abonnement Unibet Coolblue
pi_135804747
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef Woelwater het volgende:
Yeah we’ve reached 20.000 page likes!!!

We will now start the random pick to announce the WINNER…..

Stay posted it might be you!!!!

Best regards,
Mijn vriendinnetje was nummer 19.999 :7
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135804767
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:46 schreef Skv het volgende:

[..]

op 58/59 min. idd. Ik zou korting bedingen of door naar een concurrent.
en de beschadiging op de 29 min?
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 15:47:56 #53
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135804787
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:45 schreef x3ro het volgende:

[..]

Ik zie het idd op de nieuwe foto's alsnog behoorlijk goed bij de 12 en de 6. Valt me behoorlijk tegen :{ Gewoon die paar 100 meter verder naar Burger ;)
Dat doe ik ook, maar die heeft een witte wijzerplaat, en ik wil liever blauw. Naja hoe dan ook, een Super Avenger zal er komen :P
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:48:17 #54
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_135804809
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Echt he. Ik snap dat ook niet. Ik weet 't niet, ik denk toch steeds meer dat dat 'm niet gaat worden. Dan maar meer betalen maar op deze manier wordt 't 'm gewoon niet.
Met zoiets moet je gewoon van begin af aan vertrouwen hebben in de zaak en de klok, anders werkt 't gewoon niet.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_135804829
quote:
99s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

en de beschadiging op de 29 min?
Zie ik ook ja, maar die hele bezel lijkt wat grauw :?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135804843
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:44 schreef Woelwater het volgende:
Yeah we’ve reached 20.000 page likes!!!

We will now start the random pick to announce the WINNER…..

Stay posted it might be you!!!!

Best regards,
quote:
We are starting the export now! stay tuned!!!
Als reactie op die post hierboven.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 15:48:50 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135804851
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef x3ro het volgende:

[..]

Met zoiets moet je gewoon van begin af aan vertrouwen hebben in de zaak en de klok, anders werkt 't gewoon niet.
Exact, ik denk dat ik helemaal niet ga kijken, en rechtstreeks naar Burger ga.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 15:50:10 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135804931
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:48 schreef Skv het volgende:

[..]

Zie ik ook ja, maar die hele bezel lijkt wat grauw :?
Ja! Dat is mijn hele punt! Dat horloge ziet er gewoon 'vies' uit. Daar begon 't om, en ik ga niet met zo'n klok rondlopen. Als iemand 'm wil, ga je gang, ik heb besloten dat ik deze in ieder geval aan me voorbij laat gaan.
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:51:01 #59
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_135804973
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:47 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, maar die heeft een witte wijzerplaat, en ik wil liever blauw. Naja hoe dan ook, een Super Avenger zal er komen :P
Gelijk heb je en mocht het nodig zijn, dials zijn ook los te leveren. Mocht Alfred je daarbij niet kunnen helpen, kan juwelier Willy Vossen je daar zeer zekers mee helpen. Ligt ook op loopafstand maar doet alleen aan nieuw.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_135805070
Ik hoop dat ik nog eens bij zo'n zaak om een horloge kan, we gaan eens rustig beginnen met een Tissot van een paar honderd euro.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 15:53:25 #61
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135805102
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef x3ro het volgende:

[..]

Gelijk heb je en mocht het nodig zijn, dials zijn ook los te leveren. Mocht Alfred je daarbij niet kunnen helpen, kan juwelier Willy Vossen je daar zeer zekers mee helpen. Ligt ook op loopafstand maar doet alleen aan nieuw.
Ja, maar ik wil het graag in 1x goed doen. En dan te bedenken dat dit hele geintje is begonnen omda ik zag dat 't horloge voor 3600 euro nieuw weg gaat, omdat er een nieuwe versie op de markt is gekomen. Dus ging ik wat rond kijken en toen kwam ik occassions tegen. Misschien ga ik zaterdag uiteindelijk alsnog voor nieuw. :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135805179
quote:
10s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:52 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik hoop dat ik nog eens bij zo'n zaak om een horloge kan, we gaan eens rustig beginnen met een Tissot van een paar honderd euro.
Idem. Ik begin ook klein (een heel zooi Vostoks maakten mijn eerste verzameling) en door het rondhandelen van dat spul nu wat geld bij elkaar voor de OVM. Doelen in het hogere segment zijn voor mij de Tudor Black Bay of een Omega Speedy of Seamaster pro.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 22 januari 2014 @ 15:57:14 #63
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_135805292
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar ik wil het graag in 1x goed doen. En dan te bedenken dat dit hele geintje is begonnen omda ik zag dat 't horloge voor 3600 euro nieuw weg gaat, omdat er een nieuwe versie op de markt is gekomen. Dus ging ik wat rond kijken en toen kwam ik occassions tegen. Misschien ga ik zaterdag uiteindelijk alsnog voor nieuw. :P
Je hebt PM met wat info omtrent er makkelijk komen enzo ;) Zou iig zeggen, veel plezier en kies een mooie uit :+
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_135805406
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:54 schreef Skv het volgende:

[..]

Idem. Ik begin ook klein (een heel zooi Vostoks maakten mijn eerste verzameling) en door het rondhandelen van dat spul nu wat geld bij elkaar voor de OVM. Doelen in het hogere segment zijn voor mij de Tudor Black Bay of een Omega Speedy of Seamaster pro.
Ikzelf ben wat meer gecharmeerd van IWC en Omega. Geen specifieke modellen maar wel wat rustig, geen felle kleuren en weinig metertjes, knopjes en kronen.

CoolGuy, http://www.filipucci.nl/producten/horloges/tudor/1482/ staat ook als staat "zeer goed" maar die cijfers zijn best wel vaak half weggesleten, aan het schroefje van de band (foto 2) zie je ook dat een blinde met een schroevendraaier heeft lopen prikken. En wederom heel de bezel alsof er olievegen/slecht schoonmaak aan is.

En dan nog staat hij als staat: Zeer goed...
Vreemd hoor.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 16:01:17 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135805479
quote:
99s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:59 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ikzelf ben wat meer gecharmeerd van IWC en Omega. Geen specifieke modellen maar wel wat rustig, geen felle kleuren en weinig metertjes, knopjes en kronen.

CoolGuy, http://www.filipucci.nl/producten/horloges/tudor/1482/ staat ook als staat "zeer goed" maar die cijfers zijn best wel vaak half weggesleten, aan het schroefje van de band (foto 2) zie je ook dat een blinde met een schroevendraaier heeft lopen prikken. En wederom heel de bezel alsof er olievegen/slecht schoonmaak aan is.

En dan nog staat hij als staat: Zeer goed...
Vreemd hoor.
Exact. Ik ga daar gewoon niet heen. Ik heb daar gewoon geen vertrouwen in. Als ik rond de 3k wil droppen voor een klok wil ik wel een goed gevoel bij de zaak zelf hebben, en dat heb ik nu gewoon niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135805498
En hier zie je ook een vage schim over zowat heel het horloge zitten: http://www.filipucci.nl/producten/horloges/rolex/1348/

Zou het misschien een weerspiegeling zijn ? Lijkt me stug dat ze allemaal onder zitten, of ze laten de foto's door een autogaragist maken die geen handschoenen draagt en z'n handen nooit wast :D
pi_135805526
quote:
99s.gif Op woensdag 22 januari 2014 15:59 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ikzelf ben wat meer gecharmeerd van IWC en Omega. Geen specifieke modellen maar wel wat rustig, geen felle kleuren en weinig metertjes, knopjes en kronen.

CoolGuy, http://www.filipucci.nl/producten/horloges/tudor/1482/ staat ook als staat "zeer goed" maar die cijfers zijn best wel vaak half weggesleten, aan het schroefje van de band (foto 2) zie je ook dat een blinde met een schroevendraaier heeft lopen prikken. En wederom heel de bezel alsof er olievegen/slecht schoonmaak aan is.

En dan nog staat hij als staat: Zeer goed...
Vreemd hoor.
Dan vind je die Black Bay vast ook wel wat.

Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135805601
Godver.

!!!!!!! Ton ter Horst !!!!!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135805621
Is er hier een Ton ter Horst in de zaal? die is zojuist een rolex rijker geworden!
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 16:04:02 #70
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135805634
quote:
99s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
En hier zie je ook een vage schim over zowat heel het horloge zitten: http://www.filipucci.nl/producten/horloges/rolex/1348/

Zou het misschien een weerspiegeling zijn ? Lijkt me stug dat ze allemaal onder zitten, of ze laten de foto's door een autogaragist maken die geen handschoenen draagt en z'n handen nooit wast :D
Dat is wat hij zegt ja, een weerspiegeling van de camera. Als je de fotos van die Avenger bekijkt dan zie je op de wijzerplaat duidelijk een zwart vierkant. DAt is de weerspiegeling van de camera, dus volgens mij heeft hij een standaardopstelling om die fotos te maken.

Maar ik geloof niet dat die vegen komen door de weerspiegeling ervan. Dat gaat er bij mij gewoon echt niet in.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135805643
quote:
99s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
Is er hier een Ton ter Horst in de zaal? die is zojuist een rolex rijker geworden!
Wat de neuk zeg, die gast heeft vorige week ook al allemaal shit gewonnen

Ton Ter Horst

17 January near Aalsmeerderbrug · Edited.

DANKE DANKE DANKE, dankzij jullie stem ben ik sinds 17:00 vanmiddag de trotse bezitter van een überhippe-supersjieke-retecoole Heidi Liebt muts. Thanx en lenen mag altijd 😎
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135805662
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:02 schreef Skv het volgende:

[..]

Dan vind je die Black Bay vast ook wel wat.

[ afbeelding ]
Ja inderdaad, dat is een mooie klok. Een andere strap zou ook niet misstaan.
pi_135805746
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat de neuk zeg, die gast heeft vorige week ook al allemaal shit gewonnen

Ton Ter Horst

17 January near Aalsmeerderbrug · Edited.

DANKE DANKE DANKE, dankzij jullie stem ben ik sinds 17:00 vanmiddag de trotse bezitter van een überhippe-supersjieke-retecoole Heidi Liebt muts. Thanx en lenen mag altijd 😎
Ik zag het. Grmbl, maar dat was door stemmen en dit was random
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:08:03 #74
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_135805823
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef Skv het volgende:

[..]

Wat de neuk zeg, die gast heeft vorige week ook al allemaal shit gewonnen

Ton Ter Horst

17 January near Aalsmeerderbrug · Edited.

DANKE DANKE DANKE, dankzij jullie stem ben ik sinds 17:00 vanmiddag de trotse bezitter van een überhippe-supersjieke-retecoole Heidi Liebt muts. Thanx en lenen mag altijd 😎
Geen Ton hier :') Helaas.

Wel raar overigens dat er als staat zeer goed staat en dan zulke zaken te zien zijn..
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:13:10 #75
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_135806058
Gelijk al mn likes ook maar weggehaald, anders blijf ik die troep zien op mn startpagina :(
pi_135806780
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:13 schreef Woelwater het volgende:
Gelijk al mn likes ook maar weggehaald, anders blijf ik die troep zien op mn startpagina :(
Idem. :@ Lach me stuk als ze nu terugzakken naar 15.000 ofzo. :7
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:29:50 #77
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_135806835
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:28 schreef Skv het volgende:

[..]

Idem. :@ Lach me stuk als ze nu terugzakken naar 15.000 ofzo. :7
Paar minuten na 20.000 stonden ze weer even op de 19.999.
pi_135806887
Mooi, kunnen we hier weer ontopic.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135807000
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:31 schreef Skv het volgende:
Mooi, kunnen we hier weer ontopic.
_O- _O_
  woensdag 22 januari 2014 @ 16:48:51 #80
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_135807693
Had trouwens postNL en douane gebeld of ik voor een horloge terugsturen naar Japan nog langs een douanedepot moest om aan te tonen dat ik dezelfde weer retour stuurde.. Hoefde niet, kopie van mailgesprek en verzendbewijs zou voldoende zijn. Dus kopie van mailcontact en verzendbewijs naar postnl gestuurd voor teruggave invoerbelasting en foto's van defect erbij enzo. Krijg ik van de week brief van postnl dat ze kopie van bankafschrift willen hebben waarop verkoper het aankoopbedrag terug stort.
En dat terwijl in het mailcontact duidelijk staat aangegeven dat de verkoper mij een nieuw exemplaar gaat toe sturen :N
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:03:37 #81
165633 eriksd
The grand facade...
pi_135808337
Ik zie eigenlijk geen noemenswaardige sporen op die Super Avenger behalve een klein deukje in de bezel en glasprotector.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_135808831
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat is wat hij zegt ja, een weerspiegeling van de camera. Als je de fotos van die Avenger bekijkt dan zie je op de wijzerplaat duidelijk een zwart vierkant. DAt is de weerspiegeling van de camera, dus volgens mij heeft hij een standaardopstelling om die fotos te maken.

Maar ik geloof niet dat die vegen komen door de weerspiegeling ervan. Dat gaat er bij mij gewoon echt niet in.
Groot gelijk, ik heb veel slechte ervaringen met die zaak gelezen. Zeker wat betreft Rolex. Zoek maar eens op het rolexforum.
Die Super Avenger die ze daar aanbieden heeft zeker een kleine beschadiging op de lunette.
Maar laat je niet uit het veld slaan door een paar krasjes als je wat wilt besparen.
Voor slechts 3600 euro heb je trouwens al een gloednieuwe. Bedenk wel dat je door het formaat snel ook zelf een kras zal krijgen.
  woensdag 22 januari 2014 @ 17:41:53 #83
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_135809764
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Groot gelijk, ik heb veel slechte ervaringen met die zaak gelezen. Zeker wat betreft Rolex. Zoek maar eens op het rolexforum.
Die Super Avenger die ze daar aanbieden heeft zeker een kleine beschadiging op de lunette.
Maar laat je niet uit het veld slaan door een paar krasjes als je wat wilt besparen.
Voor slechts 3600 euro heb je trouwens al een gloednieuwe. Bedenk wel dat je door het formaat snel ook zelf een kras zal krijgen.
Zoals ik aangaf alleen ervaring met die ring.. Maar wanneer ik Rolex forum en de naam van die juwelier intik kom ik idd niet zo'n mooie verhalen tegen. Rolex SD van 2005 met een tritium dial van pre 1999 en zulk soort fratsen.. Dan kun je toch beter doorlopen richting Burger.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_135810333
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:41 schreef x3ro het volgende:

[..]

Zoals ik aangaf alleen ervaring met die ring.. Maar wanneer ik Rolex forum en de naam van die juwelier intik kom ik idd niet zo'n mooie verhalen tegen. Rolex SD van 2005 met een tritium dial van pre 1999 en zulk soort fratsen.. Dan kun je toch beter doorlopen richting Burger.
De discussie hier herinnert me er aan dat Schaap & Citroen hier een paar honderd meter verderop zit. Ook maar eens een kijkje gaan nemen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135818093
Ik heb mijn vostok binnengekregen *O*
en het rubber bandje is niet eens slecht, misschien laat ik hem er wel op zitten. maar een nato bestel ik evengoed.

en de duiker is inderdaad meer beige/bruin dan oranje. maar dat mag de pret niet drukken.
toen mijn moeder het horloge zag wou ze er meteen ook zo eentje :') :D

ik zal straks eens kijken of ik een telefoon-fototje kan maken.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 20:57:05 #86
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135819602
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 17:17 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Groot gelijk, ik heb veel slechte ervaringen met die zaak gelezen. Zeker wat betreft Rolex. Zoek maar eens op het rolexforum.
Die Super Avenger die ze daar aanbieden heeft zeker een kleine beschadiging op de lunette.
Maar laat je niet uit het veld slaan door een paar krasjes als je wat wilt besparen.
Voor slechts 3600 euro heb je trouwens al een gloednieuwe. Bedenk wel dat je door het formaat snel ook zelf een kras zal krijgen.
Waar zie jij voor 3.600 een gloednieuwe dan? Ja, In Nijmegen zeker? :) Die had ik zelf ook al gezien. Oh kijk, die krasjes daar lig ik niet zo wakker van. Ik snap dat na een paar keer dragen t ding krassen heeft. Natuurlijk, is ook niet zo erg. Het gaat me niet om de beschadiging.

Het gaat me om het optelsommetje van hoe de persoon aan de telefoon is + de foto's van de klok waarop duidelijk iets te zien is + het verhaal dat ie nieuwe foto's heeft gemaakt en dat de klok 'perfect' is terwijl de lunette duidelijk een beschadiging laat zien.

Dat is me toch echt een paar bruggen te ver voor het geld dat ik van plan ben uit te geven (tenzij hij in t echt vies tegen valt, dan koop ik m dus echt niet). Ik ga mooi naar Burger toe, die klok ziet er beter uit + ik heb die man ook aan de telefoon gehad, en die kwam anders over, of in ieder geval, het gaf mij een beter gevoel toen ik hem aan de telefoon had.

Maar ja, die heeft wel een witte dial.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135820013
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waar zie jij voor 3.600 een gloednieuwe dan? Ja, In Nijmegen zeker? :) Die had ik zelf ook al gezien. Oh kijk, die krasjes daar lig ik niet zo wakker van. Ik snap dat na een paar keer dragen t ding krassen heeft. Natuurlijk, is ook niet zo erg. Het gaat me niet om de beschadiging.

Het gaat me om het optelsommetje van hoe de persoon aan de telefoon is + de foto's van de klok waarop duidelijk iets te zien is + het verhaal dat ie nieuwe foto's heeft gemaakt en dat de klok 'perfect' is terwijl de lunette duidelijk een beschadiging laat zien.

Dat is me toch echt een paar bruggen te ver voor het geld dat ik van plan ben uit te geven (tenzij hij in t echt vies tegen valt, dan koop ik m dus echt niet). Ik ga mooi naar Burger toe, die klok ziet er beter uit + ik heb die man ook aan de telefoon gehad, en die kwam anders over, of in ieder geval, het gaf mij een beter gevoel toen ik hem aan de telefoon had.

Maar ja, die heeft wel een witte dial.
Eugene van Baal is een officiële dealer van Breitling, dat dan weer wel.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 21:03:59 #88
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135820142
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Fisherman het volgende:

[..]

Eugene van Baal is een officiële dealer van Breitling, dat dan weer wel.
Oke...en dat levert me...hoe precies...voordeel op? (serieus, geen sarcasme) :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135825136
Oke, hier is een foto *O*


toen ik het doosje opendeed kwam me wel al een springbar tegemoet en het bandje erachteraan. hopelijk gaan ze niet te vaak los.
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:11:22 #90
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_135825793
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Waar zie jij voor 3.600 een gloednieuwe dan? Ja, In Nijmegen zeker? :) Die had ik zelf ook al gezien. Oh kijk, die krasjes daar lig ik niet zo wakker van. Ik snap dat na een paar keer dragen t ding krassen heeft. Natuurlijk, is ook niet zo erg. Het gaat me niet om de beschadiging.

Het gaat me om het optelsommetje van hoe de persoon aan de telefoon is + de foto's van de klok waarop duidelijk iets te zien is + het verhaal dat ie nieuwe foto's heeft gemaakt en dat de klok 'perfect' is terwijl de lunette duidelijk een beschadiging laat zien.

Dat is me toch echt een paar bruggen te ver voor het geld dat ik van plan ben uit te geven (tenzij hij in t echt vies tegen valt, dan koop ik m dus echt niet). Ik ga mooi naar Burger toe, die klok ziet er beter uit + ik heb die man ook aan de telefoon gehad, en die kwam anders over, of in ieder geval, het gaf mij een beter gevoel toen ik hem aan de telefoon had.

Maar ja, die heeft wel een witte dial.
Zoals ik al aangaf, mocht dat het enige zijn, dat is ook nog op te lossen met een andere dial. Feit is dat het fijn zaken doen is daar. Kon m'n Speedy zonder aanbetaling meenemen. Hij zag het geld ervan wel verschijnen ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:04 schreef -niemand- het volgende:
Oke, hier is een foto *O*
[ afbeelding ]

toen ik het doosje opendeed kwam me wel al een springbar tegemoet en het bandje erachteraan. hopelijk gaan ze niet te vaak los.
Mocht je daar problemen mee houden is het vaak een kwestie van de juiste/dikke erin en het is opgelost.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 22:17:59 #91
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135826365
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:11 schreef x3ro het volgende:

[..]

Zoals ik al aangaf, mocht dat het enige zijn, dat is ook nog op te lossen met een andere dial. Feit is dat het fijn zaken doen is daar. Kon m'n Speedy zonder aanbetaling meenemen. Hij zag het geld ervan wel verschijnen ^O^
Jawel, dat kan wel, maar dan moet ik daar weer extra geld aan spenderen. Daarbij gaat 't me niet zo zeer om de kosten uiteindelijk, maar wel bij het algehele gevoel dat ik er bij krijg, en dat is gewoon niet positief. Maar, is geen probleem, ik vind er vanzelf wel een :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135827064
zondag 19 januari 2014 @ 11:34 • 255
Fisherman
Als je gecharmeerd bent van Rolex, dan ga je zeker spijt krijgen van een Breitling.
Ik heb in het verleden een superocean gehad. Geeft zeker niet hetzelfde gevoel als een Rolex.

Mocht de oude versie 2e hands geen probleem zijn, dan zou ik het budget zoals hierboven gezegd een klein beetje oprekken met een paar honderd euro.
Daarvoor is zeker wel een mooi exemplaar te vinden waar je nog jarelang draagplezier van hebt."

(Ik kon niet quoten uit een vorig deel, vandaar dat het er raar uitziet)


Kan je misschien uitleggen in welke zin de superocean jou niet hetzelfde gevoel gaf als 'n rolex. Was je wel tevreden over het horloge?

Het doorsparen voor een rolex klinkt natuurlijk aantrekkelijk, aangezien dat in mijn optiek toch wel het horlogemerk is. Ik ben van plan t horloge te kopen tegen t eind van m'n studie. Ik ben dus nog jong genoeg en kan dan die rolex mooi als doel voor een tweede horloge zetten. De enige vraag is dan is t verstandig 3000 euro uit te geven aan je tweede keuze.

Gelukkig heb ik nog even de tijd om mij te oriënteren (wat natuurlijk erg leuk is)

[ Bericht 0% gewijzigd door Astonmartin22 op 23-01-2014 00:03:57 ]
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:43:07 #93
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_135828332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Jawel, dat kan wel, maar dan moet ik daar weer extra geld aan spenderen. Daarbij gaat 't me niet zo zeer om de kosten uiteindelijk, maar wel bij het algehele gevoel dat ik er bij krijg, en dat is gewoon niet positief. Maar, is geen probleem, ik vind er vanzelf wel een :)
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik heb 't over mijn positieve ervaringen met Burger. Jij hebt als ik het goed heb begrepen geen vertrouwen in de Italiaan met zijn Breitling van 2600 ;) Ga je overigens wel nog kijken de komende tijd?

@Astonmartin22Vergelijk de Breitling met een Jag XK, de Rolex is de XKR. Het is gewoon net dat beetje extra. Ook doen de gangbare modellen van Rolex het ook een stuk beter in de resale.
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
  Moderator woensdag 22 januari 2014 @ 22:44:09 #94
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_135828413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef x3ro het volgende:

[..]

Volgens mij praten we langs elkaar heen. Ik heb 't over mijn positieve ervaringen met Burger. Jij hebt als ik het goed heb begrepen geen vertrouwen in de Italiaan met zijn Breitling van 2600 ;) Ga je overigens wel nog kijken de komende tijd?

Whoops, dat begreep ik niet inderdaad. Dat is correct, ik heb daar geen vertrouwen in. Niet bij die Italiaan nee. Wel bij Burger, deze week :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_135829879
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 20:39 schreef -niemand- het volgende:
Ik heb mijn vostok binnengekregen *O*
en het rubber bandje is niet eens slecht, misschien laat ik hem er wel op zitten. maar een nato bestel ik evengoed.

en de duiker is inderdaad meer beige/bruin dan oranje. maar dat mag de pret niet drukken.
toen mijn moeder het horloge zag wou ze er meteen ook zo eentje :') :D

ik zal straks eens kijken of ik een telefoon-fototje kan maken.
voordeel dat cognacbruin erg goed te combineren is met een leren bandje.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_135836705
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oke...en dat levert me...hoe precies...voordeel op? (serieus, geen sarcasme) :)
Waardevastheid, door aankoop bij een officiele dealer.
Voor zover je van waardevastheid van een Breitling kan spreken dan.
pi_135845232
Als er nog mensen een (relatief) goedkope oplossing zoeken om klokjes in kwijt te kunnen:
http://www.1dayfly.com/nl/nl/sale
Voor 17,95 + 6.95 verzendkosten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135849076
Ja hoor, wat is dít dan weer? http://offer.ebay.nl/ws/e(...)nc&item=151156694432

Dat ding kost nieuw 365 Euro. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:17:35 #99
202243 x3ro
Sprezzatura
pi_135857275
Naar aanleiding van hun reactie in de mail maar even bij Pertijs langs geweest, maar deze kunnen met geen mogelijkheid kevlar banden regelen voor mijn Speedy. Dit gezien mijn oude 20mm is en de nieuwe, incl de dark side of the moon, kennelijk 22mm is. Ook kevlar banden van bijvoorbeeld IWC is geen optie, wederom door de breedte van 22mm. Nu heb ik vervolgens zowel http://www.westcoastime.com/kevwatban.html als http://www.ofrei.com/ gemailed of een van beide iets voor mij kan betekenen. Ik denk dat ik mijn hoop maar vestig op Ofrei, gezien deze de OEM Speedmaster X33 straps heeft, welke EN kevlar EN 20mm zijn. Mochten andere hier nog ideeen hebben, hoor ik het graag, gezien het beide adressen in de US zijn. Mocht iemand iets op kunnen vragen adhv Omega serienr's, het betreft de volgende: OME-98000069

De X33 strap van Ofrei:
Eigen schuld, plat hoofd
De iene dea rent veur zien leave, den andere wandelt hiel rustig veurbij.
pi_135857638
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:17 schreef x3ro het volgende:
Naar aanleiding van hun reactie in de mail maar even bij Pertijs langs geweest, maar deze kunnen met geen mogelijkheid kevlar banden regelen voor mijn Speedy. Dit gezien mijn oude 20mm is en de nieuwe, incl de dark side of the moon, kennelijk 22mm is. Ook kevlar banden van bijvoorbeeld IWC is geen optie, wederom door de breedte van 22mm. Nu heb ik vervolgens zowel http://www.westcoastime.com/kevwatban.html als http://www.ofrei.com/ gemailed of een van beide iets voor mij kan betekenen. Ik denk dat ik mijn hoop maar vestig op Ofrei, gezien deze de OEM Speedmaster X33 straps heeft, welke EN kevlar EN 20mm zijn. Mochten andere hier nog ideeen hebben, hoor ik het graag, gezien het beide adressen in de US zijn. Mocht iemand iets op kunnen vragen adhv Omega serienr's, het betreft de volgende: OME-98000069

De X33 strap van Ofrei:
[ afbeelding ]
Ik kan je niet helpen met je strap, maar heb onlangs bij WCT een Maratac nato besteld. Waardeloze communicatie met die gasten, maar wel met een ruime week het pakje ontvangen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')