abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:28:51 #1
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135790992
Zwangerschap & geboorte

2014

03 februari: DJMomo (jongetje)
07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
10 februari: Axia (jongetje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
17 februari: Alixia (meisjestweeling)
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
20 februari: Gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongen)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Ongeduldig
19 augustus: gewoonmezelf87
23 augustus: rebel-angel
27 augustus: Dyre

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kimpossible op 23-01-2014 22:24:01 ]
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:29:42 #2
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135791008
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:23 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!

Hier staat vandaag het huis op zijn kop, onze moederhaard (jaja mensen, ze bestaan nog!) wordt vervangen voor een combiketel. Daarbij ook al het leidingwerk en een aantal radiatoren. Ik hoop dat de mannen het een beetje netjes houden!

Nobo, wat een domper dat er vandaag niet ingeleid wordt. Veel succes op je werk!

Klap aan de GTT, getsie! Jij ook veel succes!

Franny ik ben benieuwd naar de tips! Hopen dat je een inleiding kunt voorkomen!

Cantare een goede echo, top!

Nik, ik blijf t zeggen: goed op jezelf passen en wees vooral trots op wat je al achter de rug hebt ipv op te zien tegen de periode die nog moet komen. Het heeft mij geholpen om die gedachte vast te houden.

Thee, veel plezier vandaag met je dochter.

Mo, je houdt t wel spannend. Had je nog een datum in gedachten? :P hier overigens ook weinig gekke geboortewensen. Vooral blijven communiceren en verder wat standaard riedeltjes over uitkloppen navelstreng en apgar toestanden na het drinken (tenzij medisch anders gewenst). En ik heb opgenomen dat ik niet standaard oxyrocine wil voor de placenta, maar alleen als hij niet zelf loskomt.

Mbt testen: wij hebben wel laten testen. Op down om te weten waar we aan toe zouden zijn en de trisomieën omdat die niet met t leven verenigbaar zijn.

Rfr wat een stress! Ik zie mijn ma dat ook doen. Die is al zo als ik na een afspraak van de gyn niet op tijd doorbel dat het goed gegaan is. Vind ook dat je er niet te veel naar moet schikken hoor, want dat levert alleen maar stress op.

Chanty, hoe was de seo bij jou?

Fazz, wij hebben ook graag zicht op uitjes, maar hebben het nu niet écht gedurfd. We hebben in september een ordinair weekendje centerparcs gepland met mijn ouders. Heerlijk burgerlijk :)

Pvoes, het klinkt als een fijne bevalling. Fijn dat je kleine man al lekker drinkt!

Kraamhulp bellen; hier idd pas bij het naar huis mogen. Ze zijn bij ons niet bij de bevalling, want medisch. Ik vraag me overigens wel af wie de nacomtroles komt doen. Ik hoop dat dat gewoon de Vkpraktijk uit de buurt is, want als ik de hele week naar het ZH moet tuffen ben ik niet blij. :@

Enf een *O* voor de goede dagen! Heel erg fijn. Rustig aan doen loont hihi.

Kraampakket zat hier gelukkig in de verzekering. Netjes gebracht met de post. Vraag me wel af welke maandverbanden ik aan moet schaffen voor de kraamweek. Kotex was fijn geloof ik he? Normaal alleen tampons hier.

Rfr al aan de meldplicht, wow!

Vervoer naar ZH: hier een vriend met rijbewijs maar ook veel angsti n het verkeer. Rijdt eigenlijk nooit. Wij hebben afgesproken dat ik mijn paps bel om me te brengen. Doen ze graag en ik weet geen betere optie eignlijk.
Bevaloutfits heb ik nog niet over gedacht. Zwart klinkt als een goed plan!

Stefanie ook een goede controle, top! Jij ook succes met de glucosetest!

Lieve cholula, sterkte ;( heel erg rot!

Zo, ik ben weer bij, geloof ik *)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je een goed bedrijf ingehuurd heb, staan ze voor je het weet weer buiten!

quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 09:28 schreef Kimpossible het volgende:
En dicht dan maar! Op naar het topic voor nobono en vrouw?
En ja laten we er maar vanuit gaan dat dit 'ons' topic wordt!
  woensdag 22 januari 2014 @ 09:32:10 #3
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135791061
Nog wijzigingen?

Ik hoop het nobono. Er is een stagiair mee die alles uit z'n handen laat vallen ( m'n vloer :{ ) en as we speak ook bloed aan de muur smeert. Nice!

Enne thanks voor de quote hehe. Samenvatting van het vorige topic!

[ Bericht 7% gewijzigd door Kimpossible op 22-01-2014 09:48:26 ]
pi_135791651
Gewoon iets van zeggen KP, al is het maar even tussendoor dat hij je vloer heel moet laten :Y Ik ben ook ondertussen helemaal klaar met onze aannemer. Het duurt veel langer dan afgesproken en natuurlijk komt er ook weer meerwerk bij :r
pi_135792877
Even terug in bed gekropen. Nu pas wakker! *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:43:32 #6
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135793074

Goede SEO gehad O+ alles is zoals het hoort :) en ook een heel fijn gesprek met de gastouder gehad en haar man. Voelt echt heel goed dus nu maar hopen dat ik dan ook werk heb en we terecht kunnen :)

En nog een foto van fernando O+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_135793129
Mooi!! En *O*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:45:13 #8
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135793140
Jaaaa chanty, moooi! *O*

Lekker mo!

Ze hebben m nu aan iets anders gezet volgens mij dot, ik heb m al ff niet meer gezien haha. Lekker rustig.

Moet tienervader nog in de lijst blijven eigenlijk? Volgens mij was dat echt een eendagsvlieg die we nooit meer terug zien :@
pi_135793183
Fijn Chanty!! Mooi plaatje van Fernando O+

Heerlijk Mo, nog even getukt.
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:48:49 #10
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135793278
Chanty! *O*
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:52:36 #11
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135793421
Chanty O+

KP, als je in het zhs bevalt moet je ook nog een verloskundigenpraktijk bellen. Zij doen je kraambed!
  woensdag 22 januari 2014 @ 11:00:05 #12
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135793719
Net wakker O+.
Gisteren tot laat in het ziekenhuis gezeten/gelegen ivm verdenking op zwangerschapsvergiftiging, maar uiteindelijk bleken alle waardes goed en mocht ik midden in de nacht weer naar huis.
Straks ff bijlezen en reageren.
KuikenGuppy
pi_135793956
Oh zand toch! Spannend avond gehad! Fijn dat alles goed is...
(En ook lekker uitgeslapen!)
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135794373
*O* Chanty *O*

En schrikken burdie! Gelukkig is alles goed :)
pi_135794404
Hé Burdie, gelukkig is alles goed. :)
pi_135794655
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:00 schreef Burdie het volgende:
Net wakker O+.
Gisteren tot laat in het ziekenhuis gezeten/gelegen ivm verdenking op zwangerschapsvergiftiging, maar uiteindelijk bleken alle waardes goed en mocht ik midden in de nacht weer naar huis.
Straks ff bijlezen en reageren.
Oh jee, en waarom dachten ze dat? Gelukkig is alles goed! Doe rustig aan.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135794656
Nobono je laatste dagje werk dan maar vandaag? Belt het ziekenhuis vandaag om te bevestigen voor morgen of sowieso morgen melden?

Kim goeie samenvatting, scheelt weer teruglezen! Succes met je hormonen en de klusjesmannen
>:)

Chanty fijn die echo!

Burdie schrikken! Hoop dat je de rust terugvindt, je was zo goed bezig met je bankhangen!

Mo slapert! Energie opdoen alvast? ;)
pi_135794779
Mooie echo Chanty! *O*

Wat een gedoe Burdie, gelukkig was alles toch OK en heb je lekker thuis kunnen slapen :)

Spannend voor NoBoNo zo te lezen, hopelijk gaat het morgen dan ook echt door.

Ik word zo warm van die bijenactie die momenteel loopt in F&F. Ik had dat verhaal over die imker wiens bijenkasten waren beschadigd door vandalisme gelezen en vond het zo sneu. Hoe hartverwarmend is het dan dat er allemaal mensen een actie zijn gestart om deze beste man te helpen aan extra beveiliging rondom z'n bijenkasten en vanalles eromheen! Och, mijn hormonen!
Sowieso, bijtjes O+ Goed voor de natuur en Eva was tot 2 jaar een 'bijtje' op het kinderdagverblijf :P

[ Bericht 3% gewijzigd door Take_A_Picture op 22-01-2014 12:09:38 ]
Tralalalaaa
pi_135794885
Wat balen NoBoNo, leef je er samen toch naartoe en dan wordt het gewoon verschoven :{
Hopelijk hoeven jullie niet te lang meer te wachten!!

Wat een ontwikkeling Burd, mooi dat alles goed is maar wel schrikken zeker :o

Kim, bloed aan de muur smeren :X weg met die stagiaire lijkt me!! Succes met ze in het gareel houden..

Mooie foto van Fernando, fijn dat alles goed is Chanty O+

Nikki, goed dat je het nu per dag gaat bekijken, lijkt me best zwaar 2 babys, een peuter en zulk verantwoordelijk werk :*

In vorige topic was er een discussie over de nekplooi meting; wij hebben die wel laten doen ondanks dat ik nog niet in de risico groep zit. Ook al is het een kansberekening, ik vond het wel heel fijn om te weten hoe die kansen nou liggen. Er was thuis wel al besproken van wat als een kindje een grote kans heeft op een afwijking en na vervolgonderzoek blijkt dit daadwerkelijk zo te zijn; willen we dat dan aangaan of niet? Dat vond ik nog de lastigste discussie, ook omdat het moreel zo onaanvaardbaar voelt om te zeggen dat je dit bijv niet wilt.
pi_135795733
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
Chanty O+

KP, als je in het zhs bevalt moet je ook nog een verloskundigenpraktijk bellen. Zij doen je kraambed!
Als ik het goed onthouden heb, komt KP bij de verloskundige vandaan. Dus dat hoeft niet :)
  woensdag 22 januari 2014 @ 12:17:53 #21
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_135796456
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef WupWup het volgende:

[..]

Als ik het goed onthouden heb, komt KP bij de verloskundige vandaan. Dus dat hoeft niet :)
Fijn! Komen ze in ieder geval gezellig langs ipv dat ik de hort op moet :Y
  woensdag 22 januari 2014 @ 12:19:06 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_135796487
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef WupWup het volgende:

[..]

Ah, nee, dan niet idd. Ik lees nog niet zo heel lang mee dus dat wist ik niet :)
pi_135796629
Klopt Fazzo .. ik heb af en toe ook het gevoel dat ik mij moet verdedigen voor de wat als keuze ... gelukkig is dit nu niet het geval :)

Burdie dad schrikken ... fijn dat je weer naar huis mocht!

Chanty een goede SEO! Wat een geruststelling :)

Hmm hier minder goed nieuws. Vanmorgen toch maar naar fysio gegaan want had veel pijn. Kon het zelf niet linken aan bi en dat bleek ook niet zo te zijn. Wel zwangerschapsischitas of hoe je het ook mag schrijven. Kom er niet meer vanaf tot na de bevalling.. ze kunnen hoogstens proberen het enigzins te stabiliseren. Nu helemaal onder getaped en met een reeks aan oefeningen naar huis gestuurd. Volgende week terug. Voordeel wel: volgens haar had ik de ideale werkplek waarbij ik zitten/bewegen kan afwisselen :)
pi_135798636
Goedemiddag dames. Ondanks dat ik meer lurk dan post, wil ik iedereen feliciteren die pas bevallen is O+

En ik zie dat ik ook al in de top 5 sta, dus dat gaat ook snel :o
  woensdag 22 januari 2014 @ 13:30:10 #25
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135799178
Eindelijk even bijgelezen met een kladblokje erbij ;).

@Klaprooss, viel de GTT je mee? Wanneer krijg je de uitslag?

@Franny, er staat ook een stuk over het natuurlijk bevorderen van de bevalling in je boek/reader. Ben erg benieuwd naar jouw ervaring na de bevalling straks :)

@Kim, zijn de bouwvakkers al klaar? Wij hebben vlak voor kerst een nieuwe ketel gekregen en ze waren binnen een uur weer weg. Het koffiedrinken achteraf duurde nog wel het langst :').
Hebben jullie geen auto? Ik had mijn vriend terug op cursus gestuurd in jouw geval :@ ik heb ook jarenlang niet durven rijden, maar mijn man zette me gewoon achter het stuur: "hup, nu ga jij". Intussen heb ik alweer een aantal jaar mijn eigen auto, heerlijk die vrijheid O+. Straks met baby is het natuurlijk ook reuze handig als je gewoon kunt gaan en staan waar je wilt, of dat jij eens kunt drinken en hij de BOB is ;).

@Dot, wat zijn jullie aan het verbouwen? :@ [/zeef]

*O* voor de goede SEO van Chanty! Wat een lief fotootje van Fernando O+.

Wij hebben gisteren een best uitgebreide groei-echo gehad, inclusief een stagiaire die ook even mocht proberen, maar heb eigenlijk zo goed als niks kunnen zien van de baby (het scherm stond weggedraaid). Het kon me ook niet zoveel schelen, heb de laatste weken al zo vaak een echo gehad... maar nu baal ik er eigenlijk wel enorm van :@ Had toch eigenlijk dat snoetje nog wel even willen zien :@ ;(.

@Twinkle, balen van de ischias. Hopelijk kan je de klachten met de oefeningen en tape een beetje verlichten zodat je er minimaal last van hebt. Je moet nog best even natuurlijk -O-.

Bedankt voor alle lieve reacties trouwens :). Ik had geen nachtelijk ziekenhuisbezoek op de planning gezet :') maar de VK vond het toch beter om het even te laten checken (mijn buik voelde vreemd trekkerig, en mijn bloeddruk was iets hoger dan normaal). Ik heb nu wel kunnen meemaken hoe het hier gaat in het ziekenhuis ;), en ik moet zeggen dat ik daardoor ook een stuk minder opzie tegen een eventuele klinische bevalling. Maar vooralsnog is daar geen enkele aanleiding toe, mini doet het hartstikke goed *O* O+.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')