quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
OMGik ga per direct bestellen
fuck ezell
Precies. Dus je komt in no time klaar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als je goed pijpt dan houd ik het toch juist minder lang vol?
Typisch. Ik val buiten alle kliekjes in deze SC en met het spoedig wegvallen van Tjacka...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat je morgen maar goed nieuws krijgt eerder op de dag, zodat het je in de avond niet zo zwaar valt
groetjes
gadverquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Dus je komt in no time klaar.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
doe normaal, hij is misschien terminaal en dan doe je zo
je hebt gister nog bier gedronken met jimbo, niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Ik val buiten alle kliekjes in deze SC en met het spoedig wegvallen van Tjacka...
Wil jij wat in mijn vriendenboekje schrijven?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik had JHKquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had als tt
THK
hahahaha ik moest er zelf hard om lachen
Jezus wat een postquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer vies?![]()
Ga lekker homo's meppen of zo vieze Rus
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had als tt
THK
woow hier krijg je een positieve note voorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik had als tt
THK
Verschrikkelijk die homofoben. Moet er van kotsenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer vies?![]()
Ga lekker homo's meppen of zo vieze Rus
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef supersof het volgende:
[..]perks of being a wallflowerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet alleen om Emma Watson
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat hielp niet mee. Daardoor merkte ik juist des te meer dat ik een eigen kliekje moest beginnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt gister nog bier gedronken met jimbo, niet zo aanstellen
maar dat wil ik wel ja, mits goede vragen
quote:
ik begrijp hem niet denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
woow hier krijg je een positieve note voor
Kom je wel aan je trekkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
perks of being a wallflower
bedanktquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
woow hier krijg je een positieve note voor
graag gedaanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedankt
ik heb er hard voor gewerkt
wat een kutfilmquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
perks of being a wallflower
Ja maar ik wil wel minstens die 100 euroquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Dus je komt in no time klaar.
Jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die homofoben. Moet er van kotsen
Maar ik zit al in verschillende kliekjes van verschillende topics.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hielp niet mee. Daardoor merkte ik juist des te meer dat ik een eigen kliekje moest beginnen.
Ik heb jou nu op het oog. Je kunt elke ochtend een verslag van mijn FOK! avonturen in je DM-box verwachten
okequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef LETMEIN het volgende:
M'n balzak ligt er weer lekker strak bij.
Einde bericht.
Picsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef LETMEIN het volgende:
M'n balzak ligt er weer lekker strak bij.
Einde bericht.
waarom laat je mij zo vallenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat hielp niet mee. Daardoor merkte ik juist des te meer dat ik een eigen kliekje moest beginnen.
Ik heb jou nu op het oog. Je kunt elke ochtend een verslag van mijn FOK! avonturen in je DM-box verwachten
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Maar ik zit al in verschillende kliekjes van verschillende topics.Ik moet ook nog tijd over houden voor mijzelf.
hoe bedoel je aan mijn trekken komen?quote:
kliekjes?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:59 schreef supersof het volgende:
over welke kliekjes hebben jullie het eigenlijk?
quote:
Jij bent stervende. Al zal ik aan je sterfbed zitten tot het eindequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch. Ik val buiten alle kliekjes in deze SC en met het spoedig wegvallen van Tjacka...
Wil jij wat in mijn vriendenboekje schrijven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |