Ja hequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jouw UI is best raar als je er te lang naar kijkt
Bak een taart voor mij?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef Studeur het volgende:
Zin om iets te doen maar weet niet wat
Hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja he
Heb al een tijdje een andere eigenlijk maar die is te groot om te kunnen gebruiken zonder abomoet weer ff abo nemen, en dan kan ik 'm weer kiezen
herkenbaar jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haha
Ik hou het wel gewoon hierbij
Met Kerst had ik er een kerstmuts op, maar toen raakte ik iedere keer in de war in topics zo van 'huh wie is dat, oh wacht, dat ben ik'
Ja echt hè?quote:
Ik ben heul geen moeilijk mokkelquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Oh ja, ik was op weg naar bed
Maarja, moeilijke mokkels in de DM altijd![]()
Daaaaaaaaaaaaaaag
Ligt eraan, heb jij de rubbertjes bij je?quote:
Een rubbertje gaat niet helpen, je krijgt al aids als ik naar je kijk, ik ben net Medusa.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb jij de rubbertjes bij je?
Struggles op de middelbare.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:20 schreef Snowbells het volgende:
Half 7 opstaan om de eerste twee uur voor niks in de klas te zitten omdat ik aanwezig moet zijn
Nog erger. Ik hoor altijd dat dat een enorme teringzooi is.quote:
Heb je het al weer warm?quote:
Mwa mwa. Ik heb gewoon een foute opleiding gekozenquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog erger. Ik hoor altijd dat dat een enorme teringzooi is.
Niet zo koud meer iigquote:
Wat voor opleiding doe je?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:23 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mwa mwa. Ik heb gewoon een foute opleiding gekozenik begin in februari ook met vavo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |