters hier waarbij er geen rijbewijzen in het spel zijn. Is toch een extra zorgenpost lijkt me :{
pi_135800380
Je zou hem bijna weer een paar lessen geven om weer te leren rijden zodat hij uiteindelijk weer alleen durft te rijden. Het is toch fijn als hij kan rijden als er iets met jou is oid. Je hoort het wel vaker, mensen die dan niet meer durven na een (bijna) ongeluk. Maar het is juist zaak om dan te blijven rijden, anders wordt de angst alleen maar groter.
Tralalalaaa
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:03:55 #33
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135800519
Mijn paps rijdt, dus los van het feit dat mijn oudersn dus bij wee 1 zo ongeveer op de hoogte zijn, vind ik het niet zon probleem.

Rotter wordt het als we bijv. In het ziekenhuis moeten blijven en hij is zo afhankelijk van anderen om bij ons te kunnen zijn.

Ik heb dat soort dingen al geprobeerd tap, maar hij wil echt echt echt niet. Voor nu levert dat enkel ruzie op en hij wordt voor t gemak nog dwarser.
pi_135800673
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef Kimpossible het volgende:
Mijn paps rijdt, dus los van het feit dat mijn oudersn dus bij wee 1 zo ongeveer op de hoogte zijn, vind ik het niet zon probleem.

Rotter wordt het als we bijv. In het ziekenhuis moeten blijven en hij is zo afhankelijk van anderen om bij ons te kunnen zijn.

Ik heb dat soort dingen al geprobeerd tap, maar hij wil echt echt echt niet. Voor nu levert dat enkel ruzie op en hij wordt voor t gemak nog dwarser.
Is er geen openbaar vervoer mogelijkheid in de buurt van het ziekenhuis? Mochten jullie moeten blijven dan is ov wel een optie voor hem.

Vervelend, hoop dat alles goed loopt en je paps jullie kan brengen!

Burdie! Dat is wel schrikken gelukkig alles goed nu :*

Over een kwartier een afspraak bij de gyn.. Dagje ziekenhuis dus. Ben gesloopt! In de tussentijd op het winkelcentrum gelopen maar mén ik wil op de bank! Kan nog amper normaal lopen. 8)7
♥ J & S
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:10:10 #35
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135800759
Ja, Ov. kan gelukkig wel, maar das natuurlijk niet ideaal haha.

Hoop dat je snel klaar bent bij de gyn en lekker thuis kunt gaan uitrusten!
pi_135800909
Jeetje, nou wel vervelend hoor KP. Hoop dat ie er ooit wel overheen komt en weer gewoon relaxed durft te rijden :)
Tralalalaaa
pi_135801733
Kim, hoe is het met de bouwvakkers?

Chanty, wat een mooi plaatje! En wat ligt hij er lekker relaxed en uitgebreid bij! Die van ons ligt altijd helemaal zo opgefrummeld.

Burdie, dat was wel even schrikken! Gelukkig is alles goed. Wel goed op jezelf passen hoor!

Nog heel even terugkomend op mijn stressende mama uit het vorige topic, ik las dat een aantal van jullie er helemaal kriebelig van zouden worden. Zo had ik er nog helemaal niet over nagedacht :D . Ik vond het juist wel aandoenlijk, maar dat komt denk ik ook omdat mijn moeder normaliter nooit, maar echt nooit stress heeft. Wat er ook verder voor spannende dingen gebeuren, zij blijft altijd de rust zelve dus ik vond het wel vermakelijk dat ze er zo mee bezig is. Mocht het nou inderdaad straks elke dag dikke paniek zijn, dan wordt het een ander verhaal. Vanmorgen toen ik een appje kreeg over een jasje dat ze dan toch weer heeft gekocht, dacht ik wel meteen "Oeh, direct reageren!" :P

Nobono, er is nog niks spontaan aan de gang? Inleiding staat nog steeds gepland?
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 22 januari 2014 @ 14:47:56 #38
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135802132
T vordert! Kat was zo over de zeik dat ie in n hoekje had gekakt, was die handige stagiair er doorheen gebanjerd. Overal kak }:| maaar de ketel is heel mooi en we gaan er vast op vooruit!
pi_135802860
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 14:47 schreef Kimpossible het volgende:
T vordert! Kat was zo over de zeik dat ie in n hoekje had gekakt, was die handige stagiair er doorheen gebanjerd. Overal kak }:|
:o :r
En arme poes!

Wel fijn dat er vooruitgang in zit!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135802905
Pff KP, lekkere gast....

Wij hebben een tijjdje terug de zolder verbouwd. Blij dat die af is!

Hmm, 3 volle boodschappentassen is toch teveel van het goede. Harde buik is het gevolg. Moet de boodschappenronde dus beperken, maar vind het zo zonde aanbiedingen niet mee te nemen van spul dat we veel gebruiken...pragmatist in mij protesteer :+
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:06:32 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135802941
Je man met lijstje op pad sturen een idee?
KuikenGuppy
pi_135803289
Ja, maar dan moet je nog een keer terwijl ik er was en langsloop ;) Druist in tegen mijn natuur, haha. Maar goed, zit er niet meer in, dus helaas.
Ach, vriezer is voorlopig ook goed gevuld 8-)
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:20:11 #43
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_135803542
Oh kp... grrr!

Hier weer terug van een goede echo. En we krijgen een meisje!

woensdag 22 januari 2014 @ 15:25:43 #44
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135803747
Een meeeeeisje! *O* O+
pi_135804055
Hobbesje een meisje O+ wat leuk!
♥ J & S
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:36:37 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135804202
Gefeliciteerd met je goede echo, Hobbesje *O* O+.
KuikenGuppy
pi_135804569
Burdie, bij ons moest er nog een slaapkamer worden omgetoverd tot badkamer, maar inmiddels zitten we dus al sinds half december in de zooi... Gelukkig hebben we nog een aparte douche dus het is niet dat we naar de buren hoeven :)

Twinkle, vervelend zeg! Hopelijk voelt het snel beter!
pi_135805006
hobbes een grietje!

kim, mijn moeder kon vroegah alleen automaat rijden. toen had je nog gewoon 1 rijbewijs voor automaat en schakelbak (nu is het volgens mij met een aantekening). Tot een moeder van een van de schoolkinderen al bevallend voor haar stond. Of ze haar ajb naar het ZH wilde brengen. Vanaf dat moment reed mijn moeder gewoon schakelbak. Mss heeft jouw vent ook dat zetje nodig?

Overal poezen smurrie. Neeeee. :r succes met schoonmaken. Goed je handen ontsmetten en alles he?

Hier ook kak, was de badkamer aan het ultrapoetsen. Toen zag ik sterretjes. :( Met sjaak lag ik op deze termijn alleen al vanwege het zien van sterretjes 1x pd en een spooooooooooooooooortje eiwit in urine 2 nachten in ZH. :(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135805893
Een meisje voor hobbes! *O*
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:30:38 #50
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_135806872
RFR dat laatste punt van je bevalplan, idd wel een goeie :D

:')

Gm; wij hebben het ook bewust niet gedaan bij de tweede. Heb

er lang en hard over getwijfeld, maar ik kan niks met zo'n

kansberekening. Dan nog eerder de NIPT test maar die vond ik

echt te duur. Precies jouw reden eigenlijk, dit is mn laatste zwangerschap als 't allemaal goed gaat, en ik wil daarvan kunnen genieten..
En passende kleding is altijd een *O* waard idd! :D

Nobono jeutje wat balen zeg... -O-

Cantare fijn dat de 20 weken echo goed was!! *O*
Ah, spannend van je placenta.

Chanty ook een goeie echo, super!! Wat een mooi plaatje O+

Momo :* Lekker he zo'n dutje? O+

Nikki verstandig idd, gewoon naar je lijf luisteren. Je bent wel zwanger van een tweeling! Dat je al zo lang hebt doorgewerkt is bewonderenswaardig! :*

Kim hoop dat de werkzaamheden zonder al te veel rommel en voorspoedig zullen gaan! :)
Oh. Nu lees ik je andere post. :X Omg.
Haha ja idd... ja ik weet ondertussen dat naar je lijf luisteren helpt :+
Lastig van je man en het autorijden -O-
Hoe ist met jou verder?

Burdie wat deed je nu :o Fijn dat alles goed was!!! :*

Ach Twink heb je ischias -O- Dat is balen..! Pff.. Fijn dat je werk aan te passen is. Goed naar je lijf luisteren! :*

Hobbesje wat goed een mooie echo, en een meid! O+ geweldig! *O*

Hier vanochtend weer even lekker door de fysio behandeld voor mn bekken. Voel het wel wat daarna maar was fijn. Ook nog even gewerkt vanochtend, ongeveer 2 uurtjes volgehouden en rustiger aan gedaan dan vorige keer maar alsnog na die 2 uur harde buiken, dus naar huis gegaan. :)
Morgen komt mn moeder ipv vrijdag, dus ik denk erover om dan ook nog even te werken als het lukt. Maar ben nu al voor muppet aan het zorgen vanaf half 2, en ja, weer harde buiken dus :') Ik bekijk het even of het lukt morgen. En anders jammer. :)
I never look back, darling. It distracts from the now.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')