SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik werk heul niet in een esso, en al heulemaal niet in oude pekelaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hier een topic over de Esso. Ik ken iemand die bij de esso in oude pekela werkt!
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is de Essotijger:
[ afbeelding ]
RAWR
Wie de neuk ben jij...?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik werk heul niet in een esso, en al heulemaal niet in oude pekela
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:34 schreef Scuidward het volgende:
Is het een idee om een verjaardagsforum te openen? Ik zie dat daar behoefte aan is.
www.verjaardagvierenzondervrienden.nl is ongetwijfeld nog vrij.Je hoeft niet iedereen zo af te leiden hoor, Je mag me best gewoon direct feliciterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mij niet kennenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij...?Ga anders ff de aandacht lopen opeisen hiero...
quote:
Directe felicitatie:quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft niet iedereen zo af te leiden hoor, Je mag me best gewoon direct feliciteren
Thnxquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bejaard als ik het moet geloven.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wie de neuk ben jij...?Ga anders ff de aandacht lopen opeisen hiero...
quote:
Pfoeh, even bijkomen van de schrik hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Directe felicitatie:
"GEFELICITEERD MEID MET WEER EEN JAARTJE ERBIJ DAT ER NOG MAAR VEEL MOGEN VOLGEN![]()
![]()
"
Pas op, kan hard aankomen.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Thnx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Bejaard als ik het moet geloven.We zijn bijna even oud, scheelt maar een maandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
En ben jij dan ouder of ben jij het broekie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
We zijn bijna even oud, scheelt maar een maand
allebeiquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ben jij dan ouder of ben jij het broekie?
Spannend.quote:
Wat?quote:
zin om je verjaardag op een spannende manier te vierenquote:
Wat had je in gedachten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zin om je verjaardag op een spannende manier te vieren
Nee, dat is die tijger met downquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zo stoned als een tijger, goeie print.
Ken ik niet, ik was gewoon even down met de tijger. Maar dat snap jij toch niet als stadsjongetjequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:56 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee, dat is die tijger met down
Een tijger is ook een katachtigequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik was gewoon even down met de tijger. Maar dat snap jij toch niet als stadsjongetje
Dat is waar ook, vergeet je nog wel eens als je er naast/onder ligt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een tijger is ook een katachtige
Pussyquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat is waar ook, vergeet je nog wel eens als je er naast/onder ligt.
ONZ / Ontmoet Kenny, de witte achterlijke incest tijger !quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ken ik niet, ik was gewoon even down met de tijger. Maar dat snap jij toch niet als stadsjongetje
Ik kijk altijd veilig van een afstandje toe ja. Ook als er kaarsjes uitgeblazen moeten worden. Het liefste stak ik die ook aan met een veiligheidslont maar de vorige keer dat ik dat probeerde moesten we de kaarsjes steeds vervangen en dat ging dan weer ten koste van het geld wat mijn mama en papa aan mijn cadeau wilden uitgeven en toen kreeg ik geen iPad 2 maar een iPad 1.quote:
Je kan hem inderdaad op een stok zetten en aan Chinezen verkopen voor nieuwjaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ONZ / Ontmoet Kenny, de witte achterlijke incest tijger !
quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:03 schreef BlueJeans het volgende:
Gefeliciteerd!
EN VAN JE HELA HELA HELA HOO LALA HÉ![]()
HELA HELA HELA HOOO LALA HÉ
Laten we het erop houden dat het midden in de nacht is. Om je verhaal even op waarde te schatten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik kijk altijd veilig van een afstandje toe ja. Ook als er kaarsjes uitgeblazen moeten worden. Het liefste stak ik die ook aan met een veiligheidslont maar de vorige keer dat ik dat probeerde moesten we de kaarsjes steeds vervangen en dat ging dan weer ten koste van het geld wat mijn mama en papa aan mijn cadeau wilden uitgeven en toen kreeg ik geen iPad 2 maar een iPad 1.
Vanzelfsprekend zijn mijn ouders nu dood en typ ik dit vanuit mijn kooi. Ofzoiets. Kutverhaal.
[..]
Je kan hem inderdaad op een stok zetten en aan Chinezen verkopen voor nieuwjaar![]()
Iemand die mij begrijpt. Amen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:05 schreef essnhills het volgende:
Laten we het erop houden dat het midden in de nacht is. Om je verhaal even op waarde te schatten.
Wijsheid komt met de jaren hè?quote:
Spannend.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Leuk middagje met mij
stuur maar een dm dan spreken we specifieke dingen afquote:
Thnx. weltrustenquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
stuur maar een dm dan spreken we specifieke dingen af
ik ga nu slapen dan bespreken we het morgen
oja gefeliciteerd
Exact. Mijn postume autobiografie gaat dan later ook alle lesboeken vervangen op de basisschool.quote:
Precies. Goed ook dat je je niveau zo goed kan inschatten. Basisschool lijkt me prima geschikt inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:15 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Exact. Mijn postume autobiografie gaat dan later ook alle lesboeken vervangen op de basisschool.
Je moet die kinderen een goede basis meegeven natuurlijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies. Goed ook dat je je niveau zo goed kan inschatten. Basisschool lijkt me prima geschikt inderdaad
Precies.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je moet die kinderen een goede basis meegeven natuurlijk.
Wie en wat ik ben lijkt me vrij duidelijkquote:
Oh gefeliciteerd dan, heb je nog nooit gezien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wie en wat ik ben lijkt me vrij duidelijk
Ik ben ess, en jarig.
Aangenaam.
Ik sluip meestal langzaam ergens binnen en dan ineens ben ik een bekendequote:Op woensdag 22 januari 2014 01:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh gefeliciteerd dan, heb je nog nooit gezien.
Mag je al alcohol kopen?
Oh ok.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sluip meestal langzaam ergens binnen en dan ineens ben ik een bekende
Ik heb wel al een fanbase ontwikkeld
En alcohol kopen mag ik al jaren, alleen moet ik wel iedere keer netjes mijn ID kaart laten zien, anders krijg ik het niet mee
ik ben dan ook heel goed in het sluipen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ok.
Maar ik heb je nog nooit ergens binnen zien sluipen
Oh ja, in onz, gc, rls en bnw zie ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
ik ben dan ook heel goed in het sluipen.
Stiekem ben ik overalquote:Op woensdag 22 januari 2014 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh ja, in onz, gc, rls en bnw zie ik.
Daar kom ik weinig, vandaar.
Ik kan er ook niets aan doen dat mensen mij zo lief vindenquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:05 schreef zovty het volgende:
Wat een hoop aandacht..
Is het een lekker sletje toevallig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Appeltaartquote:
Ja zeg ik ben hier nu de bejaarde met mijn 24 jaar oud, ga je geheugen eens opfrissen!quote:quote:![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat mensen mij zo lief vinden
Maar ik ben geen sletjewas grapje sgatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Appeltaart![]()
[..]
Ja zeg ik ben hier nu de bejaarde met mijn 24 jaar oud, ga je geheugen eens opfrissen!
[..]![]()
![]()
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Je meent hetquote:
Wat een onzinquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat mensen mij zo lief vinden
Waarschijnlijk denken je fans toch van welquote:Maar ik ben geen sletje
quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een onzin. Doe een tijdje zoals ik en je hebt geen aanbidders meer over. Makkelijk zat.
[..]
Waarschijnlijk denken je fans toch van wel.
Ja dat is natuurlijk ook het verschil. Ik ben lief, jij niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:58 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat een onzin. Doe een tijdje zoals ik en je hebt geen aanbidders meer over. Makkelijk zat.
[..]
Waarschijnlijk denken je fans toch van wel.
Ess is jarig! Dan ist leuk!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |