23, voor nog iets minder dan een uur.quote:
Ik ga nog op vakantiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, allemaal mensen die moeten leren, die ergens heen gaan, die dingen moeten plannen enzo.
Och een jaar is ook zo voorbij als je genoeg te doen hebt hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik maar een weekje, en die gaat me nu al veel te snel.
Zal die niet gewoon een nieuwe nick hebben aangemaakt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Af en toe wel.
Kijk maar naar koelants, die nu Paardlants heet.
Oh, das toch wat aan de oude kant helaasch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
23, voor nog iets minder dan een uur.
Nopequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal die niet gewoon een nieuwe nick hebben aangemaakt?
Nog begin dit jaar?quote:
Hmmm wie heeft hij omgekocht?quote:
Beter gezegd, ik vertrek woensdagnachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog begin dit jaar?Nice
Misschien dat ik deze zomer weer een keer weg ga, heb ik al te lang niet meer gedaan.
Ik ben al bijna bejaard inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, das toch wat aan de oude kant helaasch.
Wij hopen dat Tally dat ook doet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter gezegd, ik vertrek woensdagnacht
Ik heb heel veel te doen, maar ik wil even helemaal niks doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Och een jaar is ook zo voorbij als je genoeg te doen hebt hoor
Volgende week weer werken?
En dan zo'n jong blaadje als ik. Zou toch niks worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben al bijna bejaard inderdaad.
Nee, Danny heeft z'n username aangepast, naar aanleiding van het paardenvleesnieuws, was toen ook nog een topic over in FB.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal die niet gewoon een nieuwe nick hebben aangemaakt?
Hoe jong ben jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
En dan zo'n jong blaadje als ik. Zou toch niks worden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
FB / Verzoek om verandering username Hierrrr
Veel te doen in je vakantie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb heel veel te doen, maar ik wil even helemaal niks doen.Maar voordat ik dan weer zin heb om iets te doen, is 't weekje alweer voorbij.
Volgende week alweer werken ja.Helaas.. 't is net iets te druk om van m'n werk te kunnen genieten nu.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
FB / Verzoek om verandering username Hierrrr
OOK OOK. IK ZAL JOU EENS OOK DOEN VERTREKKEN.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hopen dat Tally dat ook doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |