Gezien je voorgaande cut-struggles daar in dat huis wens ik je muchos succesos. En gewoon bodyweight oefeningen doen; heb gehoord dat het een nieuwe trend is.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Geen probleemHeb 3 kroketten gehad en 2 frikandellen in die 2 weken dat ik in NL was
Nu weer netjes cutten. Wel gvd een sneeuwstorm hier weer meteen, 15cm sneeuw, ga niet naar de gym rijden in dit weer
Ik heb een deal gemaakt met mijn schoonmama.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gezien je voorgaande cut-struggles daar in dat huis wens ik je muchos succesos. En gewoon bodyweight oefeningen doen; heb gehoord dat het een nieuwe trend is.
WAAR?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Er is een nieuw topic over de esso vms. Laat je gezicht er anders even zien.
Nou?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:34 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik heb een deal gemaakt met mijn schoonmama.
ONZ / ESS _O_quote:
Loooool. Volgens mij heeft zij zonder maar een milliseconde te twijfelen de deal geaccepteerd. Wat een werelddeal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze koopt geen troep meer en ik ga 3x per week koken voor het hele gezin.
eet die schoonbroer van je nog steeds al je eten op?quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:35 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ze koopt geen troep meer en ik ga 3x per week koken voor het hele gezin.
Ik vind het prima, als ik alleen woon moet ik ook koken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Loooool. Volgens mij heeft zij zonder maar een milliseconde te twijfelen de deal geaccepteerd. Wat een werelddeal.
Al minder, maar als hij zuipt wel ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef seto het volgende:
[..]
eet die schoonbroer van je nog steeds al je eten op?
Nog nooit gezienquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:36 schreef VMSDKR het volgende:
IrCute, heb je daar serieus 10L flessen frisdrank?
Dat positive mindset.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:37 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ik vind het prima, als ik alleen woon moet ik ook koken.
[..]
Al minder, maar als hij zuipt wel ja.
[..]
Nog nooit gezien
You just went full retard.quote:
Nee man, gewoon veel vis, zelfgemaakte kipburgers, pasta met high protein pastaquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
inb4 het gezin eet 3x per week kipfilet met rijst en broccoli.
oh??????quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
You just went full retard.
En dat is alvast 1 lurkerquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ja wtf boeit mij dat denk je ofzo mijn leven is hier seto? nou nee dus verkeerd gedacht ik heb activiteiten buiten het internet zoals tennis squats schol college vissen met vrienden bier drinken in de keet en nog veel meerquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef seto het volgende:
[..]
je gaat gebanned worden omdat je die arme jongen zijn pc hebt vernaggeld vriendje
Ik herhaal; rip in peacequote:
ik zet alleen TR's bij die ene neger maak je maar geen zorgen maatjequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ja wtf boeit mij dat denk je ofzo mijn leven is hier seto? nou nee dus verkeerd gedacht ik heb activiteiten buiten het internet zoals tennis squats schol college vissen met vrienden bier drinken in de keet en nog veel meer
dus verraad me maar
[ afbeelding ]
Ik, nee johquote:
bu ne lan amena koyumquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Beter kwam je ook voor mij koken.quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:39 schreef IrCute het volgende:
[..]
Nee man, gewoon veel vis, zelfgemaakte kipburgers, pasta met high protein pasta, wok met kip enz.
Ik kan echt niet 3x per week kip brocolli en rijst eten.
bedoel jij mij vriendjequote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef seto het volgende:
[..]
ik zet alleen TR's bij die ene neger maak je maar geen zorgen maatje
RACISME!quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef seto het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 00:43 schreef seto het volgende:
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |