quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:23 schreef Kimpossible het volgende:
Hoi!
Hier staat vandaag het huis op zijn kop, onze moederhaard (jaja mensen, ze bestaan nog!) wordt vervangen voor een combiketel. Daarbij ook al het leidingwerk en een aantal radiatoren. Ik hoop dat de mannen het een beetje netjes houden!
Nobo, wat een domper dat er vandaag niet ingeleid wordt. Veel succes op je werk!
Klap aan de GTT, getsie! Jij ook veel succes!
Franny ik ben benieuwd naar de tips! Hopen dat je een inleiding kunt voorkomen!
Cantare een goede echo, top!
Nik, ik blijf t zeggen: goed op jezelf passen en wees vooral trots op wat je al achter de rug hebt ipv op te zien tegen de periode die nog moet komen. Het heeft mij geholpen om die gedachte vast te houden.
Thee, veel plezier vandaag met je dochter.
Mo, je houdt t wel spannend. Had je nog een datum in gedachten?hier overigens ook weinig gekke geboortewensen. Vooral blijven communiceren en verder wat standaard riedeltjes over uitkloppen navelstreng en apgar toestanden na het drinken (tenzij medisch anders gewenst). En ik heb opgenomen dat ik niet standaard oxyrocine wil voor de placenta, maar alleen als hij niet zelf loskomt.
Mbt testen: wij hebben wel laten testen. Op down om te weten waar we aan toe zouden zijn en de trisomieën omdat die niet met t leven verenigbaar zijn.
Rfr wat een stress! Ik zie mijn ma dat ook doen. Die is al zo als ik na een afspraak van de gyn niet op tijd doorbel dat het goed gegaan is. Vind ook dat je er niet te veel naar moet schikken hoor, want dat levert alleen maar stress op.
Chanty, hoe was de seo bij jou?
Fazz, wij hebben ook graag zicht op uitjes, maar hebben het nu niet écht gedurfd. We hebben in september een ordinair weekendje centerparcs gepland met mijn ouders. Heerlijk burgerlijk
Pvoes, het klinkt als een fijne bevalling. Fijn dat je kleine man al lekker drinkt!
Kraamhulp bellen; hier idd pas bij het naar huis mogen. Ze zijn bij ons niet bij de bevalling, want medisch. Ik vraag me overigens wel af wie de nacomtroles komt doen. Ik hoop dat dat gewoon de Vkpraktijk uit de buurt is, want als ik de hele week naar het ZH moet tuffen ben ik niet blij.
Enf eenvoor de goede dagen! Heel erg fijn. Rustig aan doen loont hihi.
Kraampakket zat hier gelukkig in de verzekering. Netjes gebracht met de post. Vraag me wel af welke maandverbanden ik aan moet schaffen voor de kraamweek. Kotex was fijn geloof ik he? Normaal alleen tampons hier.
Rfr al aan de meldplicht, wow!
Vervoer naar ZH: hier een vriend met rijbewijs maar ook veel angsti n het verkeer. Rijdt eigenlijk nooit. Wij hebben afgesproken dat ik mijn paps bel om me te brengen. Doen ze graag en ik weet geen betere optie eignlijk.
Bevaloutfits heb ik nog niet over gedacht. Zwart klinkt als een goed plan!
Stefanie ook een goede controle, top! Jij ook succes met de glucosetest!
Lieve cholula, sterkteheel erg rot!
Zo, ik ben weer bij, geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je een goed bedrijf ingehuurd heb, staan ze voor je het weet weer buiten!En ja laten we er maar vanuit gaan dat dit 'ons' topic wordt!quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:28 schreef Kimpossible het volgende:
En dicht dan maar! Op naar het topic voor nobono en vrouw?
Oh jee, en waarom dachten ze dat? Gelukkig is alles goed! Doe rustig aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 11:00 schreef Burdie het volgende:
Net wakker.
Gisteren tot laat in het ziekenhuis gezeten/gelegen ivm verdenking op zwangerschapsvergiftiging, maar uiteindelijk bleken alle waardes goed en mocht ik midden in de nacht weer naar huis.
Straks ff bijlezen en reageren.
Als ik het goed onthouden heb, komt KP bij de verloskundige vandaan. Dus dat hoeft nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
Chanty
KP, als je in het zhs bevalt moet je ook nog een verloskundigenpraktijk bellen. Zij doen je kraambed!
Fijn! Komen ze in ieder geval gezellig langs ipv dat ik de hort op moetquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef WupWup het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, komt KP bij de verloskundige vandaan. Dus dat hoeft niet
Ah, nee, dan niet idd. Ik lees nog niet zo heel lang mee dus dat wist ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 11:59 schreef WupWup het volgende:
[..]
Als ik het goed onthouden heb, komt KP bij de verloskundige vandaan. Dus dat hoeft niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |