Dat kan niet, want Boulevard is om half 8 afgelopen en dan begint Utopia ....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef SaladShaker het volgende:
Meestal doen ze dat Utopia nieuws van Boulevard tegelijk met Utopia zelf.
Nou ja, het nieuws en Boulevard liggen niet zover uit elkaar toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef maily het volgende:
[..]
Dat kan niet, want Boulevard is om half 8 afgelopen en dan begint Utopia ....
Niet iedereen haat 'r ook, haar "vriendin" van kantoor bijvoorbeeld, die heeft haar een brief geschreven ... een hele leuke.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik snap die haat op Aike echt niet.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef community het volgende:
Hahah
Billy naar Rienk: "Ik heb jou nogsteeds heel erg hoog zitten."
Billy naar Andrea: "Ik weet wie het zegt. [..] Ik had hem heel erg hoog zitten."
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef davidderotator het volgende:
Beeld van Aike doet me een beetje denken aan nieuwsberichten waarbij ze één of andere mummie van 5000 jaar oud gevonden hebben
Grumpy cat!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Chanel5 het volgende:
Lekker bekkie pff
[ link | afbeelding ]
Ook fijnquote:
Iedere dag pannekoeken gaat ook vervelen, nu dus poffertjesquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet iedereen haat 'r ook, haar "vriendin" van kantoor bijvoorbeeld, die heeft haar een brief geschreven ... een hele leuke.
Komt door het licht johquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef asco het volgende:
Wat zien die vrouwen er trouwens allemaal hondsberoerd uit voor de leeftijd die ze hebben. Niet normaal.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef davidderotator het volgende:
Beeld van Aike doet me een beetje denken aan nieuwsberichten waarbij ze één of andere mummie van 5000 jaar oud gevonden hebben
Dat heet make-uploos.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef asco het volgende:
Wat zien die vrouwen er trouwens allemaal hondsberoerd uit voor de leeftijd die ze hebben. Niet normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |