stalkers always have their ways.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waar stalken? Ik ben nauwelijks op FOK!

Mja hoe oud ben je danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Wow, zo origineel.

quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Al helemaal als je hebt met een FOK!kerEn dan specifiek een ONZer
Leven kan niet FOK!kiger

Dat is waar.quote:
Waar ben jij dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb net m'n boek uit m'n tas gepakt, nu maar eens rondlopen in de bieb om te kijken of er iemand is om pauze mee te houden.

In de bieb, jij?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is waar.
[..]
Waar ben jij dan?

Pauze houden? Man, je hebt geen flikker uitgevoerd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:15 schreef OllieWilliams het volgende:
Heb net m'n boek uit m'n tas gepakt, nu maar eens rondlopen in de bieb om te kijken of er iemand is om pauze mee te houden.

Ga m'n boek straks denk ik weer terug in m'n tas doenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pauze houden? Man, je hebt geen flikker uitgevoerd.

#Struggles_in_de_UBquote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:36 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ga m'n boek straks denk ik weer terug in m'n tas doenLekker naar huis toe, morgen vroeg op en dan de hele dag beunen.

Soms moet je ook gewoon concluderen dat het niks meer wordt vandaag en hopen op beterschap morgen. #tegelweishijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |