Een wall zorgt ervoor dat de koers niet snel onder of boven een bepaald bedrag komen, er moet immers een groot bedrag worden aangenomen voordat de hele order is ingewisseld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef RoelerMF het volgende:
Nog maar eens een n00b vraag, maar wat is het nut van een buy of sell wall?
Daarmee wordt de prijs tijdelijk kunstmatig hoog of laag gehouden. Bij een sell wall kunnen mensen hun coins niet verkopen, omdat de sell orders eerst voltooid moeten worden voordat de prijs omhoog kan. Men doet dit als ze goedkope coins willen kopen. Bij een buy wall gaat men weer kopen, omdat de prijs dan niet zal zakken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:01 schreef RoelerMF het volgende:
Nog maar eens een n00b vraag, maar wat is het nut van een buy of sell wall?
Ja en het lijkt erop dat ze na het opeten van de hond, over zijn gegaan op kat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:54 schreef Sands het volgende:
Zijn de Chinezen helemaal op altcoins overgegaan?![]()
Die gaat naar de 20000 toe.quote:Op woensdag 22 januari 2014 12:56 schreef smiths het volgende:
[..]
Ja en het lijkt erop dat ze na het opeten van de hond, over zijn gegaan op kat.
CAT staat nu op 12000
Lid van fontas groepje?quote:
Ik ben blij dat ik ooit op 4000 cat 250 cat had gekocht, wacht eens even ik heb het ook gemined, even kijken in mijn poolsquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfelde nog om op CAT in te stappen op 8900, niet gedaan en nu spijt
Schiet op sloom bitcoin netwerk!
Ik had verkocht op 300 ofzo, leek toen nog een hele goede deal...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik ooit op 4000 cat 250 cat had gekocht, wacht eens even ik heb het ook gemined, even kijken in mijn pools
Maar heel lang heeft het gedaald en toen was ik minder blij
Als je wil kan je nu inkopen. 7700, verdomme ik wil stijging zien...quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik twijfelde nog om op CAT in te stappen op 8900, niet gedaan en nu spijt
Schiet op sloom bitcoin netwerk!
300 of 3000?quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had verkocht op 300 ofzo, leek toen nog een hele goede deal...
Wtf, dan ben ik echt net op tijdquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:12 schreef smiths het volgende:
[..]
Als je wil kan je nu inkopen. 7700, verdomme ik wil stijging zien...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |