Ah kijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Ruud al lang niet meer gezien, woont daar ook niet meer.
Kees woont samen met een dikke vriendin.
Gedeelte van de wijk waar die blonde gast (je moet een wijf niet slaan maar schuppen) woont is al een paar jaar plat. Die nog nooit gezien.
Mieke is volgens mij echt vies vies dik geworden en zit in een scootmobiel. Huubke nooit gezien.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
eigenlijk doet toto iets wat niet mag maar ik vind het niet erg.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat van zondag was niet zo netjes he
okquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hey je hebt je oude UI weer. Ik dacht vroeger altijd dat jij dat gewoon was
Jeetje wat is toto toch stout.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:27 schreef supersof het volgende:
eigenlijk doet toto iets wat niet mag maar ik vind het niet erg.
jhali dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:26 schreef Toto69 het volgende:
alles wat kut is moet je gewoon verwijderen uit je leven
(c) supersof, 18;26 21-1-14
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jeetje wat is toto toch stout.
Nee maar toen was Mieke nog wel menselijk, nu is het echt blubber op een karretje en een perkamenten huid. Kan nog steeds niet helemaal geloven dat zij het is, ondanks dat het toch 9 jaar later is.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah kijk.
Kut dat Ruud spoorloos is.
Kees en een dikke vriendin whehelijkt me op zich best een goede gast, niet echt crimineel of zo
en werkt ook gewoon.
Blonde Adonis was dat. Zal wel doodgeschupt zijn.
Mieke was al vies dik (geen Pamela Anderson he)
Maar Kees komt ook nog in dat café den nog wat?
nou vanochtend wilde ik hem uitlaten, maar een poot deed het niet. dus hij liep op drie poten. naja, niet echt lopen dusquote:
Ah zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee maar toen was Mieke nog wel menselijk, nu is het echt blubber op een karretje en een perkamenten huid. Kan nog steeds niet helemaal geloven dat zij het is, ondanks dat het toch 9 jaar later is.
Café is niet meer echt wat te doen, heeft alweer paar keer naamsverandering gehad en als ik er 's avonds voorbij fiets is het vaak dicht.
quote:
jaquote:
Arm beest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:29 schreef supersof het volgende:
[..]
nou vanochtend wilde ik hem uitlaten, maar een poot deed het niet. dus hij liep op drie poten. naja, niet echt lopen dusIk heb hem getild en naar het gras gelokt met stukjes brood wat ik aan het eten was ( smeerkaas
) en toen deed hij even zijn behoefte. en toen moest ik hem weer naar huis tillen
maar nu loopt hij wel weer gewoon hoor ik net, dus gaat in vlagen niet zo goed meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |