Naakt in een hoekje met een dekentje omdat mijn prins mij heeft laten zittenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Naakt te wachten op je prins op het witte paard ?

Och, dat is wel naar. Lekker potje aan het janken met een norme kom ijs in je hand?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Naakt in een hoekje met een dekentje omdat mijn prins mij heeft laten zitten

Jij bent dus een lotgenoot? Laat Moira jou ook wel eens zitten?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Och, dat is wel naar. Lekker potje aan het janken met een norme kom ijs in je hand?
Dat werkt het beste

Ik zit ook alleen en Moira is hier niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent dus een lotgenoot? Laat Moira jou ook wel eens zitten?
Ik heb al een zak chips op, nu dan maar ijs eten

Zie je, lotgenoten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zit ook alleen en Moira is hier niet.

heyquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
omygod jij leeft ook noggg.
AIGHITIEEEE

echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Aight1 heeft een Flippiee alarm.
Elke keer als iemand Flippiee zegt, gaan er meerdere toeters en bellen af en kan hij als de donder snel en adequaat reageren.

Dan ga ik eens sherlocken op Flippiee om te kijken of dit waar is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Aight1 heeft een Flippiee alarm.
Elke keer als iemand Flippiee zegt, gaan er meerdere toeters en bellen af en kan hij als de donder snel en adequaat reageren.
Haiiiquote:

haha ik heb geen leven meer, te druk met school en andere onzinnnnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik eens sherlocken op Flippiee om te kijken of dit waar is.
[..]
HaiiiMijn leven is leuk, maar druk
Ik heb zelfs een leven gekregen, sort of.
Hoe is dat van jou?

Straks zagen mijn ouders jullie, wil dat niet uitleggen.quote:

Gaat het wel goed op school? Woon je nog in die stad in het Zuuden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
haha ik heb geen leven meer, te druk met school en andere onzinnnnmaar mooi dat t jouwe leuk is
Dagquote:

Begrijpelijk wel eigenlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Straks zagen mijn ouders jullie, wil dat niet uitleggen.

Zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen.quote:

Ik ook niet. En voor je het weet weten ze alles van jequote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar ik zou moeten beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |