quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:01 schreef VMSDKR het volgende:
Vandaag ook fijne fail gezet.
Had de bus gemist naar het station omdat ik te lang met Yuri muziek aan het uitwisselen was, dus was met de auto naar het station gereden en daar de trein gepakt. Zat niet op te letten toen ik terugkwam op het station dus ik stap weer in de bus naar huis. Zie ik bij het wegrijden mijn auto staan.
Ik heb een rood baard, haters.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:45 schreef IrCute het volgende:
Wat haat je op mensen met rood haar. Gewoon jelly ofzo.
Nee. Jou man/vriend is wel oke. Maar verder kan rood haar echt niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:45 schreef IrCute het volgende:
Wat haat je op mensen met rood haar. Gewoon jelly ofzo.
Maakt niet uit schatje, ik steel je hartje <3quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ja, ik was al bang voor zoiets. Ze noemen met ook wel J ¨de topicsteler¨ MF.
Mannen met rood haarquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nee. Jou man/vriend is wel oke. Maar verder kan rood haar echt niet.
Euhhquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maakt niet uit schatje, ik steel je hartje <3
Niet zo bescheiden,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Hehe, flaporenquote:
hahahahahaquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden,![]()
Jij steelt iets van mij... en ik iets van jou
kijk jij nog tekenfilms vriend?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anime,quote:
Hier geboren en getogenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:49 schreef Awesome_ het volgende:
hee spelenmetvuur je bent toch geen turk he??
Jij had destijds toch ook wel eens een beetje contact met Gotclawz via Fotoboek? Praat je nog wel eens met die chick? Die was wel nice.quote:
Ik had o.a. Turkse vrienden die mij allemaal woorden geleerd hebben, en als je met Turken bent dan praten ze onderling vaak Turks waardoor je het één en ander oppikt. Daarbij bestaat de Bosnische taal uit het oud-Russisch en Turks. Dat komt o.a. doordat Bosnie bezet was door de Ottomanen. Volgens mij waren mijn voorouders ook Turks gezien ik qua haarkleur erg donker ben, dikke wenkbrauwen heb etc.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:45 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom praat jij zo goed Turks voor iemand die niet Turks is?
Yuri?
Yusi
Yusuf?
FAKE!!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:52 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3 geile rooie mannen voor dit topic
Wie had ik nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij had destijds toch ook wel eens een beetje contact met Gotclawz via Fotoboek? Praat je nog wel eens met die chick? Die was wel nice.
Don't fuck with this otakuquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:50 schreef seto het volgende:
[..]
dat zijn ook gewoon tekenfilmpjes nerdje hahaha
Ik spreek half nederlands doen.quote:
Komt goed schatjequote:
D;quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef VMSDKR het volgende:
JMF be like:
Ik heb absoluut geen behoefte aan FOK!kers in mijn echte leven.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef VMSDKR het volgende:
JMF be like:
Ik heb absoluut geen behoefte aan FOK!kers in mijn echte leven.
Ik ben vooral bezig met conditie,quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef Yuri_Boyka het volgende:
PWF, las in het Turken-topic dat je lift. Goed bezig man. Wat doe je zoal?
Double split sleep. Dus 2x6uurquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef Push. het volgende:
Vraag voor de kenners: sliep schwarzenegger echt maar zes uur per nacht?
45km hardlopen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik ben vooral bezig met conditie,
Max 45 km.
U sure?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |