23, voor nog iets minder dan een uur.quote:
Ik ga nog op vakantiequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, allemaal mensen die moeten leren, die ergens heen gaan, die dingen moeten plannen enzo.
Och een jaar is ook zo voorbij als je genoeg te doen hebt hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik maar een weekje, en die gaat me nu al veel te snel.
Zal die niet gewoon een nieuwe nick hebben aangemaakt?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Af en toe wel.
Kijk maar naar koelants, die nu Paardlants heet.
Oh, das toch wat aan de oude kant helaasch.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
23, voor nog iets minder dan een uur.
Nopequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal die niet gewoon een nieuwe nick hebben aangemaakt?
Nog begin dit jaar?quote:
Hmmm wie heeft hij omgekocht?quote:
Beter gezegd, ik vertrek woensdagnachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nog begin dit jaar?Nice
Misschien dat ik deze zomer weer een keer weg ga, heb ik al te lang niet meer gedaan.
Ik ben al bijna bejaard inderdaad.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, das toch wat aan de oude kant helaasch.
Wij hopen dat Tally dat ook doet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter gezegd, ik vertrek woensdagnacht
Ik heb heel veel te doen, maar ik wil even helemaal niks doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Och een jaar is ook zo voorbij als je genoeg te doen hebt hoor
Volgende week weer werken?
En dan zo'n jong blaadje als ik. Zou toch niks worden.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben al bijna bejaard inderdaad.
Nee, Danny heeft z'n username aangepast, naar aanleiding van het paardenvleesnieuws, was toen ook nog een topic over in FB.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal die niet gewoon een nieuwe nick hebben aangemaakt?
Hoe jong ben jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef DrNick het volgende:
[..]
En dan zo'n jong blaadje als ik. Zou toch niks worden.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
FB / Verzoek om verandering username Hierrrr
Veel te doen in je vakantie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb heel veel te doen, maar ik wil even helemaal niks doen.Maar voordat ik dan weer zin heb om iets te doen, is 't weekje alweer voorbij.
Volgende week alweer werken ja.Helaas.. 't is net iets te druk om van m'n werk te kunnen genieten nu.
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef DrNick het volgende:
FB / Verzoek om verandering username Hierrrr
OOK OOK. IK ZAL JOU EENS OOK DOEN VERTREKKEN.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij hopen dat Tally dat ook doet.
Nicequote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beter gezegd, ik vertrek woensdagnacht
Zulke taal, krijg er een stijfje van. Seks ?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OOK OOK. IK ZAL JOU EENS OOK DOEN VERTREKKEN.
Hoe durf jij mij uit onz te jagen, jij lapzwans, jij jij jij
Minderjarigquote:
quote:
Erg lang weekendquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
NiceEen hele week? Of een lang weekend?
Trio?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zulke taal, krijg er een stijfje van. Seks ?
Ja, ik wil mezelf dingen aanleren (Die uiteindelijk voor m'n werk handig zijn om te wetenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Veel te doen in je vakantie?
Hutje op de hei huren?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik wil mezelf dingen aanleren (Die uiteindelijk voor m'n werk handig zijn om te weten), waar ik tijdens een normale werkweek geen tijd voor / zin in heb.
Maar nu heb ik er ook niet echt zin in, dus dat gaat helemaal goed komen.
Lekkerquote:
Moet je niet naar school morgen dan?quote:
O nee man. Je moet echt dan ff iets huren en ergens heen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Lekker
Moet ik serieus ook een keer gaan doen. Vakantie thuis is toch niet echt vakantie.
Helemaal niet als je nog bij je ouders woont._!
Tsja.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Moet je niet naar school morgen dan?
Kan je straks je bed weer niet uitkomen
Precies.. Maar heb dat nooit echt gedaan, dus ben het ook niet anders gewend.. Laatste keer dat ik echt op vakantie geweest ben is ook alweer 6/7 jaar geleden, en dat was gewoon ergens in Nederland op één of andere camping.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:13 schreef Tally het volgende:
[..]
O nee man. Je moet echt dan ff iets huren en ergens heen.
Thuis vakantie is toch altijd.... ff dit..... ff dat.
Ben je nog bezig met waar je altijd mee bezig ben.
O maar dat kan ook genoeg zijn!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Precies.. Maar heb dat nooit echt gedaan, dus ben het ook niet anders gewend.. Laatste keer dat ik echt op vakantie geweest ben is ook alweer 6/7 jaar geleden, en dat was gewoon ergens in Nederland op één of andere camping.
Opzich wel ja, was toen ook wel even lekker. En nee, iet eens.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:17 schreef Tally het volgende:
[..]
O maar dat kan ook genoeg zijn!
Wel een camping met wifi toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |