Oortjeswerk en headsetwerk!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef berenbootje het volgende:
Ik werk graag met oortjes of headsets, maar wat voor werk is er tegenwoordig allemaal met
oortjes of headsets?
Helpdesk/Klantenservicemedewerkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef berenbootje het volgende:
Ik werk graag met oortjes of headsets, maar wat voor werk is er tegenwoordig allemaal met
oortjes of headsets?
Weet je dat wel zeker? Ik ken iemand die oortjestester was en toen soms een dag in de week headsets moest testen. Dat wilde hij niet en nu test hij uitkeringsinstanties.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef Ffukkie-slim het volgende:
Oortjestester.
Niet te verwarren met headsettester. Dat is namelijk met headsets
Ik bedoel meer ter communicatie en niet gewoon voor de muziekquote:Wat een gekke vraag... ik zou zeggen: alle functies waarbij het niet uitmaakt of je je als een complete aso gedraagt (ergo: waar je niet met collega's of klanten te maken hebt) en het de wereld worst zal zijn dat jij met je oortjes in zit.
Je voelt je dus graag belangrijk?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef berenbootje het volgende:
Wat een gekke vraag... ik zou zeggen: alle functies waarbij het niet uitmaakt of je je als een complete aso gedraagt (ergo: waar je niet met collega's of klanten te maken hebt) en het de wereld worst zal zijn dat jij met je oortjes in zit.
Ik bedoel meer ter communicatie en niet gewoon voor de muziek
Hemeltje...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef berenbootje het volgende:
Ik bedoel meer ter communicatie en niet gewoon voor de muziek
We leven in een trieste wereldquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:13 schreef Queller het volgende:
[..]
Weet je dat wel zeker? Ik ken iemand die oortjestester was en toen soms een dag in de week headsets moest testen. Dat wilde hij niet en nu test hij uitkeringsinstanties.
Ja, het is wel vrij bizarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:18 schreef Ffukkie-slim het volgende:
[..]
We leven in een trieste wereld
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:10 schreef berenbootje het volgende:
oortjes of headsets?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Helpdesk/Klantenservicemedewerker
Beveiliging
Verkeersregelaar
Om maar wat te noemen
gamma ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Innisdemon het volgende:
Praxis! daar lopen die mafkezen ook allemaal met zo'n ding rond (in de grotere vestigingen)
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef hottentot het volgende:
Beter word je slechthorend, dan is elke baan een baan met oortjes.
watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Innisdemon het volgende:
Praxis! daar lopen die mafkezen ook allemaal met zo'n ding rond (in de grotere vestigingen)
Maar dan moet TS ook met keeltjes en neusjes werken.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:17 schreef hottentot het volgende:
Beter word je slechthorend, dan is elke baan een baan met oortjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |