Stoere praat. Wacht maar tot ik je eens tegen kom, dan verkracht ik je harder dan je ooit genomen zal worden. Neger of geen neger.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan lachen om die dt-post op BB.Ga maar weer vouwen, jongen.
Geil.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Stoere praat. Wacht maar tot ik je eens tegen kom, dan verkracht ik je harder dan je ooit genomen zal worden. Neger of geen neger.
Dit jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Meest originele grap in de FOK!geschiedenis dit, lach0n. [ afbeelding ]
Waarschijnlijk uit voorzorg.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:13 schreef Rezania het volgende:
Net een topic geopend, verschijnt niet eens in de nieuwe topics lijst. Raar.
Maar ik hou wel van piemels.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
iedereen die niet om 21.00 straks op tinychat is is homo hihi
Nee waarschijnlijk zit er een soort blokkade op je account gewoon uit voorzorg voor je kuttopics.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Er wordt gefilterd op kut in de TT?
Ik ben een installatie aan het uitvoeren van een server, ziet het eruit alsof ik tijd heb voor een camsessie?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:14 schreef FL_Freak het volgende:
iedereen die niet om 21.00 straks op tinychat is is homo hihi
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk zit er een soort blokkade op je account gewoon uit voorzorg voor je kuttopics.
DAN STOP JE DIE INSTALLATIE MAAR!@!#!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben een installatie aan het uitvoeren van een server, ziet het eruit alsof ik tijd heb voor een camsessie?
Ja, want dat vindt het ziekenhuis waar ik nu voor werk meer dan prima.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
DAN STOP JE DIE INSTALLATIE MAAR!@!#!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |