Nu in fiat zittenquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:38 schreef GTAnoob het volgende:
is dit de crash? zal ik terug kopen!? help wat doen
ik ztin fiat
Oud nieuwsquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:50 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/tech/368(...)bitcoin-in-maak.html
Denk wel dat deze coins er positieve invloed op hebben, maar nee ik zie het niet 300% stijgen, vooral omdat het nog niet eens een value heeft en niet op een exchange staatquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Volgende wordt FoxCoin hopelijk.
Daarom is het nu nog makkelijk minebaar en tegen zachte prijsjes te koop.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk wel dat deze coins er positieve invloed op hebben, maar nee ik zie het niet 300% stijgen, vooral omdat het nog niet eens een value heeft en niet op een exchange staat
Meld je maar even op mijn kantoor.quote:
Mijn collega's gingen mee kijken welk model we willen beslissen nou gr grquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:55 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Meld je maar even op mijn kantoor.
Gr gr, je baas.
Ja dat zeker, ik ben het ook allang aan het minen. Maar longterm is het nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 13:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Daarom is het nu nog makkelijk minebaar en tegen zachte prijsjes te koop.
We zullen zien. Ik denk van wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat zeker, ik ben het ook allang aan het minen. Maar longterm is het niet
Zowel dan krijg jij 50 foxcoins van mijquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik denk van wel.
Ik heb inmiddels 9.45 in mijn portemonnee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toto hoe gaat het met jouw centjes?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 9.45 in mijn portemonnee.
Nog 55 cent en ik kan eindelijk naar de kapper.
Ik ben nu al drie weken aan 't sparen.
Nice. En wat doe je voor de inkomsten? Geld zoeken op straat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Neuh, krijg net wat van m'n oma.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nice. En wat doe je voor de inkomsten? Geld zoeken op straat?
Deal!quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zowel dan krijg jij 50 foxcoins van mij
Wat dan natuurlijk fucking veel waard is.
Sowieso lang haar voor de eckte bazen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:05 schreef Spatieloos het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom je naar de kapper gaat als je weinig geld hebt. Je kan toch gewoon een schaar kopen en er zelf wat van maken, zou ik doen iig. Scharen zijn minder dan 10 euro right? En je kunt ze vaker gebruiken, ook voor andere dingen zoals bierflesjes openen en iemand neersteken.
TOTOquote:
Nou, dan niet.quote:
Dat was niet de afspraak.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En zo niet, krijg ik dan iets van jou?
Ik laat altijd helemaal lang groeien en dan in 1x kaal, extreme verandering voor echte bazen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:06 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso lang haar voor de eckte bazen.
Pic Toto:quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak.
Mja. Je krijgt dan van mij 1 BoobCoin als het zover is.
Nee, meer dit:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SIE MÜSSEN JETZT DEUTSCH LERNEN!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |