awwhhquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nou vanochtend wilde ik hem uitlaten, maar een poot deed het niet. dus hij liep op drie poten. naja, niet echt lopen dusIk heb hem getild en naar het gras gelokt met stukjes brood wat ik aan het eten was ( smeerkaas
) en toen deed hij even zijn behoefte. en toen moest ik hem weer naar huis tillen
maar nu loopt hij wel weer gewoon hoor ik net, dus gaat in vlagen niet zo goed meer
Mijn hond is 14 jaar en heeft een versleten heup. Best zielig om te zijn als hij moeite heeft met opstaan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nou vanochtend wilde ik hem uitlaten, maar een poot deed het niet. dus hij liep op drie poten. naja, niet echt lopen dusIk heb hem getild en naar het gras gelokt met stukjes brood wat ik aan het eten was ( smeerkaas
) en toen deed hij even zijn behoefte. en toen moest ik hem weer naar huis tillen
maar nu loopt hij wel weer gewoon hoor ik net, dus gaat in vlagen niet zo goed meer
De arme jongenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo.
En die hoeren? Zitten die er nog? Anders kan Kees natuurlijk niet naar de hoertjes toe
samequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Muto het volgende:
[..]. Ik voel de spanning al wel. Ik ben nog drukker dan normaal.
Heeft mijn hondje ook geregeld. Dan hinkt hij soort van, maar gaat weer snel over. Is dan een verrekkinkje ofzo. Maar jouw hondje was toch ziek?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
verplaatst naar een pleintje, ziet er netjes uit daar. super druk ook altijd. kees zal wel zijn vriendin moeten verwennen. En die Spaanse is toch terug naar de Dominicaanse Republiek.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah zo.
En die hoeren? Zitten die er nog? Anders kan Kees natuurlijk niet naar de hoertjes toe
Je Fey-sk maar thuis laten. En die jodenkaart meenemen toch?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
same
ben benieuwd, ga ook eerst een hapje eten daarzo
laten afvallen, hoe kut dat ook is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Je zou er maar tegenover wonenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef Adames het volgende:
[..]
verplaatst naar een pleintje, ziet er netjes uit daar. super druk ook altijd. kees zal wel zijn vriendin moeten verwennen. En die Spaanse is toch terug naar de Dominicaanse Republiek.
hij heeft een ziekte, weet de naam niet, maar het lijkt op MS. Zijn hersenen geven niet meer seintjes door naar zijn spieren waardoor die langzaam uitvallen. Als hij het had gekregen als hij puppie was dan was hij maar een geworden. Hij kreeg het wat later, toen hij twee was volgens mij en de dokter schat in dat hij 8 wordt, en hij is nu 7.quote:
neem je ook zo'n groen bommetje meequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
same
ben benieuwd, ga ook eerst een hapje eten daarzo
wat wil je hiermee impliceren, ezell?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef Ezell het volgende:
i used to be fat op tv
etsu, iets voor jou?
Ja, had ik gister al gedaan voor de zekerheid.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Je Fey-sk maar thuis laten. En die jodenkaart meenemen toch?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat wil je hiermee impliceren, ezell?
quote:
7quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
awwhh
Hoe oud is hij eigenlijk?
Dat is echt zieligquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hij heeft een ziekte, weet de naam niet, maar het lijkt op MS. Zijn hersenen geven niet meer seintjes door naar zijn spieren waardoor die langzaam uitvallen. Als hij het had gekregen als hij puppie was dan was hij maar een geworden. Hij kreeg het wat later, toen hij twee was volgens mij en de dokter schat in dat hij 8 wordt, en hij is nu 7.
Eerst dachten we dat hij wel ouder zou worden omdat het nog tamelijk goed ging, maar nu gaat het opeens heel slecht.
nee, vind dat maar kansloos gedoequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:32 schreef Adames het volgende:
[..]
neem je ook zo'n groen bommetje mee
ja maar onze hond valt nu bij elke stap ongeveerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Mijn hond is 14 jaar en heeft een versleten heup. Best zielig om te zijn als hij moeite heeft met opstaan.
je bedoelt dood laten gaan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:31 schreef Adames het volgende:
[..]
laten afvallen, hoe kut dat ook is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |