Heather Ledematenquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tja, Lee natuurlijk veel te sterk en dan heb je nog steeds Wang/Wolf/Fatkulina en ik vrees ook wel Ledematen, en misschien dan pas Boer..
Heather schaatst nogal raar met een krom been en gekke armenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:32 schreef franklop het volgende:
kramer weer als eerste der favorieten![]()
naja buiten Yuskov en Skobrev dan
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heather schaatst nogal raar met een krom been en gekke armen
Dat is de 10km.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:38 schreef Treveo het volgende:
Had Kramer door de stand in de wereldcup op 5/10 km geen garantie dat ie ergens in de laatste 2 ritten zou starten?
Wordt het toch nog een beetje spannend.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:32 schreef franklop het volgende:
kramer weer als eerste der favorieten![]()
naja buiten Yuskov en Skobrev dan
http://nl.wikipedia.org/wiki/Adler_Arenaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
Even een vraagje:
Waar kan ik de baanrecords van Sotsji vinden inclusief de rondetijden? Heb het namelijk nog niet gevonden en lijkt me wel handig
Hier waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:52 schreef Mansjester het volgende:
Even een vraagje:
Waar kan ik de baanrecords van Sotsji vinden inclusief de rondetijden? Heb het namelijk nog niet gevonden en lijkt me wel handig
A Jah. Thanks!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier waarschijnlijk wel
http://live.isuresults.eu/2012-2013/sochi/
Dat weet ik ook niet, maar dat verschilt toch nogal per rijderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
A Jah. Thanks!
Ik weet na al die jaren schaatsen kijken namelijk nog steeds niet uit me hoofd wat een goede opening op de 1500 bijvoorbeeld is
Klopt, maar nu weet ik in ieder geval wat het BR isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar dat verschilt toch nogal per rijder
Dat weet ik ook nooit, ik kijk altijd per wedstrijd wat de eersten openen en dan vergelijk ik het. Maar opening zegt ook niet alles.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
A Jah. Thanks!
Ik weet na al die jaren schaatsen kijken namelijk nog steeds niet uit me hoofd wat een goede opening op de 1500 bijvoorbeeld is
Ja klopt. Gaandeweg de afstand kom je er dan vanzelf achter. Maar ik vind het sowieso wel relaxed om zelf de info te hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nooit, ik kijk altijd per wedstrijd wat de eersten openen en dan vergelijk ik het. Maar opening zegt ook niet alles.
Daar is het dan ook wat belangrijkerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt. Gaandeweg de afstand kom je er dan vanzelf achter. Maar ik vind het sowieso wel relaxed om zelf de info te hebben![]()
Gelukkig weet ik nog wel wat op de 500 m een goede opening is
Ja ik ook. En wie er een goede ronde rijden op de 1000 (Groothuis en Boer bijv.)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja klopt. Gaandeweg de afstand kom je er dan vanzelf achter. Maar ik vind het sowieso wel relaxed om zelf de info te hebben![]()
Gelukkig weet ik nog wel wat op de 500 m een goede opening is
En op de 1500 meter? Dat rondje na de eerste volle ronde?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja ik ook. En wie er een goede ronde rijden op de 1000 (Groothuis en Boer bijv.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En op de 1500 meter? Dat rondje na de eerste volle ronde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens Hersman zijn er altijd 2 tussenrondes
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Volgens Hersman zijn er altijd 2 tussenrondes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |